დაიკელით წონაში ძილის დროს - ეს სტატია უნდა წაიკითხოთ!

ფიქრობთ, რომ ძილის დროს წონაში დაკლება შეუძლებელია? დარწმუნებული ხართ, რომ მხოლოდ მკაცრი დიეტები და ვარჯიშები შველის? მაშინ, წაიკითხეთ ეს სტატია!


ძილის დიეტა - ერთ-ერთი ყველაზე რბილი და ამავდროულად სასარგებლო დიეტაა. მისი ავტორები ირლანდიელი მედიკოსები არიან, რომლებიც არამხოლოდ წონაში სტაბილურად დაკლებას (500 გრ კვირაში), არამედ, შესანიშნავ განწყობას გვპირდებიან.

დიეტის არსი

მოემზადეთ იმისთვის, რომ მოგიწევთ არამხოლოდ კვების რაციონის, არამედ, ცხოვრების წესის შეცვლაც. მეცნიერულად დამტკიცებულია, რომ ძილის უკმარისობა და გადაღლა - წონაში მომატების ერთ-ერთი ძირითადი ფაქტორია.

1. დღის რეჟიმი

похудеть просто


უნდა მიირთვათ დღეში 3-5-ჯერ, საკვების ბოლო

You must have Flash Player installed in order to see this player.
მიღება - ძილის წინ 4 საათით ადრე, და დაივიწყეთ კლასიკური წესი ”არ მივირთვათ 6-ს მერე”. თუ 23.00-ზე იძინებთ, შეგიძლიათ მიირთვათ 19.00-ზე.

2. ფიზიკური აქტივობა

რეკომენდებულია სირბილი, ცურვა, იოგა, ველოსიპედი, ცეკვა, ფეხით სიარული, დღეში მინიმუმ 30 წუთი.

3. რისი მირთმევა შეიძლება

худеть быстро


ბოსტნეულის პიურე-სუპები, ქათმისა და ინდაურის ფილე, ზღვის პროდუქტები, ბოსტნეული, ხილი, რძის პროდუქტები, ნატურალური წვენები, ბალახის ჩაი, სუფთა წყალი (დღეში 2 ლიტრი). გამორიცხეთ კოფეინის შემცველი პროდუქტები - ყავა, ჩაი, კოლა, შოკოლადი. გაგრძელება

like
9

კომენტარის დამატება

სახელი*
აღწერა*
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.