ბრენდი

ამერიკელმა დიზაინერმა Le Marc -ის კოსმეტიკური ხაზის ფარგლებში, ახალი პომადის უნიკალური ფერი წარადგინა.

ქართული ბრენდი ANOUKI - ახალი თაობის ლეიბლია. იგი ძალზედ პოპულარულია სოციალურ ქსელებში, მისი შემქმნელი ანუკი არეშიძე - street style-ის ვარსკვლავი და წარმატებული ბიზნესმენი გახლავთ.

უდიდეს პატივს ვცემ ადამიანებს, რომლებმაც არაფრიდან დიდი ძალისხმევის, თავდაუზოგავი შრომისა და ბრძოლის შედეგად მიაღწიეს დასახულ მიზანს და შეძლეს, მსოფლიოს ისტორიაში მნიშვნელოვანი როლი ეთამაშათ. ჩვენ ძალიან ბევრი ცნობილ ბრენდი ვიცით, მაგრამ მათი შექმნის ისტორიით იშვიათად ვინტერესდებით. არადა, ჩემი აზრით, ყველაზე საინტერესო - სწორედ მათი შემქმნელების სახელებს მიღმა იმალება. როგორ ხვეწდნენ ტექნოლოგიას და როგორ დაიპყრეს მსოფლიო ბაზარი.

Casadei ეს არ არის მხოლოდ ბრენდი, არამედ ნამდვილი ფეტიშია მილიონობით ქალისთვის მსოფლიოს მაშტაბით.

წარმატებული სავაჭრო მარკის შექმნა სრულებითაც არ საჭიროებს მრავალწლიან წვალებას. ორი ათწლეულის მანძილზეც შეიძლება ლოკალური სავაჭრო მარკა მსოფლიოში ცნობილ მარკად აქციო. საჭიროა, მხოლოდ კონკურენტების ფონზე გამოიკვეთო და მოდის ექსპერტების ქება დაიმსახურო. სწორედ ასე მოიქცა ჯანი ვერსაჩე, რომელმაც მსოფლიოში აღიარებული და ლეგენდარული ბრენდი Versace დაარსა.

გასული წლის ტრენდები სწრაფად ჩაანაცვლა ახალმა ტენდენციებმა, რომელიც პარიზის მოდის კვირეულზე იქნა წარმოდგენილი. გამონაკლისი არც ხელჩანთები იყო.

„ყოველ ჩვენს ქმნილებაში არის ჩვენი რაღაც ნაწილი. ყოველი მოდელის მიღმა იმალება ისტორია, იდეა, პატარა საიდუმლო.“
დომენიკო დოლჩე და სტეფანო გაბანა

ვინ არიან ყველასათვის ცნობილი ბრენდის დამფუძნებლები და რა ისტორია იმალება მათი სახელების მიღმა? როგორ იქმნებოდა ყველასათვის ცნობილი და მსოფლიოში აღიარებული ბრენდი? – გემრიელად მოკალათდით, ამჯერად Dolce&Gabbana-ს ისტორიას გიამბობთ.