7 წლის წინ, მოდის სახლის, „გუჩის“ კრეატიული დირექტორი ალესანდრო მიკელე გახდა. ამ დროში იტალიელმა დიზაინერმა მოდის სფეროში ახალი სიტყვა შემოიტანა და მაღალი სტანდარტები დაამკვიდრა, ალესანდრომ მოდა ახლებურად დაგვანახვა.
GUCCI ბოლო წლების განმავლობაში განსაკუთრებით გამორჩეულ სარეკლამო რგოლებს გვთავაზობს, ახლაც ბრენდის ახალი თანამშრომლობა Palace-თან შედგა, რომელიც ცნობილია სკეიტბორდისა და ქუჩის ტანსაცმლის მიმართულებით. როგორც ჩანს, მიკელესა და Palace-ს შორის თანამშრომლობა გარანტირებულიც კი იყო სასურველი პროდუქტის მისაწოდებლად.
ფრანსუა ჰენრი პინომ „გუჩის“ ხელძღვანელად მარიო ბიზარი დანიშნა და ფრიდა ჯანნის შემცვლელის პოვნა დაავალა. თავდაპირველად მიკელე სავარაუდო კანდიდატად არც განიხილებოდა, თუმცა, მასთან ბევრი საუბრის შემდეგ ბიზარიმ შანსი მისცა. 2015 წლის ზაფხულში მიკელემ პირველი კოლექცია წარმოადგინა.
მოდის კრიტიკოსები ფიქრობდნენ, რომ „გუჩი“მოკვდა, თუმცა, პინოც და ბიზარიც მიკელეს ნამუშევრებით აღფრთოვანებულები იყვნენ. მათ მოსწონდათ მიკელეს ინტუიცია და ხედვა და ის, რასაც ალესანდრო მიკელე გუჩის დაჰპირდა.
ახლა უკვე, როგორც ხედავთ, მიკელე უდავოდ საოცარი და განსხვავებული დიზაინერია, რომელიც წყალივით სჭირდება მოდის ინდუსტრიას.