11 რამ, რაც დილის 9 საათამდე უნდა გააკეთოთ, რათა თქვენი დღე უკეთესი გახდეს

დილა ხომ დღის ყველაზე რთული დროა - განსაკუთრებით ზამთარში, როცა მზე გვიან ამოდის.Brands
ჩვენ გთავაზობთ 11 ხრიკს, რაც დილის 9 საათამდე უნდა მოასწროთ, რათა თქვენი დღე უკეთესი გახდეს:

1. დალიეთ ჭიქა წყალი
სპეციალისტები მიიჩნევენ, რომ წყალი ორგანიზმში მეტაბოლურ პროცესებს იწყებს. დიეტოლოგების უმრავლესობა თანხმდება, რომ ჩვეულებრივ წყალს დილით სწრაფად გამოფხიზლება შეუძლია, შესაძლოა, ყავაზე უკეთაც კი.


2. არ ჩართოთ Instagram-ი
ხშირად, მაღვიძარას გამორთვისთანავე Instagram-ს ვხსნით. უმჯობესია ეს 10-15 წუთი საწოლში კოტრიალს ან უფრო
სასარგებლო რამეს დაუთმოთ.

3. უპასუხეთ შეტყობინებებსა და წერილებს, რომლებიც გადადეთ

დაუსრულებელ საუბარს შეუძლია ქვეცნობიერი განცდა გამოიწვიოს. ნუ მისცემთ ამ განცდას უფლებას მთელი დღე გაგყვეთ: უპასუხეთ წაუკითხავ წერილებს დილიდანვე.

4. იფიქრეთ კარგზე, რაც დღეს გელოდებათ

ეს შეიძლება იყოს ვახშამი მეგობართან ერთად ან ის, რომ საღამოს შინ დაბრუნებისას საწოლში დაბრუნდებით - დაისახეთ სასიამოვნო მიზნები და ეს მთელ დღეს პოზიტიურობას შეგინარჩუნებთ.



5. გაასწორეთ საწოლი

გაცილებით სასიამოვნოა, როცა საღამოს სახლში დაბრუნებულს სუფთა და დალაგებული საწოლი გხვდებათ, ვიდრე დამღლელი დღის ბოლოს დასუფთავების ჩატარებაა.

6. გაუღიმეთ პირველივე ადამიანს, რომელსაც დაინახავთ

დილაობით შესაძლოა სამყაროში ყველაზე მეგობრულ ადამიანს არ ჰგავხართ, მაგრამ კარგი განწყობისთვის არაფერია იმაზე კარგი, ვიდრე გაღიმება პირველივე ადამიანის დანახვისას. ეს შეიძლება იყოს თქვენი ქმარი, შვილი, მშობელი, მეზობელი თუ უბრალოდ გამვლელი ქუჩაში - ნუ გაუშვებთ შანსს ხელიდან გახადოთ თქვენი დღე უკეთესი.

7. გაღვიძებისთვის სპეციალური სავარჯიშოები გამოიყენეთ

დღესდღეობით უამრავი პროგრამა არსებობს, რაც მსუბუქი ძილის ფაზაში ყოფნისას თქვენს გაღვიძებას შეძლებს. პროგრამა თქვენს მიერ შერჩეული დროიდან 30 წუთში გაგაღვიძებთ.

8. მოუსმინეთ საყვარელ სიმღერას

მოუსმინეთ მუსიკას საუზმობის, დილის ვარჯიშის ან შხაპის მიღებისას. მაღვიძარაზე კი საყვარელ სიმღერას ნუ დააყენებთ - ეს კარგი იდეა არ არის.

9. გაიწელეთ

საჭირო არ არის გაღვიძებისთანავე რომელიმე რთული ვარსკვლავური ვარჯიშის შესრულება. თუმცა გამოღვიძებისას მცირე გაწევების გაკეთებით თქვენი სხეული „მადლობას“ გეტყვით.



10. მიირთვით საუზმე

მოამზადეთ საუზმე საღამოს და მიირთვით დილით. ასე საჭმლის მომზადებასთან დაკავშირებული სტრესისგან განთავისუფლდებით და დროის ეკონომიას გააკეთებთ.



11. უთხარით საკუთარ თავს, რომ კარგი დღე გექნებათ

რადგან მთავარი სწორი განწყობაა.

ტექსტი: ანა ვერძაძე
like
0

კომენტარის დამატება
×
სახელი*
კომენტარი*
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.