ეფექტურად გასახდომი დილის 6 ჩვევა

გაიღვიძე და იმღერე! ხშირად, ყოველდღიური რუტინა, დილით გაღვიძებისას ღიმილს გვავიწყებს, ეს კი ორგანიზმის ტონუსში მოყვანისთვის ერთ-ერთი უმნიშვნელოვანესი ფაქტორია. ხოლო მათ, ვისაც გახდომა სურს, დღის დასაწყისშივე რამდენიმე მარტივი ჩვევა შთამბეჭდავ შედეგებს
მოუტანს:

დაე, იყოს ნათელი



ოთახში სინათლის შემოტანით, დადებით ენერგიას უშვებთ, რაც ორგანიზმზე საკეთილდღეოდ აისახება. ამერიკული უნივერსიტეტის Northwestern მეცნიერები განმარტავენ, რომ დილით 20-30 წუთით დღის სინათლეზე ყოფნას შეუძლია მეტაბოლიზმისა და ბევრი სხვა პროცესის დარეგულირება. ასე რომ, ვიდრე ყოველდღიურ საქმიანობას შეუდგებით, გადაწიეთ ფარდები და გაუღიმეთ სინათლეს.

მოძრაობა - სიცოცხლე



საუზმემდე ყველაზე ხანმოკლე ვარჯიშიც კი, უდიდეს როლს თამაშობს გახდომაში. კვლევებმა აჩვენა, ვინც დილით ცოტაოდენი გავარჯიშების შემდეგ მსუყედ საუზმობს, მეტ ცხიმებს წვავს, ვიდრე ისინი, ვინც მსუბუქად საუზმობის შემდეგ იწყებენ სირბილს.

  • წინა
like
0

კომენტარის დამატება

სახელი*
აღწერა*
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.