3 მნიშვნელოვანი დეტალი პარფიუმზე, რომელიც არ იცით

გინდა უბრალოდ კარგ სურნელს აფრქვევდე? თუ გინდა რომ ატარებდე არაჩვეულებრივ სურნელს და დაამახსოვრო თავი ყველას შენი უნიკალური არომატით? ბრენდ სუნამოს ფართო არჩევანი აქვს, ერთადერთი პრობლემა მისი არაექსკლუზიურობაა. თუ გინ
და რამე
პერსონალური და უნიკალური, მაშინ ნიშ სუნამო შესაფერისი არჩევანია.

1. ნიშ სუნამოები ოდითგანვე იყო ცნობილი. მას იყენებდნენ სამეფო ოჯახის წევრები და არისტოკრატები. მისი ერთგული მომხმარებლები იყვნენ დედოფალი ვიქტორია და დედოფალი ელიზაბეტ I. ნიშ პარფიუმერიის ხაზები ძალიან განსხვავდება ერთმანეთისგან იმდენად, რომ მათი განსაზღვრა კატეგორიებად ან ჯგუფებად ყნოსვადობის მიხედვით რთულია.
2. ნიშ სახლი იცავს რამდენიმე პრინციპს თავისი იმიჯის დასაცავად, რაც მას მასიური წარმოების პარფიუმერიისგან გამოარჩევს.
- უპირველესი პრინციპი არის პერსონალური პარფიუმერის ყოლა.
მეორე პრინციპი არის მათი პროდუქტის დისტრიბუციის არჩევითი მიდგომა.
მესამე და ბოლო პრინციპი არის, რომ ნიშ სახლები არ სცნობენ რეკლამას, როგორც მთავარ მამოძრავებელ ძალას ბაზარზე დასამკვიდრებლად. მათთვის კარგი რეპუტაცია ბევრად მნიშვნელოვანია.
3. არის რამდენიმე ფაქტორი, რაც სუნამოს ნიშად გადააქცევს და არომატს განსხვავებულად უცხოს და ჰარმონიულს წარმოაჩენს, ეს სიტყვებია იშვიათი, არასაყოველთაო და სპეციალიზებული.
გსმენიათ რამე Secretion Magnifiques-ზე? 2006 წელს გამოშვებულ ნიშ სუნამოს ჰქონდა სისხლის, ოფლის, სპერმისა და ნერწყვის არომატები, ეს უნიკალური ფორმულები ემოციური შეგრძნებების გამოსაწვევად შექმნეს.
like
0

კომენტარები

dzondzebo 2018-12-04 08:47
sirebo nishur parfiumeriaze weren da ara "duxebze"
pako 2018-12-02 17:23
ra sisuleleebs wert xalxno
სდფგჰჯ 2018-12-02 07:57
რა დაწერეთ,რა გინდოდათ გეთქვათ მაინც ვერ გავიგე და ვერ მივხვდი როგორ უნდა ვიყიდო ნამდვილი სუნამო! (თქვენ კიდევ "სპერმის არომატიო"!) სასაცილოა!

კომენტარის დამატება

სახელი*
აღწერა*
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.