მაკიაჟი მარიხუანის შემცველობით ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი პროდუქტია

კოსმეტიკის ბიზნესში აუცილებელია იყო ინოვაციური. ხალხს იზიდავს სიახლე და მაკიაჟის მწარმოებლებისთვის საკმაოდ რთულია, შემოიტანონ ბაზარზე რაღაც ახალი, გამორჩეული და ამავდროულად ხარისხიანი. თუ გასულ თვეებს გადავხედავთ, მივხვდებით, რომ ყველაზე გაყიდვადი არის ის, რაც ამკვიდრებს ახალ ტენდეციას, მაგალითად რიანას Fenty Beauty, რომლის პროდუქტიც განკუთვნილია ყველა რასის ადამიანისთვის. ბრენდმა მოახერხა და მიიქცია საზოგადოების ყურადღება ტონალურის წყალობით, რომელსაც 50 განსხვავებული ტონი აქვს, ყველა ფერის კანისთვის.

მაგრამ ამ სტატიაში რიანას ბრენდზე არ ვისაუბრებთ. დღეს გაგაცნობთ კოსმეტიკის სახლს, რომელმაც 2018 წელს გაყიდვაში ჩაუშვა სხვადასხვა მეიქაფ პროდუქტი
მარიხუანის შემცველობით.

ნიუ-იორკში დაფუძვნებული ბრენდი, სახელად მილქ სტუდიო მრავალი წელია საზოგადოებას ინოვაციურ პროდუქტებს სთავაზობს. კომპანია კოსმეტიკის მხრივ საკმაოდ პოპულალურია თანამედროვე ბაზარზე. 2016 წელს Vogue წერს, რომ მილქი ბიუთი კომპანიებს ახალ სტანდარტებს უწესებს, რაც ნამდვილად ძალიან ბევრს ნიშნავს. ბოლო წლებში ბრენდი გაყიდვაში უშვებს 100% ვეგანურ კოსმეტიკას, ანუ ისინი სრულიად მცენარეულ დანამატებს შეიცავენ. სწორედ ეს იყო ბრენდის პირველი დიდი ინოვაციური ნაბიჯი ინდუსტრიაში.

2018 წლის 20 აპრილს მილქ სტუდიო თავის მომხმარებლებს სთავაზობს ტუშს, რომლის შემადგენლობაშიც არც მეტი, არც ნაკლები, მარიხუანაა. პროდუქტმა მალევე მიიღო დიდი გამოხმაურება მედიისგან და საზოგადოების დიდ ნაწილს კითხვებიც გაუჩინა. „რა დანიშნულება აქვს ტუშში მარიხუანას?“, „მართლა ზემოქმედებს იგი ადამიანის გონებაზე?“ და მრავალ სხვა კითხვას შეხვდებით ინტერნეტში. რა თქმა უნდა, მარიხუანას არანაირი ზემოქმედების უნარი არ გააჩნია კოსმეტიკურ პროდუქტში. როგორც მილქ სტუდიოს დამაარსებელი ამბობს, ბრენდის მიზანია გააცნოს საზოგადოებას კანაფის სრულიად ახალი დანიშნულება. როგორც კოსმეტიკის სახლის საიტზე ვკითხულობთ, მარიხუანას ზეთი ეხმარება წამწამებს გაჯანსაღებასა და გაზრდაში, ასევე ზრდის ტუშის წამწამებზე შენარჩუნების დროს. როგორც მომხმარებლები ამბობენ, ინოვაციურ პროდუქტს მართლაც შთამბეჭდავი შედეგი აქვს.

როგორც უკვე ვახსენე, ინოვაციურობა წარმატების საწინდარია და მილქის იდეამაც გაამართლა. კანაფის შემცველობის ტუში გასული თვეების ერთ-ერთი ყველაზე გაყიდვადი პროდუქტია. სწორედ ამიტომ, ბრენდმა კიდევ რამდენიმე სიახლე დაანონსა. მიმდინარე თვეში გაყიდვაში ტუჩსაცხები ჩაეშვა, რომლებიც ტუშის მსგავსად, მარიხუანას ზეთს შეიცავენ. მილქ სტუდიო გვპირდება, რომ სრულიად მცენარეული კოსმეტიკური საშუალება თავს დაგვამახსოვრებს მისი ჰიდრაციულობითა და გამაჯანსაღებელი ეფექტით.

საინტერესოა, კიდევ რას შემოგვთავაზებს სიახლეების მოყვარული ბრენდი და რამდენად მიბაძავენ მას სხვა კოსმეტიკის სახლებიც მომავალ წელს. გახდება, თუ არა მარიხუანა ხშირად გამოყენებადი დანამატი კოსმეტიკის ბიზნესში? ამას 2019 წელს შევიტყობთ.

ბაკა ალავიძე

like
0

კომენტარის დამატება

სახელი*
აღწერა*
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.