კვირის ველნეს-რჩევა: პრობლემური ზონების მასაჟი სახლის პირობებში - ვემზადებით ზაფხულისთვის დამოუკიდებლად

შვებულების სეზონზე განსაკუთრებით კრიტიკულად ვუდგებით საკუთარ სხეულს. ერთხელ და სამუდამოდ უნდა გაითავისოთ, რომ ექსპერიმენტული დიეტები და განტვირთვის დღეები სტაბილურ და ხარისხიან შედეგს ვერ მოგცემთ.

თუმცა არსებობს ფიზიკური ფორმის ვიზუალურად გაუმჯობესების საშუალება, ორგანიზმისთვის ზედმეტი სტრესის მიყენების გარეშე - ეს თვითმასაჟია. ჩვენ გაგარკვევთ, თუ რამდენად ხშირად და როგორ უნდა ჩაიტაროთ პროცედურები.



მასაჟის ერთ-ერთი სპეციალისტი ლარა კრავცოვა განმარტავს: „არ უნდა დავივიწყოთ, რომ მასაჟი ვარჯიშისა და სწორი კვების კარგი დანამატია. თუ ამჟამად სპორტით დაკავების საშუალება არ გაქვთ, მაშინ თვითმასაჟი დაგეხმარებათ ფორმის შენარჩუნებასა და ცელულიტისგან
განთავისუფლებაში“.



ინსტრუქცია:

- მასაჟამდე მიიღეთ შხაპი, რათა სხეული დატენიანდეს. სხეულის სპეციალური სკრაბი გააუმჯობესებს სისხლისმიმოქცევას და მასაჟს უფრო ეფექტურს გახდის.

- კანი პირსახოცით გაიმშრალეთ.

- გაიხურეთ ხელები, წაისვით სპეციალური კრემი და გადაინაწილეთ პრობლემურ ზონებში.

- მასაჟი შეგიძლიათ გაიკეთოთ ჩქმეტებით (თეძოებზე, მუცელზე) დინამიური, ხახუნისებური მოძრაობებით. დაწოლის ინტენსივობა თანდათან გაზარდეთ, მაგრამ არ
გადააჭარბოთ. საბოლოოდ შეგიძლიათ გაიკეთოთ დარტყმითი მოძრაობები.

- ზედმეტი კრემი შეგიძლიათ მოიშოროთ ქაღალდის პირსახოცით.

მასაჟი გაიმეორეთ ყოველ მეორე დღეს. შედეგს 10-15 სეანსის შემდეგ იხილავთ.


ანა ვერძაძე
like
0

კომენტარები

WTF 2019-05-25 11:46
ესენი ხომ გუგლე თრანსლეიტერით თარგმნიან
lia 2019-05-24 12:58
ქართული არ ეხერხება თქვენს ჟურნალისტს? wellness - ინგლისურ სიტყვას, აქვს ქართული თარგმანი, და მშობლიური ენის უპატივცემლობა ცოტა გამაღიზიანებელია.,ლექსიკონი აჩუქეთ, ბოლო-ბოლო.
გიორგი 2019-05-24 11:46
kai mkerdia

კომენტარის დამატება

სახელი*
აღწერა*
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.