Beauty-გიდი

იდეალური სახის კანი - სილამაზის კორეული საიდუმლო
კორეულ კოსმეტიკასა და თავის მოვლის საშუალებებში გაზიანი წყალი უკვე მრავალი წელია გამოიყენება. ის ნაზად წმენდს კანს და მსუბუქ პილინგსაც მოგაგონებთ.
2019 წლის 5 საუკეთესო ვარცხნილობა
1. სადღესასწაულო ვარცხნილობა - რეტრო ტალღები

ავისუფლად შეგვიძლია ვთქვათ, რომ ზამთარი უკვე დადგა. თუ გადავხედავთ მოდის დედაქალაქებს, ჩვენ უკვე მარტივად მივხვდებიტ თუ როგორი ვარცხნილობაა ტენდენციური წლის ყველაზე ცივ სეზონზე. სხვადასხვა ქალაქებში ჩატარებუილმა მოდისკვირეულებმა, არამარტო სამოსს, არამედ ვარცხნილობის ტენდენციებიც გამოავლინა.

გთავაზობთ 5 ყველაზე ტენდენციურ ვარცხნილობას 2019 წლის ზამთრის სეზონისთვის.  
 

2. ბობ-კარე


3. გრძელი წინამო


4. ქერა, გაშლილი თმა


5. ყურზე გადატანილი ”ბობ-კარე”


მბზინვარე, ზუსტი ფერი და ჯანსაღი თმა - ის, რაზეც ყველა ქალი ოცნებობს
"შეღებვისას, ფერების დასმისა რაღაცების გათვალისწინება გვჭრდებოდა, ახლა ამაზე ზრუნვა აღარაა საჭირო"- ის, რაზეც ყველა ქალი ოცნებობს, როგორ მივიღოთ სასურველი ფერი.

თმის შეღებვის ტრადიცია ჯერ კიდევ ჩვენს წელთაღრიცხვამდე იღებს სათავეს. ძველ ეგვიპტეში ქალები უმეტესად შავად იღებავდნენ თმას, რისთვისაც ნაცარს იყენებდნენ. მას ხანგრძლივი ეფექტი არ ჰქონდა და ამიტომ სახლიდან გამოსვლის წინ ისვამდნენ ხოლმე. შეღებილი თმა მათ სტატუსსა და სიძლიერეს გამოხატავდა.

ძველ რომში უფრო ღია ფერად იღებავდნენ თმას. იქ გერმანელი ტყვეები ჰყავდათ. სწორედ გერმანელი ქერათმიანი ქალების მიმბაძველობით იღიავებდნენ თმას. ძველ საბერძნეთშიც ღია ფერი მოსწონდათ ქალღმერთ აფროდიტას მიმბაძველობით.

მრავალფეროვანი იყო თმის გამაღიავებელი საშუალებებიც. ძირითადად ეს იყო ლიმნის წვენი და ამჟავებული რძე.

მე-17 საუკუნეში ტყვიის სავარცხელს ასველებდნენ ძმარში და ასე ივარცხნიდნენ თმას, რაც გამაღიავებელ ეფექტს იძლეოდა. თუმცა ეს პროცესი ძალიან მავნე იყო ორგანიზმისთვის.
უფრო მოგვიანებით, მე-19 საუკუნეში ლუი-ჟაკ ტენერმა აღმოაჩინა წყალბადის ზეჟანგი, რომელიც ქალებმა აიტაცეს და თმის გაღიავება ძალიან მოდური გახდა.

თმის შეღებვის შემდეგი ეტაპი კი პარაფენილდიამედის (პპდ მოლეკულის) აღმოჩენა იყო. ეს არის საღებავის შემადგენელი პიგმენტი, რომელიც მას ფერს აძლევს. მაშინ ეს მოლეკულა ძალიან ტექნიკური, მავნე და ტოქსიკური იყო. დღეს კი ის კარგად გადამუშავებული და ნაკლებად ტოქსიკურია. თუმცა სწორედ ეს არის ის მავნე პიგმენტი, რომელიც თმის შეღებვის დროს ალერგიულ რეაქციას იწვევს.

საღებავის მწარმოებელი კომპანიები მუდმივად ამ პიგმენტის დამუშავებაზე მუშაობენ. ყველაზე კარგ შედეგს კი Wella-მ მიაღწია და მან თმის ღებვის საუკუნოვანი ფორმულა შეცვალა. შეიმუშავეს ახალი, Me+ მოლეკულა, რომელმაც ჩაანაცვლა პპდ მოლეკულა და შედეგად თმის ღებვის პროცესი და შედეგი სრულიად ახალ დონეზე აიყვანა.



საქართველოში Me+ მოლეკულის შემცველი საღებავის Wella Koleston Perfect–ისწარდგენა გრანდიოზული ღონიძიებით სასტუმრო „ბილტმორ თბილისში“ აღინიშნა. მასში წამყვანი ქართველი სტილისტები, Wella–ს რეგიონალური განათლების მენეჯერი CIS ქვეყნებისთვის ოლეგ კურნიკოვი, Wella Professionals–ის ტოპსტილისტი, TVA2018–ის ვერცხლის პრიზიორი, ექსპერტი ანჟელა ალექსეენკო მონაწილეობდნენ და დამსწრე საზოგადოებას ახალ საღებავი და მისი შესაძლებლობები გააცნობენ. ღონისძიებას სხვადასხვა ქვეყნის წარმომადგენლები ესწრებოდნენ.

საქართველოში ეს იყო პირველი შემთხვევა, როდესაც საქართველოს გუნდის სახელით ადგილობრივი სტილისტები და ადგილობრივი კომპანიის განათლების მენეჯერი ტრენერთან ერთად ერთობლივად მუშაობდნენ. განათლების მენეჯერი ლიზა სეხნიაშვილი, ტრენერი ეკატერინე მელიქიშვილი, ამბასადორი ინეტა აგაჯანოვი, ტოპსტილისტები რობი გრიგორიანი, პატრიკ კასიმოვი და სტილისტები: ირინა ირემაშვილი, არმენ ამბარიანი, ვართან ასოიანი, ეკატერინე სირაძე, ნელი კაზარიანი, საიდა ალიევა, ქეთი ყურაშაძე, ია ნოზაძე, ნოდარ მაისურაძე წარდგნენ სცენაზე საათნახევრიანი შოუთი, რომემაც ღონისძიება გახსნა. მათ 4 მოდელი დაამუშავეს და წარადგენენ ურბან სტაილ ვარცხნილობები, რომლებიც დღეს სალონებში ყველაზე მოთხოვნადია. შოუს მეორე ნაწილი კი ოლეგ კურნიკოვსა და ანჟელა ალექსეენკოს დაეთმო, რომლებაც 8 მოდელზე იმუშავეს და ახალი საღებავის გამოყენებით მრავალფეროვანი მოდელები წარადგინეს. ახალი საღებავით შესაძლებლობებით დამსწრე საზოგადოება აღფრთოვანებას ვერ მალავდა.



Wella Professionals–ის ტოპსტილისტი, TVA2018–ის ვერცხლის პრიზიორი, ექსპერტი ანჟელა ალექსეენკო: „Wella მსოფლიოში პირველი საღებავია, თუმცა Wella Koleston Perfect აბსოლუტურად ახალი პროდუქტია. მას სუფთა და შესანიშნავი ფერი აქვს. ალერგიის რისკს 60%-ით ამცირებს. თავისუფლად შემიძლია ვუწოდო ჯადოსნური და ასე იტყვის ნებიმისერი სტილისტი, რომელიც მას გამოიყენებს. ზოგადად, Wella-ს ყოველი სიახლე ახალი სიტყვა და ბაზრის გარღვევაა. მისი უპირატესობა ისიცაა, რომ ფერთა ძალიან ფართო არჩევანს გვთავაზობს. სტილისტს შეუძლია შექმნას ყველაზე კრეატიული ფერების პალიტრა. მოკლედ, ის სტილისტბს უსაზღვრო შესაძლებლობებს სთავაზობს.“



Wella–ს რეგიონალური განათლების მენეჯერი CIS ქვეყნებისთვის ოლეგ კურნიკოვი: „დღეისთვის ბაზარზე საღებავების დიდი არჩევანია და მძაფრია კონკურენციაც. საბოლოო ჯამში ეს ყველაფერი ახალი ტექნოლოგიების შექმნას უწყობს ხელს. უმჯობესდება არა მხოლოდ ვიზუალური მხარე, არამედ ყურადღება ექცევა ჯანმრთელობის საკითხებსაც. ახალი Wella Koleston Perfect გვთავაზობს სუფთა ფერს, ხარისხიან თმას და ჯანმრთელობის უსაფრთხოებას. სწორედ ეს არის ის სამი კომპონენტი, რომლის მხიედვითაც სტილისტი და მომხმარებელი საღებავს არჩევს. ძალიან მომწონს მისი კონსისტენციაც, კრემის სტრუქტურას მაგონებს. აღსანიშნავია მისი სასიამოვნო არომატიც. შეღებვის შემდეგ თმა ჯანსაღი და ლამაზია მიუხედავად იმისა, თუ როგორ გამოიყურებოდა ის შეღებვამდე. ამ ღონისძებამაც დაამტკიცა ეს ყველაფერი.“

Wella–ს ამბასადორი ინეტ აგაჯანოვი: ახალ საღებავთან პირველი შეხება მქონდა მალტაზე, როცა სათითაო ტუბი დაგვირიგეს და დავტესტეთ. იქ შევიგრძენი მისი უპირატესობები, მაგრამ ეს ძალიან ცოტა იყო, საღებავის კარგად გასაცნობად. ახლა მუშაობისას შევიგრძენი მისი ყველა უპირატესობა. მუშაობისას ძალიან კომფორტულია. რბილია თმაზე დადების დროს, ფუნჯი, ფაქტობრივად, სრიალებს. პარფიუმის სურნელი აქვს. თუ აქამდე შეღებვისას, ფერების დასმისა რაღაცების გათვალისწინება გვჭრდებოდა, ახლა ამაზე ზრუნვა აღარაა საჭირო. ფერი ფერზე ჯდება.“



ტოპსტილისტი პატრიკ კასიმოვი: ზოგადად, ძლიერი პერმანენტული საღებავები ძალიან უხეშია. ახალმა Wella Koleston Perfect-მა კი ეს მოცემულობა შეცვალა. ეს საღებავი გამოიყენება ყველაფრისთვის: ტონირებისთვის, აღდგენისთვის. აქამდე ტონირებისთვის სხვას ვიყენებდი და აღდგენისთვის სხვას. ახლა კი შემიძლია ეს საღებავი ყველაფრისთვის გამოვიყენო. მასზე მუშაობა ძალიან სასიამოვნოა როგორც სპეციალისტისთვის და ისე მომხმარებლისთვის.“

სტილისტი ვართან ასოიანი: ახალ საღებავს 10-დან 10 ბალს ვუწერ. მე, პირადად, ძალიან მომწონს რომ ბლონდების ხაზი გაფართოვდა და გამრავალფეროვნდა. ბევრი ახალი ფერია ჩამატებული. ხარისხობრივად კი უდავოდ ძალიან კარგია. ღებვისას არ ვფიქრობ, როგორ მივიღო სასურველი ფერი. უბრალოდ, ვმუშაობ იმ საღებავით, რომელი ფერიც მომხმარებელს სურს.“



სტილისტი ეკა სირაძე: „საღებავის ძალიან დიდი უპირატესობაა, რომ სუნი არ აქვს. ეს, პირველ რიგში, ძალიან მნიშვნელოვანია კლიენტისთვის. საღებავი სასიამოვნო კონსისტეტენციის არის, რაც სტილისტებს მუშაობის პროცესში გვეხმარება. არც ძალიან თხელია და არც სქელი. გაზრდილია ფერთა პალიტრა. თმაზე პიგმენტის განაწილება ხდება თანაბრად და ვიღებთ ზუსტ და ბზინვარე ფერს. მიხარია, რომ ახალი Wella Koleston Perfect ქართულ ბაზარზე შემოვიდა.“
3 მნიშვნელოვანი დეტალი პარფიუმზე, რომელიც არ იცით
გინდა უბრალოდ კარგ სურნელს აფრქვევდე? თუ გინდა რომ ატარებდე არაჩვეულებრივ სურნელს და დაამახსოვრო თავი ყველას შენი უნიკალური არომატით? ბრენდ სუნამოს ფართო არჩევანი აქვს, ერთადერთი პრობლემა მისი არაექსკლუზიურობაა. თუ გინდა რამე
პერსონალური და უნიკალური, მაშინ ნიშ სუნამო შესაფერისი არჩევანია.

1. ნიშ სუნამოები ოდითგანვე იყო ცნობილი. მას იყენებდნენ სამეფო ოჯახის წევრები და არისტოკრატები. მისი ერთგული მომხმარებლები იყვნენ დედოფალი ვიქტორია და დედოფალი ელიზაბეტ I. ნიშ პარფიუმერიის ხაზები ძალიან განსხვავდება ერთმანეთისგან იმდენად, რომ მათი განსაზღვრა კატეგორიებად ან ჯგუფებად ყნოსვადობის მიხედვით რთულია.
2. ნიშ სახლი იცავს რამდენიმე პრინციპს თავისი იმიჯის დასაცავად, რაც მას მასიური წარმოების პარფიუმერიისგან გამოარჩევს.
- უპირველესი პრინციპი არის პერსონალური პარფიუმერის ყოლა.
მეორე პრინციპი არის მათი პროდუქტის დისტრიბუციის არჩევითი მიდგომა.
მესამე და ბოლო პრინციპი არის, რომ ნიშ სახლები არ სცნობენ რეკლამას, როგორც მთავარ მამოძრავებელ ძალას ბაზარზე დასამკვიდრებლად. მათთვის კარგი რეპუტაცია ბევრად მნიშვნელოვანია.
3. არის რამდენიმე ფაქტორი, რაც სუნამოს ნიშად გადააქცევს და არომატს განსხვავებულად უცხოს და ჰარმონიულს წარმოაჩენს, ეს სიტყვებია იშვიათი, არასაყოველთაო და სპეციალიზებული.
გსმენიათ რამე Secretion Magnifiques-ზე? 2006 წელს გამოშვებულ ნიშ სუნამოს ჰქონდა სისხლის, ოფლის, სპერმისა და ნერწყვის არომატები, ეს უნიკალური ფორმულები ემოციური შეგრძნებების გამოსაწვევად შექმნეს.
რატომ არ უნდა გამოიყენონ უფროსებმა ბავშვის კოსმეტიკა
ფრაზა „ყველაფერი საუკეთესო - ბავშვებს“ ჩვენს გონებაში ჯერ კიდევ ბავშვობაში ჩაილექა და ახლა ჩვენს არჩევანზე ახდენს გავლენას. ყოველთვის გეჩვენებათ, რომ ბავშვის დამატენიანებელი კრემი უკეთ მოქმედებს, ბავშვის მზისგან დამცავი საშუალება კი უფრო ეფექტურია, მაგრამ ასე სულაც არ არის. და თუ დღემდე ბავშვების საშუალებებს იყენებთ, დროა შეწყვიტოთ.


განსხვავებული კანი

საბავშვო საშუალებები ცალკე კატეგორია იმისთვის არ არის, რომ უკეთესი შემადგენლობა აქვს ან ძლიერად ატენიანებს - ისინი უბრალოდ სხვისთვისაა განკუთვნილი. თქვენ ხომ სიმშრალის საწინააღმდეგო საშუალებას ცხიმიან კანზე არ წაისვამთ? ასევეა ამ შემთხვევაშიც. ბავშვის კანი ძალიან თხელია, ცხიმოვანი ჯირკვლები ფაქტობრივად არ ფუნქციონირებს და მასში ბუნებრივი ცხიმის ფენა არ არის. მას უჯრედების სწრაფი რეგენერაცია ახასიათებს და პრაქტიკულად არ გააჩნია გარემოსდაცვითი ბარიერები. ამიტომ საბავშვო საშუალებები, სწორედ ამ ბარიერებს ქმნიან. შემადგენლობაში ხშირად შედის ვაზელინი, რაც ქმნის საფარს. ბავშვის შემთხვევაში ამაში ცუდი არაფერია, მოზრდილი ადამიანისთვის კი, რომელსაც ცხიმი უფრო აქტიურად გამოეყოფა, მხოლოდ ზიანის მომტანია.

შეხებისას მოგეჩვენებათ, რომ კანი ძალიან ნაზი და ხავერდოვანია, მაგრამ სინამდვილეში მსგავსი „საფარის“ ქვეშ კანი კიდევ უფრო მეტად გამოშრება - ყველაფერი კი სათბურის ეფექტის წყალობით, გროვდება ბაქტერიები და იწვევს გამონაყარს. მოზარდის კანს აუცილებლად ჭირდება ანტიოქსიდანტები - კომპონენტები, რომლებიც სიბერის პროცესს აფერხებენ. როგორც ხვდებით, საბავშვო კრემებში მათ ვერ იპოვით. საბავშვო კრემი შესაძლოა ერთჯერადად დაგეხმაროთ, მაგრამ ყოველდღე მისი გამოყენება არ ღირს.


საბავშვო შამპუნები

თავის დაბანის დროს მთავარი მიზანი თავის კანის გასუფთავებაა. აქ კი იმავე პრობლემას ვაწყდებით, რასაც კრემებში. ბავშვებისთვის შექმნილი საშუალება არ არის გათვლილი მოზრდილი ადამიანის თავის კანზე დაგროვილი ცხიმის მოშორებისთვის. შესაბამისად, საბავშვო შამპუნის გამოყენებისას თქვენ თმის ძირებს სრულფასოვნად ვერ ასუფთავებთ - ამიტომ თმა ზედმეტად ცხიმიანდება.


ანა ვერძაძე
15 Beauty რჩევა

1. ნაოჭებთან საბრძოლველად წაისვით სახეზე თაფლი.

როგორ გააკეთოთ ეკონომია ეპილაციაზე - მარტივი ხრიკი Beauty-ბლოგერისგან
Beauty- ბლოგერებმა უკვე არაერთხელ დაამტკიცეს, რომ ერთი შეხედვით ყველაზე „ველური“ ხრიკებიც კი ამართლებს. რამდენიმე დღის წინ მადინა შრიენზადამ Instagram-ზე საკუთარ გამომწერებს კიდევ ერთი სასარგებლო რჩევა გაუზიარა. გოგონა ჰყვება, თუ როგორ უნდა მოიშოროთ თმა უმტკივნეულოდ სახლის პირობებში. დაგჭირდებათ მხოლოდ კბილის პასტა და კურკუმას ფხვნილი. შეურიეთ ისინი ერთმანეთს და წაისვით კანზე. დაელოდეთ ნარევის გაშრობას, შემდეგ კი სველი ქსოვილით ჩამოიშორეთ.

ანა ვერძაძე
ტოპ 5 ვარსკვლავების რჩეული მოკლე ვარცხნილობა

თუ ვარცხნილობის შეცვლა გადაწყვიტეთ, ჩვენ გირჩევთ, როგორ შეიჭრათ თმა. წარმოგიდგენთ მოკლე თმის ტოპ 5 ვარიანტს, რომლებიც ვარსკვლავებმა უკვე აირჩიეს.

10 ვარიანტი შოკოლადისფერი თმისთვის

შოკოლადისფერი იდეალურია შავგვრემნებისთვის, მაგრამ ხშირად ძნელია მიიღო "სწორედ ის" ტონალობა. ჩვენ შევარჩიეთ 10 საინტერესო ვარიანტი. უბრალოდ, აჩვენეთ თქვენს სტილისტს.

იაპონელი ქალების სილამაზის საიდუმლო

იაპონია ცნობილია თავისი უცნაური თავის მოვლის საშუალებებით, რომლებიც ძალიან კარგ შედეგს იძლევა.

დაუვიწყარი პარფიუმი - CARVEN DANS MA BULLE
Carven-ის პარფიუმის პირველი შთაბეჭდილება, ბრენდის მომაჯადოებელ სამყაროში მოგზაურობას გავს. ბრენდის არომატები ყოველთვის უკავშირდება დამახასიათებელ ხელწერას და ხასიათს, რომლის შედეგიც თაბრუდამხვევია.

უახლესი არომატი, თანამედროვე გოგონას ისტორიას მოგვითხრობს, ვისთვისაც მოდური ცხოვრების სტილი და თავგადასავლები ყოველდღიური ცხოვრების განუყოფელი ნაწილია. ის „საპნის ბუშტივით“ მსუბუქ და ფერად სამყაროში ცხოვრობს, სადაც შეუძლებელია უარყოფითზე კონცენტრირება. სწორედ, რომ განუმეორებელი ფლაკონი, ფანტასტიკური თავსახურით ამ სამყაროს გამოხატავს.
სუნამოს არომატზე სამმა პარფიუმერმა: Patricia Choux , Violaine Collas , და Véronique Nyberg of MANE-მ იმუშავა. მათ სურდათ ახალი პარფიუმისთვის ორბუნებიანობა მიენიჭებინათ. სწორედ ამიტომ ზედა ნოტები გრილი და შუშხუნაა, რომლებიც ნატურალური ინგრედიენტებით შექმნილ ექსკლუზიურ ფორმულას წარმოადგენს თავის დამახასიათებელი, ხილოვან-ყვავილოვანი სურნელით, რასაც პუდროვანი და აღმოსავლური ნოტები პარფიუმერულ, მომაჯადოვებელ „ელექსირად“ აქცევს.

მსოფლიოში, არ არსებობს სუსტი ქალბატონი, მით უმეტეს თუ Carven-ი მისთვის განსაკუთრებული ბრენდია, თუმცა ორი ერთმანეთისგან განსხვავებული „მგრძნობიარე“ და „მაცდუნებელი“ ბუნება მთელი მსოფლიოს ქალბატონებს აერთიანებს. ამაზე დაყრდნობით სუნამოს დამაგვირგვინებელი აკორდი ჟასმინის, ლი ნუშის, სანდალოზისა და თაბრუდამხვევი ფაჩულის განუმეორებელი ერთობლიობაა.
როგორ შევიღებით თმა ქერად? პროფესიონალების რჩევები

იდეალური ქერა ყველასთვის განსხვავებულია. მისი არჩევის დროს აუცილებელია გაითვალისწინოთ კანის, თვალების და წარბების ფერი.