Beauty-გიდი

რა ემართება სხეულს, როდესაც ღამით ვიკვებებით?
XXI საუკუნეში ჭარბწონიანობის პრობლემას კაცობრიობა უფრო გაცნობიერებულად უდგება:
როგორი ვარცხნილობა გაიკეთოთ ახალ წელს? - ტოპ სადღესასწაულო ვარცხნილობები
გირჩევთ ახალ წელს რთული ვარცხნილობები დაივიწყოთ და უპირატესობა ბუნებრიობას მიანიჭოთ. ყველაზე ჩვეულებრივი კოსები, კუდები და ხვეულებიც კი სადღესასწაულოდ გამოიყურება, თუ მათ თმის აქსესუარებით გააფორმებთ. გთავაზობთ, ყველაზე მოდურ ვარიანტებს ნებისმიერი სიგრძის თმისთვის.







ანა ვერძაძე
შეარჩიეთ ფანქარი თვალის ფერის მიხედვით

ქალები ყველაზე ხშირად შავი ფერის თვალის ფანქარს იყენებენ. თუ გინდათ რომ მოდურად გამოიყურებოდეთ სხვადასხვაგვარი მაკიაჟი უნდა სცადოთ.

TOP 5 ვარცხნილობა ცუდი ამინდის დროს

ცუდი ამინდი ფაქტობრივად ჩიხში გვაქცევს. საქმე მხოლოდ ტანსაცმლის არჩევაში არაა, გასწორებული და დავარცხნილი ვარცხნილობა წვიმაში ფუჭდება.

მაკიაჟი მარიხუანის შემცველობით ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი პროდუქტია
კოსმეტიკის ბიზნესში აუცილებელია იყო ინოვაციური. ხალხს იზიდავს სიახლე და მაკიაჟის მწარმოებლებისთვის საკმაოდ რთულია, შემოიტანონ ბაზარზე რაღაც ახალი, გამორჩეული და ამავდროულად ხარისხიანი. თუ გასულ თვეებს გადავხედავთ, მივხვდებით, რომ ყველაზე გაყიდვადი არის ის, რაც ამკვიდრებს ახალ ტენდეციას, მაგალითად რიანას Fenty Beauty, რომლის პროდუქტიც განკუთვნილია ყველა რასის ადამიანისთვის. ბრენდმა მოახერხა და მიიქცია საზოგადოების ყურადღება ტონალურის წყალობით, რომელსაც 50 განსხვავებული ტონი აქვს, ყველა ფერის კანისთვის.

მაგრამ ამ სტატიაში რიანას ბრენდზე არ ვისაუბრებთ. დღეს გაგაცნობთ კოსმეტიკის სახლს, რომელმაც 2018 წელს გაყიდვაში ჩაუშვა სხვადასხვა მეიქაფ პროდუქტი მარიხუანის შემცველობით.

ნიუ-იორკში დაფუძვნებული ბრენდი, სახელად მილქ სტუდიო მრავალი წელია საზოგადოებას ინოვაციურ პროდუქტებს სთავაზობს. კომპანია კოსმეტიკის მხრივ საკმაოდ პოპულალურია თანამედროვე ბაზარზე. 2016 წელს Vogue წერს, რომ მილქი ბიუთი კომპანიებს ახალ სტანდარტებს უწესებს, რაც ნამდვილად ძალიან ბევრს ნიშნავს. ბოლო წლებში ბრენდი გაყიდვაში უშვებს 100% ვეგანურ კოსმეტიკას, ანუ ისინი სრულიად მცენარეულ დანამატებს შეიცავენ. სწორედ ეს იყო ბრენდის პირველი დიდი ინოვაციური ნაბიჯი ინდუსტრიაში.

2018 წლის 20 აპრილს მილქ სტუდიო თავის მომხმარებლებს სთავაზობს ტუშს, რომლის შემადგენლობაშიც არც მეტი, არც ნაკლები, მარიხუანაა. პროდუქტმა მალევე მიიღო დიდი გამოხმაურება მედიისგან და საზოგადოების დიდ ნაწილს კითხვებიც გაუჩინა. „რა დანიშნულება აქვს ტუშში მარიხუანას?“, „მართლა ზემოქმედებს იგი ადამიანის გონებაზე?“ და მრავალ სხვა კითხვას შეხვდებით ინტერნეტში. რა თქმა უნდა, მარიხუანას არანაირი ზემოქმედების უნარი არ გააჩნია კოსმეტიკურ პროდუქტში. როგორც მილქ სტუდიოს დამაარსებელი ამბობს, ბრენდის მიზანია გააცნოს საზოგადოებას კანაფის სრულიად ახალი დანიშნულება. როგორც კოსმეტიკის სახლის საიტზე ვკითხულობთ, მარიხუანას ზეთი ეხმარება წამწამებს გაჯანსაღებასა და გაზრდაში, ასევე ზრდის ტუშის წამწამებზე შენარჩუნების დროს. როგორც მომხმარებლები ამბობენ, ინოვაციურ პროდუქტს მართლაც შთამბეჭდავი შედეგი აქვს.

როგორც უკვე ვახსენე, ინოვაციურობა წარმატების საწინდარია და მილქის იდეამაც გაამართლა. კანაფის შემცველობის ტუში გასული თვეების ერთ-ერთი ყველაზე გაყიდვადი პროდუქტია. სწორედ ამიტომ, ბრენდმა კიდევ რამდენიმე სიახლე დაანონსა. მიმდინარე თვეში გაყიდვაში ტუჩსაცხები ჩაეშვა, რომლებიც ტუშის მსგავსად, მარიხუანას ზეთს შეიცავენ. მილქ სტუდიო გვპირდება, რომ სრულიად მცენარეული კოსმეტიკური საშუალება თავს დაგვამახსოვრებს მისი ჰიდრაციულობითა და გამაჯანსაღებელი ეფექტით.

საინტერესოა, კიდევ რას შემოგვთავაზებს სიახლეების მოყვარული ბრენდი და რამდენად მიბაძავენ მას სხვა კოსმეტიკის სახლებიც მომავალ წელს. გახდება, თუ არა მარიხუანა ხშირად გამოყენებადი დანამატი კოსმეტიკის ბიზნესში? ამას 2019 წელს შევიტყობთ.

ბაკა ალავიძე

რჩევები თუ როგორ შევარჩიოთ მაკიაჟი

ადრე, თავის მოვლის მოყვარულებს მხოლოდ წითელი პომადა და გამჭირვალე ბალზამი ჰყოფნიდათ. ახლა კი, ჩვენ გვიწევს ავარჩიოთ ათასობით ფერიდან, ტექსტურიდან და ფორმიდან შესაფერისი. ჩვენ შემოგთავაზებთ ახალ, მოდურ საშუალებებს თქვენი ტუჩებისთვის, რომლებიც ამ სეზონზე გამოგადგებათ.

2019 წლის ინოვაციური ტენდენცია - ტონალურის შემცვლელი "CC" კრემი
რაც უფრო მეტი დრო გადის, მით უფრო ტენდეციური ხდება ბუნებრივობა. მინიმალური მაკიაჟით ბოლო თვეების განმავლობაში არა ერთი სელებრითი გამოჩნდა დაჯილდოვებებსა და სხვა ღონისძიებებზე. თუ ამ წელს გამოსულ ფილმებს გადავხედავთ, მთავარი პერსონაჟი ქალები მინიმალური მაკიაჟით გვევლინებიან. ლეიდი გაგა, ირინა შეიკი, ზენდეია და კიდევ მრავალი ცნობილი ქალი ვიხილეთ თითქოს და უმაკიაჟოდ და საზოგაოების დიდი ნაწილი გაკვირვებული რჩება იმ ფაქტით, რომ მაკიაჟის გარეშეც კი იდეალური სახის კანი აქვთ ვარსკვლავებს.

2018 წელი დასასრულს უახლოვდება და მოდის ექსპერტებიც უკვე გვიზიარებენ თავიანთ წინასწარმეტყველებებს და წერენ, რომ „უმაკიაჟო“ ლუქი მომავალ წელსაც საკმაოდ ტრენდული იქნება. სწორედ ამიტომ, დღეს გაგიზიარებთ იმ საიდუმლოს, რომლის დახმარებითაც თქვენი კანი ისეთივე ბუნებრივი და იდეალურად სუფთა იქნება, როგორიც ჰოლივუდის ვარსკვლავების. ეს CC კრემია, დამატენიანებელი კრემი რომელიც კანის პიგმენტის ფერს შეიცავს და სახეზე მინიმალურ ხარვეზებსაც კი ფარავს, ისე რომ შეუმჩნეველია ტონალურის ეფექტი სახეზე.

CC კრემი საშუალებას გაძლევთ იყოთ დაცულები მზის სხივებისგან და ამავდროულად ულტრათანამედროვე ტექნოლოგიის დახმარებით გესვათ საუკეთესო ხარისხის ტონალური. 

ბაკა ალავიძე
იდეალური სახის კანი - სილამაზის კორეული საიდუმლო
კორეულ კოსმეტიკასა და თავის მოვლის საშუალებებში გაზიანი წყალი უკვე მრავალი წელია გამოიყენება. ის ნაზად წმენდს კანს და მსუბუქ პილინგსაც მოგაგონებთ.
2019 წლის 5 საუკეთესო ვარცხნილობა
1. სადღესასწაულო ვარცხნილობა - რეტრო ტალღები

ავისუფლად შეგვიძლია ვთქვათ, რომ ზამთარი უკვე დადგა. თუ გადავხედავთ მოდის დედაქალაქებს, ჩვენ უკვე მარტივად მივხვდებიტ თუ როგორი ვარცხნილობაა ტენდენციური წლის ყველაზე ცივ სეზონზე. სხვადასხვა ქალაქებში ჩატარებუილმა მოდისკვირეულებმა, არამარტო სამოსს, არამედ ვარცხნილობის ტენდენციებიც გამოავლინა.

გთავაზობთ 5 ყველაზე ტენდენციურ ვარცხნილობას 2019 წლის ზამთრის სეზონისთვის.  
 

2. ბობ-კარე


3. გრძელი წინამო


4. ქერა, გაშლილი თმა


5. ყურზე გადატანილი ”ბობ-კარე”


მბზინვარე, ზუსტი ფერი და ჯანსაღი თმა - ის, რაზეც ყველა ქალი ოცნებობს
"შეღებვისას, ფერების დასმისა რაღაცების გათვალისწინება გვჭრდებოდა, ახლა ამაზე ზრუნვა აღარაა საჭირო"- ის, რაზეც ყველა ქალი ოცნებობს, როგორ მივიღოთ სასურველი ფერი.

თმის შეღებვის ტრადიცია ჯერ კიდევ ჩვენს წელთაღრიცხვამდე იღებს სათავეს. ძველ ეგვიპტეში ქალები უმეტესად შავად იღებავდნენ თმას, რისთვისაც ნაცარს იყენებდნენ. მას ხანგრძლივი ეფექტი არ ჰქონდა და ამიტომ სახლიდან გამოსვლის წინ ისვამდნენ ხოლმე. შეღებილი თმა მათ სტატუსსა და სიძლიერეს გამოხატავდა.

ძველ რომში უფრო ღია ფერად იღებავდნენ თმას. იქ გერმანელი ტყვეები ჰყავდათ. სწორედ გერმანელი ქერათმიანი ქალების მიმბაძველობით იღიავებდნენ თმას. ძველ საბერძნეთშიც ღია ფერი მოსწონდათ ქალღმერთ აფროდიტას მიმბაძველობით.

მრავალფეროვანი იყო თმის გამაღიავებელი საშუალებებიც. ძირითადად ეს იყო ლიმნის წვენი და ამჟავებული რძე.

მე-17 საუკუნეში ტყვიის სავარცხელს ასველებდნენ ძმარში და ასე ივარცხნიდნენ თმას, რაც გამაღიავებელ ეფექტს იძლეოდა. თუმცა ეს პროცესი ძალიან მავნე იყო ორგანიზმისთვის.
უფრო მოგვიანებით, მე-19 საუკუნეში ლუი-ჟაკ ტენერმა აღმოაჩინა წყალბადის ზეჟანგი, რომელიც ქალებმა აიტაცეს და თმის გაღიავება ძალიან მოდური გახდა.

თმის შეღებვის შემდეგი ეტაპი კი პარაფენილდიამედის (პპდ მოლეკულის) აღმოჩენა იყო. ეს არის საღებავის შემადგენელი პიგმენტი, რომელიც მას ფერს აძლევს. მაშინ ეს მოლეკულა ძალიან ტექნიკური, მავნე და ტოქსიკური იყო. დღეს კი ის კარგად გადამუშავებული და ნაკლებად ტოქსიკურია. თუმცა სწორედ ეს არის ის მავნე პიგმენტი, რომელიც თმის შეღებვის დროს ალერგიულ რეაქციას იწვევს.

საღებავის მწარმოებელი კომპანიები მუდმივად ამ პიგმენტის დამუშავებაზე მუშაობენ. ყველაზე კარგ შედეგს კი Wella-მ მიაღწია და მან თმის ღებვის საუკუნოვანი ფორმულა შეცვალა. შეიმუშავეს ახალი, Me+ მოლეკულა, რომელმაც ჩაანაცვლა პპდ მოლეკულა და შედეგად თმის ღებვის პროცესი და შედეგი სრულიად ახალ დონეზე აიყვანა.



საქართველოში Me+ მოლეკულის შემცველი საღებავის Wella Koleston Perfect–ისწარდგენა გრანდიოზული ღონიძიებით სასტუმრო „ბილტმორ თბილისში“ აღინიშნა. მასში წამყვანი ქართველი სტილისტები, Wella–ს რეგიონალური განათლების მენეჯერი CIS ქვეყნებისთვის ოლეგ კურნიკოვი, Wella Professionals–ის ტოპსტილისტი, TVA2018–ის ვერცხლის პრიზიორი, ექსპერტი ანჟელა ალექსეენკო მონაწილეობდნენ და დამსწრე საზოგადოებას ახალ საღებავი და მისი შესაძლებლობები გააცნობენ. ღონისძიებას სხვადასხვა ქვეყნის წარმომადგენლები ესწრებოდნენ.

საქართველოში ეს იყო პირველი შემთხვევა, როდესაც საქართველოს გუნდის სახელით ადგილობრივი სტილისტები და ადგილობრივი კომპანიის განათლების მენეჯერი ტრენერთან ერთად ერთობლივად მუშაობდნენ. განათლების მენეჯერი ლიზა სეხნიაშვილი, ტრენერი ეკატერინე მელიქიშვილი, ამბასადორი ინეტა აგაჯანოვი, ტოპსტილისტები რობი გრიგორიანი, პატრიკ კასიმოვი და სტილისტები: ირინა ირემაშვილი, არმენ ამბარიანი, ვართან ასოიანი, ეკატერინე სირაძე, ნელი კაზარიანი, საიდა ალიევა, ქეთი ყურაშაძე, ია ნოზაძე, ნოდარ მაისურაძე წარდგნენ სცენაზე საათნახევრიანი შოუთი, რომემაც ღონისძიება გახსნა. მათ 4 მოდელი დაამუშავეს და წარადგენენ ურბან სტაილ ვარცხნილობები, რომლებიც დღეს სალონებში ყველაზე მოთხოვნადია. შოუს მეორე ნაწილი კი ოლეგ კურნიკოვსა და ანჟელა ალექსეენკოს დაეთმო, რომლებაც 8 მოდელზე იმუშავეს და ახალი საღებავის გამოყენებით მრავალფეროვანი მოდელები წარადგინეს. ახალი საღებავით შესაძლებლობებით დამსწრე საზოგადოება აღფრთოვანებას ვერ მალავდა.



Wella Professionals–ის ტოპსტილისტი, TVA2018–ის ვერცხლის პრიზიორი, ექსპერტი ანჟელა ალექსეენკო: „Wella მსოფლიოში პირველი საღებავია, თუმცა Wella Koleston Perfect აბსოლუტურად ახალი პროდუქტია. მას სუფთა და შესანიშნავი ფერი აქვს. ალერგიის რისკს 60%-ით ამცირებს. თავისუფლად შემიძლია ვუწოდო ჯადოსნური და ასე იტყვის ნებიმისერი სტილისტი, რომელიც მას გამოიყენებს. ზოგადად, Wella-ს ყოველი სიახლე ახალი სიტყვა და ბაზრის გარღვევაა. მისი უპირატესობა ისიცაა, რომ ფერთა ძალიან ფართო არჩევანს გვთავაზობს. სტილისტს შეუძლია შექმნას ყველაზე კრეატიული ფერების პალიტრა. მოკლედ, ის სტილისტბს უსაზღვრო შესაძლებლობებს სთავაზობს.“



Wella–ს რეგიონალური განათლების მენეჯერი CIS ქვეყნებისთვის ოლეგ კურნიკოვი: „დღეისთვის ბაზარზე საღებავების დიდი არჩევანია და მძაფრია კონკურენციაც. საბოლოო ჯამში ეს ყველაფერი ახალი ტექნოლოგიების შექმნას უწყობს ხელს. უმჯობესდება არა მხოლოდ ვიზუალური მხარე, არამედ ყურადღება ექცევა ჯანმრთელობის საკითხებსაც. ახალი Wella Koleston Perfect გვთავაზობს სუფთა ფერს, ხარისხიან თმას და ჯანმრთელობის უსაფრთხოებას. სწორედ ეს არის ის სამი კომპონენტი, რომლის მხიედვითაც სტილისტი და მომხმარებელი საღებავს არჩევს. ძალიან მომწონს მისი კონსისტენციაც, კრემის სტრუქტურას მაგონებს. აღსანიშნავია მისი სასიამოვნო არომატიც. შეღებვის შემდეგ თმა ჯანსაღი და ლამაზია მიუხედავად იმისა, თუ როგორ გამოიყურებოდა ის შეღებვამდე. ამ ღონისძებამაც დაამტკიცა ეს ყველაფერი.“

Wella–ს ამბასადორი ინეტ აგაჯანოვი: ახალ საღებავთან პირველი შეხება მქონდა მალტაზე, როცა სათითაო ტუბი დაგვირიგეს და დავტესტეთ. იქ შევიგრძენი მისი უპირატესობები, მაგრამ ეს ძალიან ცოტა იყო, საღებავის კარგად გასაცნობად. ახლა მუშაობისას შევიგრძენი მისი ყველა უპირატესობა. მუშაობისას ძალიან კომფორტულია. რბილია თმაზე დადების დროს, ფუნჯი, ფაქტობრივად, სრიალებს. პარფიუმის სურნელი აქვს. თუ აქამდე შეღებვისას, ფერების დასმისა რაღაცების გათვალისწინება გვჭრდებოდა, ახლა ამაზე ზრუნვა აღარაა საჭირო. ფერი ფერზე ჯდება.“



ტოპსტილისტი პატრიკ კასიმოვი: ზოგადად, ძლიერი პერმანენტული საღებავები ძალიან უხეშია. ახალმა Wella Koleston Perfect-მა კი ეს მოცემულობა შეცვალა. ეს საღებავი გამოიყენება ყველაფრისთვის: ტონირებისთვის, აღდგენისთვის. აქამდე ტონირებისთვის სხვას ვიყენებდი და აღდგენისთვის სხვას. ახლა კი შემიძლია ეს საღებავი ყველაფრისთვის გამოვიყენო. მასზე მუშაობა ძალიან სასიამოვნოა როგორც სპეციალისტისთვის და ისე მომხმარებლისთვის.“

სტილისტი ვართან ასოიანი: ახალ საღებავს 10-დან 10 ბალს ვუწერ. მე, პირადად, ძალიან მომწონს რომ ბლონდების ხაზი გაფართოვდა და გამრავალფეროვნდა. ბევრი ახალი ფერია ჩამატებული. ხარისხობრივად კი უდავოდ ძალიან კარგია. ღებვისას არ ვფიქრობ, როგორ მივიღო სასურველი ფერი. უბრალოდ, ვმუშაობ იმ საღებავით, რომელი ფერიც მომხმარებელს სურს.“



სტილისტი ეკა სირაძე: „საღებავის ძალიან დიდი უპირატესობაა, რომ სუნი არ აქვს. ეს, პირველ რიგში, ძალიან მნიშვნელოვანია კლიენტისთვის. საღებავი სასიამოვნო კონსისტეტენციის არის, რაც სტილისტებს მუშაობის პროცესში გვეხმარება. არც ძალიან თხელია და არც სქელი. გაზრდილია ფერთა პალიტრა. თმაზე პიგმენტის განაწილება ხდება თანაბრად და ვიღებთ ზუსტ და ბზინვარე ფერს. მიხარია, რომ ახალი Wella Koleston Perfect ქართულ ბაზარზე შემოვიდა.“
3 მნიშვნელოვანი დეტალი პარფიუმზე, რომელიც არ იცით
გინდა უბრალოდ კარგ სურნელს აფრქვევდე? თუ გინდა რომ ატარებდე არაჩვეულებრივ სურნელს და დაამახსოვრო თავი ყველას შენი უნიკალური არომატით? ბრენდ სუნამოს ფართო არჩევანი აქვს, ერთადერთი პრობლემა მისი არაექსკლუზიურობაა. თუ გინდა რამე
პერსონალური და უნიკალური, მაშინ ნიშ სუნამო შესაფერისი არჩევანია.

1. ნიშ სუნამოები ოდითგანვე იყო ცნობილი. მას იყენებდნენ სამეფო ოჯახის წევრები და არისტოკრატები. მისი ერთგული მომხმარებლები იყვნენ დედოფალი ვიქტორია და დედოფალი ელიზაბეტ I. ნიშ პარფიუმერიის ხაზები ძალიან განსხვავდება ერთმანეთისგან იმდენად, რომ მათი განსაზღვრა კატეგორიებად ან ჯგუფებად ყნოსვადობის მიხედვით რთულია.
2. ნიშ სახლი იცავს რამდენიმე პრინციპს თავისი იმიჯის დასაცავად, რაც მას მასიური წარმოების პარფიუმერიისგან გამოარჩევს.
- უპირველესი პრინციპი არის პერსონალური პარფიუმერის ყოლა.
მეორე პრინციპი არის მათი პროდუქტის დისტრიბუციის არჩევითი მიდგომა.
მესამე და ბოლო პრინციპი არის, რომ ნიშ სახლები არ სცნობენ რეკლამას, როგორც მთავარ მამოძრავებელ ძალას ბაზარზე დასამკვიდრებლად. მათთვის კარგი რეპუტაცია ბევრად მნიშვნელოვანია.
3. არის რამდენიმე ფაქტორი, რაც სუნამოს ნიშად გადააქცევს და არომატს განსხვავებულად უცხოს და ჰარმონიულს წარმოაჩენს, ეს სიტყვებია იშვიათი, არასაყოველთაო და სპეციალიზებული.
გსმენიათ რამე Secretion Magnifiques-ზე? 2006 წელს გამოშვებულ ნიშ სუნამოს ჰქონდა სისხლის, ოფლის, სპერმისა და ნერწყვის არომატები, ეს უნიკალური ფორმულები ემოციური შეგრძნებების გამოსაწვევად შექმნეს.
რატომ არ უნდა გამოიყენონ უფროსებმა ბავშვის კოსმეტიკა
ფრაზა „ყველაფერი საუკეთესო - ბავშვებს“ ჩვენს გონებაში ჯერ კიდევ ბავშვობაში ჩაილექა და ახლა ჩვენს არჩევანზე ახდენს გავლენას. ყოველთვის გეჩვენებათ, რომ ბავშვის დამატენიანებელი კრემი უკეთ მოქმედებს, ბავშვის მზისგან დამცავი საშუალება კი უფრო ეფექტურია, მაგრამ ასე სულაც არ არის. და თუ დღემდე ბავშვების საშუალებებს იყენებთ, დროა შეწყვიტოთ.


განსხვავებული კანი

საბავშვო საშუალებები ცალკე კატეგორია იმისთვის არ არის, რომ უკეთესი შემადგენლობა აქვს ან ძლიერად ატენიანებს - ისინი უბრალოდ სხვისთვისაა განკუთვნილი. თქვენ ხომ სიმშრალის საწინააღმდეგო საშუალებას ცხიმიან კანზე არ წაისვამთ? ასევეა ამ შემთხვევაშიც. ბავშვის კანი ძალიან თხელია, ცხიმოვანი ჯირკვლები ფაქტობრივად არ ფუნქციონირებს და მასში ბუნებრივი ცხიმის ფენა არ არის. მას უჯრედების სწრაფი რეგენერაცია ახასიათებს და პრაქტიკულად არ გააჩნია გარემოსდაცვითი ბარიერები. ამიტომ საბავშვო საშუალებები, სწორედ ამ ბარიერებს ქმნიან. შემადგენლობაში ხშირად შედის ვაზელინი, რაც ქმნის საფარს. ბავშვის შემთხვევაში ამაში ცუდი არაფერია, მოზრდილი ადამიანისთვის კი, რომელსაც ცხიმი უფრო აქტიურად გამოეყოფა, მხოლოდ ზიანის მომტანია.

შეხებისას მოგეჩვენებათ, რომ კანი ძალიან ნაზი და ხავერდოვანია, მაგრამ სინამდვილეში მსგავსი „საფარის“ ქვეშ კანი კიდევ უფრო მეტად გამოშრება - ყველაფერი კი სათბურის ეფექტის წყალობით, გროვდება ბაქტერიები და იწვევს გამონაყარს. მოზარდის კანს აუცილებლად ჭირდება ანტიოქსიდანტები - კომპონენტები, რომლებიც სიბერის პროცესს აფერხებენ. როგორც ხვდებით, საბავშვო კრემებში მათ ვერ იპოვით. საბავშვო კრემი შესაძლოა ერთჯერადად დაგეხმაროთ, მაგრამ ყოველდღე მისი გამოყენება არ ღირს.


საბავშვო შამპუნები

თავის დაბანის დროს მთავარი მიზანი თავის კანის გასუფთავებაა. აქ კი იმავე პრობლემას ვაწყდებით, რასაც კრემებში. ბავშვებისთვის შექმნილი საშუალება არ არის გათვლილი მოზრდილი ადამიანის თავის კანზე დაგროვილი ცხიმის მოშორებისთვის. შესაბამისად, საბავშვო შამპუნის გამოყენებისას თქვენ თმის ძირებს სრულფასოვნად ვერ ასუფთავებთ - ამიტომ თმა ზედმეტად ცხიმიანდება.


ანა ვერძაძე