6 მეთოდი, როგორ შევცვალოთ ცხოვრება მაშინაც, როცა ამის ძალა არ შეგწევს

"თუკი აკეთებთ იმას, რასაც ყოველთვის აკეთებდით, მიიღებთ იმას, რასაც ყოველთვის იღებდით."



ჰენრი ფორდი


ბევრისთვის ნაცნობია ეს შეგრძნება: ჯერ მხოლოდ დილის 10 საათია და უკვე 3 ფინჯანი ყავა დალეულია, მაგრამ თავში მაინც აურზაურია.
ფიზიკურადაც და ემოციურადაც უძლური ხარ და გეჩვენება, რომ ცხოვრება საერთოდ აღარ განიჭებს სიამოვნებას? ემოციური წვა – ხშირად იმის სიმპტომია, რომ დროა დაამუხრუჭოთ.

შესაძლოა, კიდევ ერთმა ფინჯანმა ჩაიმ და თვალის უპეებზე კონსილიერის დამატებითმა ფენამ ცოტა გამოგაცოცხლოთ, მაგრამ იქნება კი ამისგან საბოლოოდ შვება?

იმისათვის, რომ მართლაც შეცვალოთ ცხოვების სტილი და ხარისხი,

ბევრად მეტი დრო და ძალისხმევა დაგჭირდებათ, თუმცა ეს ცვლილებები თქვენი ზოგადი მდგომარეობის გაუმჯობესაბაში ჩადებული ინვესტიცია იქნება.

აი 6 ყველაზე ეფექტური მეთოდი, რომელიც კვლავ შეგაგრძნობინებთ ცხოვრების გემოს.



1. დაწექით ჩვეულზე 30 წუთით ადრე!


ჩვენი სხეული – ლამაზი, უსაზღვროდ რთული მანქანაა, რომელსაც მოვლა და დასვენება სჭირდება. კვლევებმა დაადასტურა, რომ სრულფასოვანი ძილი ფაქტობრივად სრულიად ასუფთავებს ტვინს ტოქსინებისგან, რომლებიც მთელი დღის განმავლობაში გროვდება. ამიტომაც 7-8 საათიანი ძილი უბრალოდ აუცილებელია ორგანიზმის ფიზიკური და ფსიქოლოგიური კეთილდღეობისთვის.


შეეცადეთ, ჩვეულზე თუნდაც 30 წუთით ადრე დაწვეთ – ეს ხომ არც ისეთი რთულია, არადა ძალიან მნიშვნელოვანი.

  • წინა
like
3

კომენტარის დამატება
×
სახელი*
კომენტარი*
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.
AVTANDIL-ის მამაკაცის ხაზის პრეზენტაცია
რომელს უფრო უხდება Stella McCartney-ს პალტო?
მეგან მარკლის
კრისტინა აგილერას