დეტოქსი

დიეტა: ადრიანა ლიმას ფიგურის საიდუმლო!

"ანგელოზის" მსგავს გოგონებს საკუთარ თავზე უწევთ მუშაობა. არ არის ადვილი, ცნობილი ბრენდის Victoria's Secret - სახე იყო. ადრიანა ლიმა მუდამ ფორმაში ყოფნისთვის კრივითა და კაპოეიროთი არის დაკავებული და დიდ ყურადღებას აქცევს კვების რაციონს.

ყველაზე მარტივი დიეტა ნახშირწყლების დაბალი შემცველობით!

დიეტა დაბალი ნახშირწყლებით - კვების სისტემაა, რომელიც დამყარებულია პროდუქტებზე, რომლებიც დიდი რაოდენობით ცილებს შეიცავს. რაციონში მკვეთრად იზღუდება ნახშირწყლების მიწოდება, რის გამოც ორგანიზმი საჭირო ენერგიას საკუთარი ცხიმის რეზერვიდან იღებს. 
ამ დიეტის მთავარი ღირსება ისაა, რომ არ დაიტანჯოთ შიმშილის გრძნობით. დიეტა მინიმუმ ერთი თვე უნდა დაიცვათ.

5 პროდუქტი, რომლებიც თქვენს რაციონს აუცილებლად უნდა დაუმატოთ, რათა ახალგაზრდობა და ჯანმრთელობა შეინარჩუნოთ
ურგერებისა და კარტოფილი ფრის სიყვარული შეიძლება ახალი და სასარგებლო გემრიელობებით ჩაანაცვლოთ, მაგ: პარკოსნების სალათით ან დესერტით ჩიას მარცვლებით. რაც უფრო მრავალფეროვანი იქნება თქვენი რაციონი, მით უფრო მარტივად დაანებებთ თავს ძველ ჩვევებს. შთაგონებისთვის გთავაზობთ გაეცნოთ ჩვენს რჩევებს სწორ კვებაზე. მანამდე კი იქონიეთ 5 აუცილებელი პროდუქტი, რომლებიც თქვენს რაციონში დღესვე უნდა შეიტანოთ:

მწვანე წვენები
თუ სწორი კვების ექსპერტებსა და ვარსკვლავებს დავუჯერებთ, ახლადდაწურული მწვანე წვენი დღის საუკეთესო დასაწყისია. მიუხედავად იმისა, რომ წვენი ნაკლებ უჯრედისს შეიცავს, ორგანიზმი მაინც იღებს ყველა აუცილებელ მაკრო და მიკროელემენტებს. საუკეთესო ვარიანტი მწვანე ბოსტნეულისგან დამზადებული წვენია. სიტკბოს მისაცემად შეგიძლიათ დაუმტოთ ვაშლი ან მსხალი. უნივერსალური რეცეპტი: კიტრი, ნიახური, სალათის ფურცლები, ოხრახუში, კოჭა, ლიმონი და ვაშლი.
პარკოსნების ღივები
აუცილებელი პროდუქტია მათთვის, ვისაც ჯნმრთელობის პრობლემები აქვს. ღივები წარმოუდგენლად მდიდარია ვიტამინებით, ფერმენტებითა და ამინომჟავებით. გარდა ამისა ღივები საკუთარ სასიცოცხლო ენერგიას აძლევენ ადამიანს, ასტიმულირებს ნივთიერებათა ცვლას, აძლიერებს იმუნიტეტს და აახალგაზრდავებს ორგანიზმს. უმჯობესია ორგანული პროდუქტების მაღაზიაში შეიძინოთ ან დამოუკიდებლად მოიყვანოთ. ღივები შეგიძლიათ დაუმატოთ სალათს.
ზღვის წყალმცენარეები
ახალ თუ მშრალ მდგომარეობაში წყალმცენარეები იოდის, А, В, C, D, K, PP ვიტამინებისა და ფოლიუმის მჟავის შესანიშნავი შემცველია. თევზებისა და ზღვის სხვა პროდუქტებისგან განსხვავებით ისინი პრაქტიკულად არ ბინძურდებიან ოკენიანეების წყლისგან. დაუმატეთ წყალმცენარეები სალათს, ბუტერბროდებს ან სხვა კერძებს.
კანაფის ან ჩიას მარცვლები
კანაფისა და ჩიას მარჩვლები არც თუ ისე ხშირად შედის ჩვენს ყოველდღიურ რაციონში, თუმცა ისინი უამრავ სასიცოცლოდ საჭირო ელემენტებს შეიცავენ - როგორებიცაა: ომეგა 3 და 6, კლცი, თაფლი, ფოსფორი და B9 ვიტამინი. გარდა ამისა, ის მცენარეული ცილის ბუნებრივი შემცველია. დაუმატეთ ისინი ახლადდაწურულ წვენებსა და დესერტებს.
მწვანილი
მთავარი წესი - რაც უფრო მუქი შეფერილობისაა სალათის ფურცელი, მით მეტი ქლოროფილი, A და B ვიტამინები, თუთია, რკინა და უჯრედისია მასში. კომბოსტო, წითელი მხალი, ისპანახი, სალათის ფურცლები ორგანიზმს სასარგებლო ნივთიერებებით ავსებენ, ყოველგვარი კალორიების გარეშე. მწვანილი სისხლში შაქრის შემცველობას ამცირებს, ძლიერი ანტიოქსიდანტია და აფერხებს ქსოვილის დაბერების პროცესს.


ანა ვერძაძე
რა დაემართება სხეულს, თუ 14:00 სთ-ის შემდეგ ნახშირწყლების მიღებას შეწყვეტთ
ბევრმა ჩვენგანმა კარგად იცის, თუ რა არის საჭირო რამდენიმე კილოგრამის დასაკლებად: უარი უნდა ვთქვათ ცომეულზე, ტკბილეულზე, შემწვარზე და უნდა შევიყვაროთ სპორტდარბაზი. თუმცა ადამიანები, რომლებიც მკაცრად იცავენ დიეტებს, სპორტი კი ვერ შეიყვარეს, ჯერ კიდევ გახდომის სურვილი აქვთ, მაგრამ არ იციან ეს როგორ გააკეთონ. ჩვენ გადავწყვიტეთ გავერკვეთ, თუ რა მოუვა ადამიანის სხეულს, რომელიც სრულად არ იტყვის უარს ნახშირწყლებზე, მაგრამ უარს იტყვის იმ ნახშირწყლებზე, რომლებსაც 14:00 სთ-ის შემდეგ იღებს.

1. ადამიანი განთავისუფლდება სისხლში შაქრის შემცველობისგან

ნახშირწყლების მიღება სისხლში შაქრის დონეს ზრდის. ეს ინსულინის გამომუშავებას ასტიმულირებს, რომელიც გლუკოზის დონეს ამცირებს. მცირე დოზით ნახშირწყლებს ინსულინი უმკლავდება, მაგრამ თუ „მძიმე“ სამუშაო მოუხდა, ზედმეტ შაქარს ცხიმად აქცევს, რომელიც ძალიან რთულად გადაიქცევა ენერგიად.



2. გახდება

რაც უფრო ხშირად და მეტ ნახშირწყლებს ვიღებთ, განსაკუთრებით საღამოობით, მით უფრო მეტად ვიმატებთ წონაში.

3. კუჭქვეშა ჯირკვალზე დატვირთვას შეამცირებს

ინსულინის მომატებული დონე ორგანიზმისთვის ძალიან მნიშვნელოვანი, ზრდის ჰორმონის, სომატოტროპინის გამომუშავებას არღვევს.

4. შეამცირებს კუჭ-ნაწლავში ფერმენტაციას, რაც ძილის დროს მიმდინარეობს

ეს შეამცირებს ურგანული მჟავებისა და სპირტის წარმოქმნას, რაც გამაღიზიანებლად მოქმედებს კუჭ-ნაწლავის კედლებზე და ხელს უწყობს ანთებითი პროცესების ჩამოყალიბებას.



5. სხვა ცდუნებებზე მარტივად იტყვის უარს

მსგვასი კვებიდან ერთი თვის შემდეგ გაცილებით მარტივად ამბობენ უარს ტკბილზე და სხვა მავნე ჩვევებზე. 14 სთ-ის შემდეგ ნახშირწყლებზე უარის თქმიდან გამომდინარე, ფსიქოლოგიურად ადამიანს რაციონის გამრავალფეროვნების სურვილი უჩნდება, ამიტომ იწყებს ახალი საინტერესო პროდუქტებისა და რეცეპტების ძიებას.


ანა ვერძაძე
ყოველდღიური მარტივი დეტოქსის 10 მეთოდი

იმისთვის, რომ დაიწყოთ დეტოქსი და გაანთავისუფლოთ ორგანიზმი შლაკებისგან, არ არის აუცილებელი რთული პროცედურების ჩატარება. უბრალოდ შეასრულეთ ეს რამდენიმე რჩევა და ორგანიზმი თავისით გაიწმინდება.

TOP 5 საუკეთესო რეცეპტი დეტოქსიკაციისთვის!

დეტოქსი - ორგანიზმის გაწმენდის შესანიშნავი საშუალებაა, ასევე შანსი, რათა კუჭ-ნაწლავის სისტემამ და ღვიძლმა დაისვენოს, ბონუსად კი ნელ-ნელა დაიკლებთ წონაში, გამოდევნით ტოქსინებს და ორგანიზმს გაიახალგაზრდავებთ.

დიეტოლოგის რჩევები - როგორ ვისაუზმოთ ჯანსაღად?

კარგად გამოძინება, ერთი ჭიქა ყავა... და აი ამ მომენტიდან მოდით, უფრო დაწვრილებით ვისაუბროთ ყავაზე. ის შეიძლება გემრიელი საუზმის მისაყოლებლად გამოგადგეთ, მაგრამ არავთარ შემთხვევაში არ უნდა გახდეს თავად საუზმე. აუცილებელია დილით სწორად კვება იცოდეთ!

როგორ უნდა ვირბინოთ სწორად?

რა არის სირბილი? სირბილი არის კონტროლირებული ვარდნა, ამიტომ, უმჯობესი იქნება, თუ სარბენად გრუნტიან საფარს, ბალახს ან სხვა რბილ ზედაპირს შეარჩევთ, რადგან სახსრები და მალათაშუა დისკები განიცდიან დარტყმას (სარბენი ბილიკს აქვს ამორტიზაცია, რაც არეგულირებს ვარდნას).

იტალიელი ქალების 6 კანონი იდეალური ფიგურის შესანარჩუნებლად

სტატისტიკის მიხედვით, იტალიელი მოსახლეობის მხოლოდ 9%-ს აწუხებს წონის პრობლემა. ალბათ გიჩნდებათ შეკითხვა: რაშია მათი საიდუმლო, იტალიური სამზარეულო ხომ ძალიან კალორიულია?! გთავაზობთ .

ჯენიფერ ენისტონის დიეტა
ჯენიფერ ენისტონი ყოველთვის ყურადღების ეპიცენტრშია. მას საუცხოო ფიგურა აქვს. სწორედ ამიტომ, რთულია მიხვდე, ზუსტად რა ასაკისაა. საინტერესოა, თუ რა დიეტას იყენებს ის, ამ შედეგის მისაღწევად.

„ მე პრაქტიკაში ვიყენებ ე.წ „საბავშვო დიეტას“- პირველ რიგში ჩემი დიეტის მთავარი საიდუმლო ისაა, რომ ვიხარშავ საბავშვო ფაფებს და ვიმზადებ ბოსტნეულისა და ხორცის პიურეებს. დღის მანძილზე მხოლოდ ამ საკვებს მივირთმევ. ისინი არ შეიცავენ მარილს, შაქარსა და წიწაკას. ამგვარი საკვები აუმჯობესებს საჭმლის მონელებას და ორგანიზმს ტოქსინების გამოდევნაშიც ეხმარება. საბავშვო საკვები სწორედ რომ მისწრებაა, მაშინ, როცა სხვადასხვა დიეტების საშუალებით შესაძლოა ჯანმრთელობა დავიზიანოთ.

„საბავშვო დიეტა“ საჭიროა ერთი თვის მანძილზე დაიცვათ. ამის შემდეგ კი თქვენ შეგიძლიათ თავს მისცეთ უგემრიელესი ჩიზქეიქის მირთმევის უფლებაც. მაგრამ მხოლოდ ერთი ნაჭერი!“. - გვირჩევს ჯენიფერი.

AVTANDIL-ის მამაკაცის ხაზის პრეზენტაცია
რომელს უფრო უხდება Stella McCartney-ს პალტო?
მეგან მარკლის
კრისტინა აგილერას