ცნობილი ბრენდის ისტორია – Dolce&Gabbana

„ყოველ ჩვენს ქმნილებაში არის ჩვენი რაღაც ნაწილი. ყოველი მოდელის მიღმა იმალება ისტორია, იდეა, პატარა საიდუმლო.“
დომენიკო დოლჩე და სტეფანო გაბანა

ვინ არიან ყველასათვის ცნობილი ბრენდის დამფუძნებლები და რა ისტორია იმალება მათი სახელების მიღმა? როგორ იქმნებოდა ყველასათვის ცნობილი და მსოფლიოში აღიარებული ბრენდი? – გემრიელად მოკალათდით, ამჯერად Dolce&Gabbana-ს ისტორიას გიამბობთ.




დომენიკო დოლჩე 1958 წლის 13 აგვისტოს, სიცილიის ქალაქ პალერმოში, ღარიბ ოჯახში დაიბადა, რომელსაც პატარა სამკერვალო საწარმო ჰქონდა. ბიჭუნა ექვსი წლის იყო, როდესაც ოჯახურ ბიზნესში ჩაერთო. პატარა დომენიკოს მოხერხებულობის გამო „სამკერვალო საქმის მოცარტი“

შეარქვეს. გართობის მიზნით, ის ხშირად კერავდა მინიატურულ სამოსს. როდესაც წამოიზარდა, სასწავლებლად სამხატვრო სკოლაში წავიდა. დიპლომის აღების მერე კი მილანში გაემგზავრა.

სტეფანო გაბანა 1962 წლის 14 ნოემბერს, მილანში დაიბადა. ის ქალაქის ძალიან ცნობილი სტილისტის უკანონო შვილი იყო. დომენიკოსაგან განსხვავებით, ის მდიდარ ოჯახში ცხოვრობდა და ხშირად ყიდულობდა ძვირფას ტანსაცმელს იტალიის ძვირადღირებულ ბუტიკებში. ახალგაზრდობაში სტეფანო ვერც კი წარმოიდგენდა, რომ ოდესმე ის თავად შექმნიდა სამოსს. მას ხატვა უყვარდა და გრაფიკისა და სამხატვრო კოლეჯში დიზაინის ფაკულტეტი დაამთავრა, სპეციალობით „კრეატიული დირექტორი“.




დომენიკომ და სტეფანომ ერთმანეთი მილანში, ერთ ატელიეში გაიცნეს, სადაც ორივენი ასისტენტად მოეწყვნენ და მალე გამონახეს საერთო ენა, რადგან მათი გემოვნება გარკვეულ საკითხებში ძალიან ემთხვეოდა. მაგალითად, ორივეს უყვარდა ბაროკოს ეპოქა, იტალიური კლასიკური ფილმები და ერთხელაც, გადაწყვიტეს მოდის სამყაროში ეცადათ ბედი.

„ზოგჯერ, ქალი ვერ ხვდება, რამდენად სექსუალურია ის, სანამ ჩვენს ტანსაცმელს არ ჩაიცვამს. გასახდელში, სარკის წინ რომ დადგება, ის უცებ აცნობიერებს: – მე თურმე ლამაზი სხეული მაქვს!“
დომენიკო დოლჩე და სტეფანო გაბანა


1982 წელს, ახალგაზრდა დიზაინერებმა მილანის ცენტრში პატარა სტუდია გახსნეს. თავიდან ფინანსურ სირთულეებს წააწყდნენ. პირველი ჩვენება მილანის ერთ-ერთ კაფეში მოაწყეს. 1985 წლის ოქტომბერში, მილანის მოდების ჩვენებაზე პირველად იქნა წარსდგენილი ბრენდი Dolce&Gabbana. ერთ წელიწადში კი მათი პერსონალური კოლექციის ჩვენება მოეწყო, რომელსაც real woman ერქვა. ამ კოლექციამ 80-იანი წლების მამაკაცის მკაცრ მოდას პროტესტი გამოუცხადა. მომდევნო ოთხ წელიწადში მარკა Dolce&Gabbana-მ გააფართოვა თავისი ნაწარმი და სხვა ქვეყნებშიც გავიდა. მათი show room-ი ნიუ იორკში, ბროდვეიზეც გაიხსნა. 1992 წელს, ტანსაცმელს და აქსესუარებს სუნამოც შეჰმატეს, რომელმაც საერთაშორისო პარფიუმერიის აკადემიის პრემია მიიღო.

  • წინა
like
0

კომენტარის დამატება

სახელი*
აღწერა*
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.