მალე მოდის ინდუსტრია "ანგელოზების" დაცემას იხილავს - VICTORIA'S SECRET-ის დასასრულის დასაწყისი

1977 წელს, სან-ფრანცისკოს გარეუბანში გაიხსნა ქალის თეთრეულის ბრენდი, რომელმაც მოგვიანებით განსაკუთრებული ადგილი დაიკავა მოდის ინდუსტრიაში.

Victoria's Secret მსოფლიო ბაზარზე ერთ-ერთი უმსხვილესი კომპანიაა, რომლის პროდუქცია მსოფლიოს მასშტაბით 3000-ზე მეტ მაღაზიაში იყიდება. 1995 წელს, თეთრეულის რეკლამირების მიზნით, ბრენდმა ჩვენება გამართა, რომელმაც დიდი წარმატება მოიპოვა და ტრადიციად იქცა.

მილიონობით ადამიანი უყურებს პოდიუმზე გამოსულ ბედნიერ გოგონას, რომელსაც ანგელოზის ფრთები აქვს შესხმული და ჰაეროვან კოცნას გვიგზავნის. კადრში მისი ამაყი პარტნიორი ან მშობელი ჩანს, რომელიც აუდიტორიიდან ტაშს უკრავს მოდელს, რომელმაც ოცნება აისრულა და Victoria's Secret-ის ჩვენებაზე
მოხვდა. თითქოს ყველაფერი იდეალურადაა, მაგრამ საინტერესოა, რა ხდება რეალურად მულტიმილიარდერი ბრენდის კულისებში?



ამ კითხვაზე პასუხის გასაცემად ჯერ თავად ჩვენებაზე უნდა ვისაუბროთ. Victoria's Secret-ის მოდის ჩვენება წელიწადში ერთხელ, ნოემბერში იმართება და 190 ქვეყანაში შუქდება. შოუში 50-მდე მოდელი მონაწილეობს, რომლებიც სხვადასხვა სეგმენტში არიან გადანაწილებული. ცნობილია, რომ ბრენდს თითოეული ჩვენების მოწყობა 24 მილიონი დოლარი უჯდება, რომლის დიდი ნაწილიც კოსტიუმების შეკერვას სჭირდება, მაგრამ კომპანიის მენეჯერი აცხადებს, რომ სეკრეტი ოთხმაგ მოგებას იღებს. ყოველი შემთხვევისთვის ასე იყო 2017 წლამდე, მას შემდეგ კი ბევრი რამ შეიცვალა. საქმე ის არის, რომ ერთ დროს ყველაზე პოპულარული თეთრეულის კომპანია მომხმარებლებს კარგავს, რის გამოც Victoria's Secret-ის შემოსავალი საგრძნობლად შემცირდა.



8%-იანი ვარდნა, 2 მილიონით ნაკლები მაყურებელი და 53 გაუქმებული მაღაზია - 2019 წელი გიგანტი ბრენდისთვის წარმატების მომტანი არ აღმოჩნდა. როგორც ექსპერტები ამბობენ, კომპანიის PINK ხაზი დაშლის პირასაა და სეკრეტი უფრო დიდ წაგებას ნახავს. და მაინც, სად დაუშვეს კომპანიის მმართველებმა შეცდომა? როგორც კვლევამ აჩვენა, მთავარი პრობლემა პროდუქტის ფასშია. PINK თინეიჯერების თეთრეულს აწარმოებს, რომლის შემოსავალიც 3 მილიარდ დოლარს აღწევს, მაგრამ ბოლო წლებში სიძვირის გამო მასზე მოთხოვნა იმდენად დაეცა, რომ ფასდაკლებებიც კი ვეღარ იქცევს ხალხის ყურადღებას. თუ ექსპერტებს დავუჯერებთ, მალე Victoria's Secret-ის თინეიჯერების ხაზს 1 მილიარდდოლარიანი წაგება ემუქრება. პრობლემა ბრენდის პიარკამპანიებიც აღმოჩნდა, რომლებიც ხალხისთვის ზედმეტად ეროტიკულია...
  • წინა
like
0

კომენტარები

ორმაგი სტანდარტია მსოფლიოში ძვირფასებო!
მდაა ... ორმაგი სტანდარტი_ თინეიჯერებს ცუდ მაგალითს აძლევს ვიქტორია სიკრეტი დიეტების პოპულარიზაციისთვისო და რატომღაც რიანას ბრენდი ის არ ითვლება ამორურად რადგან ტრანსგენდერებს გაუწევს პოპულარიზაციას.
2019-05-14 13:17

კომენტარის დამატება
×
სახელი*
კომენტარი*
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.