აღსანიშნავია ისიც, რომ საზოგადოებას უბრალოდ აღარ აინტერესებს "იდეალური" სხეულის მქონე გოგონების ყურება ჩვენებებზე, არამედ ბრენდისგან მეტ მრავალფეროვნებას მოითხოვს. სწორედ ამის გამო გაეხვია სკანდალში სეკრეტი 2018 წელს, როდესაც კომპანიის მარკეტინგის ხელმძღვანელმა, ედ რაზეკმა ინტერვიუში თქვა, რომ ტრანსგენდერ გოგონებს შოუზე არ დაამტკიცებს, რადგან ისინი "ფანტაზიის" ნაწილი არ არიან. ამას დამატებული, ჩვენების ისტორიაში არც ერთ პლუს ზომის მოდელს არ გაუვლია პოდიუმზე. სწორედ ამიტომ, ბრენდი კრიტიკის საგანი გახდა ტრანსფობიისა და "ანორექსიის პიარის" გამო. პარალელურად ბაზარზე ახალი სახელი გამოიკვეთა, რომელიც ასევე ქალის თეთრეულს აწარმოებს - SAVAGE X FENTY by RIHANNA.



დიახ, ცნობილი მომღერალი მოდის სამყაროში საკუთარი ბრენდით გამოჩნდა, რომელიც საოცარ წარმატებას აღწევს. რიანას FENTY-ს წარმატების საიდუმლო პიარკამპანიებშია: ხალხი ითხოვდა მრავალფეროვნებას, რიანამ კი მოდელებად ყველა რასის, ზომისა და ორიენტაციის გოგონები წარმოადგინა. Victoria's Secret-ს ძლიერი კონკურენტი გამოუჩნდა FENTY-ს სახით, რომელსაც კონკურენციას ძნელად უწევს.



თუ არა ტრანსგენდერსა და პლუს ზომის მოდელს, მაშინ ვის აქვს შანსი სეკრეტის ჩვენებაზე მოსახვედრად? ამ კითხვაზე პასუხი ბევრ ადამიანს აინტერესებს. მსოფლიოს გარშემო მილიონობით გოგონა უყურებს "ანგელოზების" რუტინებს, აკვირდებიან მათ დიეტასა და ვარჯიშს. თუ ედ რაზეკს დავუჯერებთ, "Victoria's Secret პროპაგანდას უწევს ჯანსაღი ცხოვრების წესს", მაგრამ მოდელების რუტინა საკმაოდ შორს არის სიჯანსაღისგან. მაგალითისთვის, ადრიანა ლიმა დღეში ორჯერ ვარჯიშობდა ჩვენებამდე ფორმაში ჩასადგომად.

როგორც მისი მწვრთნელი ამბობს, სეკრეტის მოდელები ათლეტები არიან, რადგან მათი ვარჯიში ინტენსიურია. გარდა ამისა, მოდელი აუცილებლად უნდა იცავდეს მკაცრ დიეტას, რაც ვარჯიშსაც ართულებს. აღსანიშნავია, რომ დიდი ყურადღება ექცევა მოდელების პოპულარობასა და რეპუტაციას. ყოფილა შემთხვევა, როდესაც ერთ-ერთ მოდელს მოსთხოვეს ცნობილ ადამიანთან რომანის გაბმა მხოლოდ იმიტომ, რომ პოპულარული გამხდარიყო. თუ ამ ყველაფერს გავითვალისწინებთ, ლოგიკური აღმოჩნდება ხალხის პოზიცია, რომ კომპანია ცუდ მაგალითს აძლევს ახალგაზრდა გოგონებს.



ზემოთ ნახსენები ყველა ფაქტი დიდ გავლენას ახდენს Victoria's Secret-ის რეპუტაციაზე და ნელა, მაგრამ შესამჩნევად უთხრის ბრენდს ძირს. საინტერესოა, გადარჩენის რამდენად კარგი გეგმა აქვთ ბრენდის წარმომადგენლებს შემუშავებული, რადგან გიგანტი კომპანია ჩაძირვის საშიშროების წინაშე დგას. თუ მსგავსი რეგრესი არ შეწყდება, მალე მოდის ინდუსტრია "ანგელოზების" დაცემას იხილავს.


ბაკა ალავიძე
  • შემდეგი
like
0

კომენტარები

ორმაგი სტანდარტია მსოფლიოში ძვირფასებო! 2019-05-14 13:17
მდაა ... ორმაგი სტანდარტი_ თინეიჯერებს ცუდ მაგალითს აძლევს ვიქტორია სიკრეტი დიეტების პოპულარიზაციისთვისო და რატომღაც რიანას ბრენდი ის არ ითვლება ამორურად რადგან ტრანსგენდერებს გაუწევს პოპულარიზაციას.

კომენტარის დამატება

სახელი*
აღწერა*
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.