რაციონი სტრესის თავიდან ასაცილებლად

დავეხმაროთ ნერვებს სწორი რაციონით:

1. ჩავრთოთ რაციონში ნიგოზი, კვერცხის გული, მწვანილი, ქატოს პური, რძის პროდუქტები, ახალი ხილი, ბოსტნეული, ფრინველის ხორცი და თევზი;


2. სპეციალისტები გვირჩვენ საკვები მივიღოთ დღეში 5-ჯერ, მცირე ულუფებით, რათა ნერვულ უჯრედებში მეტი
ცილოვანი ნედლეულის მარაგი შეიქმნას;

3. დილა დაიწყეთ ცილით მდიდარი საკვებით: ხაჭო, კვერცხი. უმჯობესია დავაყოლოთ ახლად გამოწურული ფორთოხლის წვენი.

4. მეორე საუზმეზე მიირთვით ქათმის ხორცი, ახალი ხილი და ნიგოზი; გაგრძელება

like
0

კომენტარის დამატება
×
სახელი*
კომენტარი*
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.