რატომ არ მუშაობს დიეტა? ფიტნეს ინსტრუქტორი წონაში კლების მექანიზმს გვიხსნის

ქალთა ფიტნეს-ინსტრუქტორი, ანტონ ლაშქარაშვილი წონაში კლების დროს დაშვებულ შეცდომებზე საუბრობს და განმარტავს, თუ რა უნდა გავაკეთოთ, რომ სასურველი შედეგი მივიღოთ.


ანტონ ლაშქარაშვილი


- სამწუხაროდ, მე ხშირად ვხვდები ადამიანებს, რომლებიც სწრაფად გახდომის მიზნით მიმართავენ მკაცრ შიმშილობას და არც კი იციან, თუ რა სავალალო შედეგების წინაშე შეიძლება აღმოჩნდნენ. უშუალოდ მე მქონია შემთხვევა, როდესაც ადამიანი მოსულა ჩემთან და უთქვამს, რომ იცავდა გარკვეული სახელწოდების დიეტას, რის შემდეგაც დაიკლო 15 კგ, მაგრამ არ ჰქონია შესამჩნევი ვიზუალური შედეგი.

ეს განპირობებულია იმით, რომ წონის 60-65% ის კლება მოხდა

კუნთოვანი სისტემის ხარჯზე; 20-30 % ცხიმის ხარჯზე და დანარჩენი წყლის ხარჯზე. სწორედ ამიტომ, მისი წონის კლება მხოლოდ სასწორზე დგომისას იყო შესამჩნევი.

Image result for fitness victoria's secret
შიმშილობის დროს, ადამიანის ორგანიზმი განიცდის სტრესს. ორგანიზმში ხდება სხვადასხვა სახის დარღვევები, მაგრამ ჩვენ ამის შესახებ ვგებულობთ მაშინ, როდესაც უკვე გვიანია.
მცირე დროში სწრაფ კლებას მოყვება მალევე მატება წონაში, ან უფრო უარესი, თქვენ იმატებთ გაცილებით მეტს, ვიდრე დაიკელით. (იხილეთ: როგორ დავწვათ ცხიმი? რას ვაკეთებთ არასწორად? ფიტნეს-ინსტრუქტორი წონაში კლების პრინციპების შესახებ)

შიმშილის დროს ჩვენ ვანელებთ ნივთიერებათა ცვლის პროცესს, რის საფუძველზეც ხდება მიღებული საკვების დაგროვება ცხიმის სახით.


რატომ არის ვარჯიში და ჯანსაღი კვება უმჯობესი? იმიტომ, რომ კუნთები მოქმედების დროს მოიხმარენ ენერგიას, ხოლო თუ ეს ენერგია არ გააჩნია ორგანიზმს, მაშინ წარმოიქმნება კუნთების ნგრევის პროცესი და ხდება ამის ხარჯზე წონის კლება. (იხილეთ: გაიგეთ მეტი საკუთარ სხეულზე: ქალთა ფიტნესის თავისებურებები)

ჩემი რჩევა იქნება, იკვებოთ ბალანსირებულად დაკავდეთ სპორტით. იყოთ აქტიურები, მიიღოთ საჭირო რაოდენობით წყალი და სხვა საჭირო ნივთიერებები. სწორედ ეს რამდენიმე ფაქტორი განსაზღვრავს თქვენი ჯანმთელობის ხარისხს! (იხილეთ: რა შემთხვევებშია კარგი სირბილი და როგორ ვირბინოთ სწორად? (ქალთა ფიტნეს ინსტრუქტორი სირბილის შესახებ)

 
 
 

 

 

 

like
0

კომენტარები

tako 2017-05-02 16:53
gamarjoba,ramdenime tve vicavdi mkacr dietebs da tan vvarjishobdi,eating disorderic mqonda erti sityvit mivighe sasruveli shedegebi magram,mere rogorc ki erti zedmeti lukma shevchame yvelaferi tavidan avinazghaure,axla vcdilob jansaghad vikvebo da vivarjisho ukve 2 tvea magram veranair shedegs ver vaghwev,daklebis magivrad mgoni kidev movimate da ratom?an ra unda gavaketo?
antoni 2016-10-23 07:10
gamarjoba, ecadet kardio varjishi ar iyos 50 wutze naklebi da 1 saatze meti.. chqari siaruli shearchieet ))
Нана 2016-09-06 08:47
Гамаржобат!!!цонаши давикели 45кг,ерти цлис гамавлобаши,ефекты каргиа,визуалуриц да ра ткма унда шегрзнебади:))ахла давицке варжиши чемтсвис щеварчие рамодениме сахеоба.(спортклубис дро Ар маквс самцухарод)даваицке сиарулиц пехит,маинтересъбебс дгеши рамдени км унда гавиаро ром сааргебло да ефектиани икос???диди мадлоба цинасцар!!!!!

კომენტარის დამატება

სახელი*
აღწერა*
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.