მიირთვით ტკბილეული და არ მოიმატოთ წონაში: დიეტა რომელიც გაგაოგნებთ

ეს დიეტა არ გიკრძალავთ ტკბილეულის ჭამას. ის გთავაზობთ შაქრის მიღების ალტერნატიულ გზებს.

Sneaker

 


1. მიირთვით ტკბილეულობა, რომელიც არ შეიცავს შაქარს


სანამ კანფეტებს ან ნამცხვარს იყიდით, გაეცანით ინგრედიენტებს. მაღაზიაში ან საკონდიტროში შესვლისთანავე კონსულტანტს სთხოვეთ, რომ უშაქრო ტკბილეული განახოთ. მსგავსი ტიპის პროდუქტი ღვიძლის პრობლემებსაც მოგიგვარებთ.


2. თაფლის გამოყენების გზები

მოერიდეთ ნამცხვარს, ფუნთუშას ან კექსს, რომელიც თაფლითაა დამზადებული. 42 გრადუსზე თაფლი თავის უნიკალურ თვისებებს კარგავს, შესაბამისად ტყუილად იღებთ კალორიებს. თაფლი მიირთვით ცივად. გაურიეთ იოგურტში, მაწონში,

კეფირში, რძეში.

3. როდის მივირთვათ ბოსტნეული?

თუ ტკბილეულის ჭამას აპირებთ, მანამდე სალათა მიირთვით. ის ტკბილეულის მონელებაში დაგეხმარებათ. სულერთია შოკოლადი გსურთ თუ მიწისთხილიანი ტორტის ნაჭერი,კუჭში ჯერ ბოსტნეულისთვის იპოვეთ ადგილი.

4. ნუ დაამთავრებთ დესერტს

დატკბით დესერტით, მაგრამ ნუ დაამთავრებთ მას. მინიმუმ ბოლო ლუკმა მაინც დატოვეთ. რეკომენდირებულია დესერტის ნახევარის ჭამა.

5. როდის მივირთვათ ხილი?

სადილამდე ორი საათით ადრე ხილი მიირთვით. ხილი სულაც არ არის საუკეთესო დესერტი. დესერტის როლში სუფთა შავი შოკოლადი უფრო გამოდგება. შოკოლადი არ ამოიღოთ კვების რაციონიდან. ის ნარკოტიკივით არის, სწორედ ამიტომ მალე დაგარღვევინებთ დიეტას.

like
2

კომენტარის დამატება
×
სახელი*
კომენტარი*
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.

მსგავსი სიახლეები