ბელგიური დიეტა: სუპერ მენიუ ქალის სხეულის ფორმის მიხედვით

ბელგიელმა ექიმებმა დიეტოლოგიაში ნამდვილი გადატრიალება მოახდინეს. მათ მოიფიქრეს ბალანსირებული კვება, რომელიც შემუშავებულია ქალების სხეულის ფორმებისა და მათი გემოვნების მიხედვით.

Nowości

დიეტის არსი შემდეგში მდგომარეობს: დიეტოლოგების აზრით, ამა თუ იმ გემოს სიყვარული ორგანიზმში ჰორმონალურ ფონს ქმნის. ეს ნიშნავს, რომ საკვების სწორი რაოდენობით მიღებას ჩვენი ჰორმონები მწყობრში მოჰყავს. გაარკვიე ვინ ხარ - ნიფმა, ვენერა თუ "ამაზონკა" და დაიწყე გახდომა სიამოვნებით,

1. პირველი ტიპია - ვენერა
ყველა ქალს თავისებურად მრგვალი ფორმები და თხელი კანი აქვს.

ამ შეთხვევაში ყველაზე პრობლემატური ადგილია თეძო, ამ ტიპის ქალებს კი ყველაზე მეტად რძის პროდუქტები უყვართ.

2. მეორე ტიპი - ნიმფაა
ეს უფრო ბიჭური აღნაგობის სხეულია, საშუალო სიმაღლე, თხელი თეძო, წელი კი გამოუკვეთავი. ასეთი ტიპის ქალებს ცხიმი ძირითადად მუცლის არეში უგროვდებათ. საკვებში კი უპირატესობას ბოსტნეულს, ხილს და თევზს ანიჭებენ. ყველაზე ხშირად ვეგეტარიანელები სწორედ ნიმფები არიან .

3. მესამე ტიპი "ამაზონკაა".
საშუალო სიმაღლის ქალი, რომელსაც ხორცი უყვარს ძალიან.

1. კვების რაციონი ვენერასთვის


• ყველი
• ცოცხალი ბოსტნეული
• სახლში დამზადებული წვენები
• დაბალკალორიული ხაჭო
• ბოსტნეულის ბულიონი და წვნიანები
• ნებისმიერი კერძი, რომელიც ცოცხალი ბოსტნეულისგან შედგება.

დიეტა ვენერასთვის

დღე 1
საუზმე: ციტრუსის წვენი 200 გრამი და ამდენივე უცხიმო ხაჭო
სადილი: ბოსტნეული სალათი: დაჭერით კიტრი, ტკბილი წიწაკა და ერთი ხახვი. მოასხით კეფირის სოუსი (ნახევარ ჭიქა კეფირს დაუმატეთ ლაიმა და ჩილის რამდენიმე წვეთი )
ვახშამი: ცოცხალი ბოსტნეული, სახლის ყველი, ახლად გამოწურული ვაშლის წვენი.

დღე 2
საუზმე : ფორთოხლის წვნიანი. ტოსტი ყველით.
სადილი: 2 მსხალი + ბოსტნეულის სალათი ( პომიდორი, კიტრი, მწვანილი)
ვახშამი: მოხარშული თევზი ბოსტნეულით. მოხარშული სტაფილო შეგიძლიათ აურიოთ ხახვში და ხარშოთ 5 წუთი, შემდეგ დაუმატეთ კარაქი და წაუსვით თევზს. მარილი ან წიწაკა გემოვნებით.

დღე 3
საუზმე: ციტრუსის ფრეში და 200 გრ უცხიმო ხაჭო
სადილი: თევზის სალათი, კარგად მოხარშული კვერცხი ( შეგიძლიათ დაამატოთ ხახვი)
ვახშამი: 150 გრამი ხორცი და ბოსტნეული დაუმატეთ 3 წიწაკა და 5 შამპინიონი. ზეთი, ასევე ხახვი და ეს ყველაფერი მოთუშეთ 5 წუთის მანძილზე.


2. ნიმფას რაციონი


• მშრალი ხილი და თხილი
• ბოსტნეული (განსაკუთრებით სიმინდი, პომიდორი და ტკბილი წიწაკა)
• ბულგარული წიწაკა
• ბრინჯი

დიეტა:
დღე 1
საუზმე: მშრალი ხილის ასორტი , მიუსლი უცხიმო რძით ან იოგურტით.
სადილი: ბოსტნეულის რაგუ. დაჭერით ხახვი და ნიორი. დაამატეთ 100 გრ ლობიო, ბოსტნეული, დააცადეთ 5-6 წუთი, რომ კარგად მოითუშოს.
ვახშამი: 2 ბულგარული წიწაკა მოთუშეთ სიმინდთან ან პომიდორთან ერთად, დაუმატეთ ყავისფერი ბრინჯი.

დღე 2

საუზმე: 150 გრ მიუსლი და 150 გრ იოგურტი
სადილი: შეურიეთ სიმინდი პომიდორს და ხახვს . დაუმატეთ ზეითუნის ზეთისა და ფორთოხლის წვენისგან მომზადებული სოუსი და დაამატეთ თხილი.
ვახშამი: ყავისფერი ბრინჯი ხარშეთ 15 წუთი. ცალკე აურიეთ ზეთი და ნიორი, 1 ცალი წიწაკა და ხორცის ფარში. მოთუშეთ 5 წუთი და შეურიეთ ბრინჯში.

 

3. კვების რაციონი "ამაზონკასთვის"


• მწვანე სალათა
• ინდაურის და ქათმის ფილე
• სპაგეტი
• ბოსტნეულის სალათი

დიეტა
დღე 1
საუზმე : მწვანე სალათა და ხილი
სადილი: ბოსტნეულის ბულიონს, ლიმონით და ფორთოხლით, დაუმატეთ ერთი კოვზი მდოგვი. სოუსი შეურიეთ სპაგეტს.
ვახშამი: 250 გრამი ინდაურის ფილე. შეგიძლიათ მოამზადოთ სტაფილოს გარნირი.

დღე 2
საუზმე: ერთი ჭიქა წყალი და 150 გრამი უცხიმო ხაჭო
სადილი: სტაფილოს სალათი, ხახვი და ჭარხალი წვრილად დაჭერით და მოამზადეთ სალათი. 2 ცალი კივი.
ვახშამი: 150 გრამი ქათმის ფილე, ქათმის ბულიონი. თეთრი ბრინჯი სტაფილოსთან ერთად.

დღე 3
საუზმე: 200 გრ უცხიმო ხაჭო და სალათის რამდენიმე ფურცელი.
სადილი: სტაფილოს სალათა, ჭარხალი და წიწაკა. 100 გრამი გრეიფრუტი.
ვახშამი: ხახვი, 2 ცალი პომიდორი და წიწაკა მოხარშეთ 5 წუთის განმავლობაში, დაუმატეთ ნახევარი ჭიქა ბოსტნეულის ბულიონი და კიდევ გააჩერეთ ცეცხლზე 5 წუთით. დაამატეთ 50 გრ მოხარშული სპაგეტი.

like
9

კომენტარები

Troy
Cbd oil that works 2020
There's definately a lot to find out about this issue.
I like all of the points you made. best rated cbd
oil http://t.co/4kPhN7Ek0L: http://t.co/4kPhN7Ek0L cbd oil that works 2020 http://t.co/4kPhN7Ek0L
2020-06-24 16:55
Arden
Hi to every body, it's my first visit of this weblog;
this webpage contains awesome and genuinely fine information for readers.


my web page :: g her: https://maps.google.ie/url?q=https://gforg.wordpress.com/
2020-06-20 18:47
Anitra
you're actually a excellent webmaster. The website loading pace is incredible.

It sort of feels that you're doing any unique trick.
Furthermore, The contents are masterwork. you've done a excellent process on this matter!


My blog g how: https://maps.google.com.vc/url?q=https://gforg.wordpress.com/
2020-06-20 02:01
Ronny
You're so cool! I don't think I have read a single
thing like that before. So nice to discover someone with a few original thoughts on this subject.

Seriously.. many thanks for starting this up.

This website is something that is required on the web,
someone with a bit of originality!

Also visit my blog post; g will: http://j.mp/2YkS9RL
2020-06-11 02:55
Sung
First off I would like to say fantastic blog! I had a quick question in which I'd
like to ask if you don't mind. I was interested to know how you center yourself and clear your mind
prior to writing. I've had a difficult time clearing my mind in getting my ideas out there.
I truly do take pleasure in writing but it just seems like the first 10 to
15 minutes are generally wasted just trying to figure out how to begin. Any suggestions or tips?

Appreciate it!

Here is my web page :: sling tv: http://tinyurl.com/sling-tv-44240
2020-01-28 23:04

კომენტარის დამატება
×
სახელი*
კომენტარი*
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.