კარტოფილის დიეტა - სამ დღეში მინუს 2 კილოგრამი

გაზაფხულის მოსვლასთან ერთად, დროა, სხეულის ფორმებზე ერთიორად ვიზრუნოთ.

ვეცდებით, ამჯერად ისეთი დიეტა შემოგთავაზოთ, რომელიც თან წონის კორექციაში დაგეხმარებათ და ამავდროულად, გემრიელი და სასარგებლოც იქნება.

ცნობისთვის, კარტოფილი არ შეიცავს ცხიმებს, დაბალკალორიულია (100 გრ კარტოფილი მხოლოდ 60 კკ-ს შეიცავს) და კარგად ანაყრებს.

თუკი სამი დღის განმავლობაში მხოლოდ სხვადასხვანაირად მომზადებულ კარტოფილს მიირთმევთ, 2 კგ-ის დაკლებას შეძლებთ. აუცილებელია, დღეში სამჯერ მიირთვათ და 1.5-2 ლ წყალი დალიოთ.

თქვენთვის სასურველი საუზმის, სადილისა და სამხრის ვარიანტები კი შეგიძლიათ ჩვენს მიერ შემოთავაზებული რეცეპტებიდან აარჩიოთ.

პირველი დღე

სადილი: კარტოფილი

ხაჭოთი

ერთი ულუფისთვის:
250 გრ კარტოფილი, 250 გრ უცხიმო ხაჭო, მინერალური წყალი, 175 გრ კიტრი, მწვანილი.

მომზადება:
კარტოფილი გარეცხეთ და კანიანად მოხარშეთ. ხაჭოში აურიეთ წვრილად დაჭრილი კიტრი და მოხარშულ კარტოფილს კრემივით წაუსვით, ზემოდან კი მწვანილი მოაყარეთ.

1 ულუფა შეიცავს: 250 კკალ, 39 გრ ცილებს, 42 გრ ნახშირწყლებს.

სამხარი: კარტოფილის სალათა ხორცით

ერთი ულუფისთვის: 225 გრ კარტოფილი, 75 გრ მჭლე ხორცი, 100 გრ პომიდორი, 75 გრ სალათის ფურცლები, 1 თავი ხახვი, 2 ს/კ ვაშლის ძმარი და 1%-იანი იოგურტი.

მომზადება:
ალყა-ალყა დაჭერით მოხარშული კარტოფილი, ხახვი და პომიდორი, აურიეთ სალათის ფოთლები, წვრილად დაჭრილი ხორცი, ვაშლის ძმარი და იოგურტი. 1 ულუფა შეიცავს: 330 კკალ, 22 გრ ცილებს, 12 გრ ცხიმებს, 36 გრ ნახშირწყლებს. იხილეთ სრულად

like
3

კომენტარის დამატება

სახელი*
აღწერა*
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.