ტოპ-მოდელების კვების 5 საიდუმლო

ტოპ-მოდელები იძულებულები არიან გარკვეულ დიეტაზე იყვნენ, რომ სხეულის ლამაზი ფორმები შეინარჩუნონ.

ისინი საკუთარ ჯანმრთელობაზე ზრუნავენ და კვების რაციონსაც აკონტროლებენ, რომელიც მდიდარი უნდა იყოს მიკროელემენტებითა და ვიტამინებით.


როგორ ახერხებენ ამას?


1. კენკრა და იოგურტი


კენკრაში ბევრი სასარგებლო ვიტამინია, რძემჟავა საკვები კი ხელს უწყობს საჭმლის მონელებას და ხელს უშლის ორგანიზმში ცხიმების დაგრვებას.

2. ჰუმუსი


დაჭრილი ბოსტნეული ჰუმუსთან ერთად ძალიან გემრიელი კერძია. ჰუმუსის შემადგენლობაში შედის ცილა, კალცი, მაგნიუმი, კალიუმი, ვიტამინები А, В1, В2, В6 და С). მისი კალორიულობა 160 კკალ - 100 გრამზე.


3.

პომიდორი


ყოველთვის, როცა მოგშივდება, გამოიყენე ტოპ-მოდელების რჩევა: პომიდორი შეგიძლია შეჭამო ყოველთვის! ის შეიცავს სასარგებლო ნივთიერებებს და ასტიმულირებს კოლაგენის გამომუშავებას კანის უჯრედებში. მდიდარია С ვიტამინით და თითქმის არ შეიცავს კალორიებს.


4. კომბოსტოს სალათი


კომბოსტი სასარგებლოა და მისი მთავარი ღირსება იმაშია, რომ მონელება ნელა ხდება. შესაბამისად, მაძღრობის შეგრძნება 2−3 სთ გრძელდება.


5. თაფლი


იოგურტთან ერთად, ან ცალკე - სილამაზის და ჯანმრთელობის შეუცვლელი წყაროა. 5 ენზიმი, 6 ვიტამინი, 8 სასარგებლო ცხიმი, 12 მინერალი, 17 მიკროელემენტი, 18 ამინომჟავა.
მოდელები1 ს/კ თაფლს ½ ლიტრ წყალში ხსნიან და სვამენ.

თაფლის სასარგებლო თვისებები. ამ სტატიის წაკითხვის შემდეგ, ყოველდღე შეჭამთ თაფლს!

სუპერდიეტა: კვება 2 საათში ერთხელ და 6 დღეში მინუს 6 კგ

 

გვინეტ პელტროუს ახალი, 5 დღიანი დეტოქს-დიეტა, რომელიც საკუთარ საიტზე გამოაქვეყნა

ჯენიფერ ლოპესის სამ დღიანი დიეტა

like
0