10 მითი: წონის კლებასთან დაკავშირებით ყველაზე გავრცელებული მცდარი შეხედულებანი

ბევრს სჯერა, რომ თუ არაფერს შეჭამს, სწრაფად გახდება, სინამდვილეში წონის სწრაფ კლებას სწორი კვება ეხმარება.

ქალების ერთი ნაწილი წონის კლებას იმის შიშით გაურბის, რომ უფრო ასაკოვანი არ გამოჩნდეს. სწამთ, ახალგაზრდა იერის შესანარჩუნებლად 30 წლის შემდეგ ქალმა წელიწადში 1 კგ უნდა მოიმატოს. რეალურად კი, ქალს ისე არაფერი მატებს ასაკს, როგორც ზედმეტი წონა.

ერთად გავერკვეთ ჭარბ წონასთან დაკავშირებულ ყველაზე გავრცელებულ მითებსა და მცდარ შეხედულებებში.


მითი 1
ნუ დალევთ წყალს ჭამისას
ჭამის დროს წყლის დალევა არანაირად არ მოქმედებს საჭმლის მონელების პროცესზე, პირიქით, კუჭი

ადვილად გრძნობს ავსებას და, შესაბამისად, ჭამას ადრე ამთავრებთ. ასევე მცდარია შეხედულება, რომ ჭამის წინ უნდა დალიოთ 1 ჭიქა ცივი წყალი, რათა მის გათბობაზე ორგანიზმმა ენერგია დახარჯოს.

მითი 2
წონის დაკლების მსურველებმა საერთოდ უნდა აკრძალონ მარილი

მარილის საერთოდ აკრძალვით წონის კლების პროცესი არ ჩქარდება და არც მარილზე უარის თქმაა ჯანმრთელობისთვის კარგი.

მითი 3
არ შეიძლება ჭამათა შორის ჩაისა და ყავის დალევა

მეცნიერებს დღემდე არ დაუდგენიათ, რატომ არ შეიძლება ჭამათა შორის ყავისა და ჩაის მიღება, შეგიძლიათ ეს სასმელები დალიოთ, ოღონდ რაც შეიძლება ნაკლები შაქრით ან საერთოდ უშაქროდ. ასე შიმშილსაც დათრგუნავთ.

მითი 4
ძირითადი საკვების მიღებამდე მცირე წახემსებით წონას დაიკლებთ

ეს რეალური იქნებოდა, თუკი ხემსი გაცილებით ნაკლებკალორიული იქნებოდა, თუმცა ამ მიზნით უმეტესობა ყველაზე მაღალკალორიულ პურ-ფუნთუშეულს იყენებს.

მითი 5
მშრალი პურ-ფუნთუშეული მცირეკალორიულია

ეს სინამდვილეს არ შეეფერება, ორცხობილებით გაცილებით ადვილად იმატებენ წონაში, ვიდრე ახალგამომცხვარი ფუნთუშებით. ასეთ დროს გონივრულია თეთრი პურის შავით ჩანაცვლება. გაგრძელება

5 მავნე ჩვევა, რომელსაც უნდა გადაეჩვიოთ, თუ წონის დაკლება გსურთ

 

დაიკელით წონაში ძილის დროს - ეს სტატია უნდა წაიკითხოთ!

like
2

კომენტარის დამატება
×
სახელი*
კომენტარი*
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.