გავადნოთ ცხიმი 8 კვირის განმავლობაში: სტაბილური შედეგი წონის დაბრუნების ეფექტის გარეშე

წონის დაკლების პროცესში ორგანიზმის მთელი სისტემაა ჩართული.



ის მუდამ დაკავშირებულია კვების, დღის განრიგის, ცხოვრებისეული წესის ცვლასთან. სასურველი სხეულის მისაღწევად, ზოგიერთს ნებისყოფა არ ჰყოფნის და სირთულეს ვერ უმკლავდება. შედეგად, გახდომის შემდეგ წონა ბრუნდება. ჩვენ გთავაზობთ წონის შესანარჩუნებელ/დასაკლებ სმუზის შვიდ რეცეპტს. ცხიმმწველი პროდუქტების წყალობით (ჯანჯაფილის ფესვი, სელის თესლი, ნიახური, გრეიპფრუტი, დარიჩინი), უმჯობესდება ნივთიერებათა ცვლა და მადაც ქვეითდება.

1. მსხალი და ბანანი
2-2 ცალი კანგაცლილი ხილი დააბლენდერეთ, დაუმატეთ 400 მლ კეფირი, 20 გრამი თხილი, დანის წვერით დარიჩინი და 4 სადილის კოვზი დაფქული სელის

თესლი.

2. ვაშლი და კვერცხი
1/2 ჭიქა თხილი, ნედლი პიტნის 2 ღერი, 2-2 ცალი კიტრი და ვაშლი, 4 ღერი ნიახური, 2-3 ს/კ ლიმონის წვენი და 2 ჭიქა წყალი. ინგრედიენტები დააბლენდერეთ.

3. ფორთოხალი და ბანანი
არომატული სმუზი: 2 ჭიქა წყალი, 2-2 ცალი ბანანი და ფორთოხალი, 1 ჭიქა, დანის წვერით დაფქული ჯანჯაფილის ფესვი, ამდენივე დარიჩინი, 50 გრამი ნუში. ინგრედიენტები დააბლენდერეთ.

4. გრეიპფრუტი და ფორთოხალი
მულტივიტამინების სმუზი: 2-2 ცალი გრეიპფრუტისა და ფორთოხლის ლებნები დააბლენდერეთ. დაუმატეთ 2
ჭიქა წყალი.

გაგრძელება

like
3

კომენტარის დამატება

სახელი*
აღწერა*
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.