დიეტა "12 დღე" - ყველასათვის ხელმისაწვდომი ინგრედიენტებით

პირველი დღე - ”კეფირის”. უზმოზე 1 სადილის კოვზი ზეთი (ზეითუნის, მზესუმზირის, სიმინდის) დალიეთ.

დღის განმავლობაში - 1 ლიტრი 2,5-პროცენტიანი კეფირი. სურვილისამებრ, დალიეთ ბალახების ჩაი, მაგრამ უშაქროდ.

მეორე დღე - ”ხილის”. უზმოზე ისევ დალიეთ 1 სადილის კოვზი ზეთი. დღის განმავლობაში მიირთვით 5-6 ცალი ფორთოხალი, დალიეთ უშაქრო ბალახების ჩაი.

მესამე დღე - ”ხაჭოს”. დილა ისევ ზეთით დაიწყეთ. დღის განმავლობაში შეჭამეთ სამი ბრიკეტი (250-გრამიანი) უცხიმო ხაჭო. ისევ დალიეთ უშაქრო ბალახების ჩაი.

მეოთხე დღე - ”ყაბაყის”. უზმოზე 1 სადილის კოვზი ზეთის დალევა არ დაგავიწყდეთ.

დღის განმავლობაში შეჭამეთ 2 ქილა (0,5-ლიტრიანი) ყაბაყის ხიზილალა. დალიეთ უშაქრო ბალახების ჩაი.

მეხუთე დღე - ”შოკოლადის”. დილა ისევ ზეთით დაიწყეთ. დღის განმავლობაში უნდა შეჭამოთ შოკოლადის 100-გრამიანი ფილა. ტრადიციულად, უშაქრო ბალახების ჩაი.

მეექვსე დღე - ”ვაშლის”. უზმოზე ისევ დალიეთ 1 სადილის კოვზი ზეთი. დღის განმავლობაში შეჭამეთ 1-1,5 გათლილი ვაშლი. დალიეთ უშაქრო ბალახების ჩაი.

მეშვიდე დღე -”ყველის”. დალიეთ 1 სადილის კოვზი ზეთი. დღის განმავლობაში შეჭამეთ 300 გრამი ყველი (უმარილო იმერული ან სულგუნი). დალიეთ უშაქრო ბალახების ჩაი.


გაგრძელება

like
1

კომენტარის დამატება

სახელი*
აღწერა*
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.