2 კვერცხი და გრეიფრუტი - დიეტა, რომლითაც ყველა იკლებს წონაში

თუ კვერცხი გიყვართ და არ იტანჯებით ალერგიით, სცადეთ ეს დიეტა. ის დაგეხმარებათ დაიკლოთ 5-დან 25 კგ-მდე, სულ რაღაც 4 კვირაში.



მენიუ:

მართალია, დიეტას "კვერცხის დიეტა" ჰქვია, მაგრამ თქვენ არ მოგიწევთ 4 კვირის მანძილზე, მარტო კვერცხის ჭამა. რაციონში შედის თევზი, ქათამი, საქონლის ხორცი, ხილი და ბოსტნეული.

მენიუ პირველი კვირისთვის

საუზმე ერთი კვირის მანძილზე ერთი და იგივეა:


მოხარშული 2 კვერცხი, გრეიფრუტის ან ფორთოხლის ნახევარი.

ორშაბათი:

სადილი: ნებისმიერი ხილი, მაგრამ მხოლოდ ერთი სახეობის (მაგალითად, მარტო ვაშლი, ან მარტო მსხალი, ან ფორთოხალი). სხვადასხვა ხილის

შერევა დაუშვებელია!

ვახშამი: უცხიმო ხორცი. მოხარშული, ან გრილზე მომზადებული.

სამშაბათი:

სადილი: მოხარშული ქათამი კანგაცლილი.

ვახშამი: კიტრის, პომიდვრის, ბულგარული წიწაკის, სტაფლოსა და 2 მოხარშული კვერცხისგან მომზადებული სალათი. 1 გახუხული პურის ნაჭერი + 1 ცალი ფორთოხალი, ან გრეიფრუტი.

ოთხშაბათი:

სადილი: უცხიმო ყველი + 1 ტოსტი + 1 პომიდორი

ვახშამი: მოხარშული ან გრილზე მომზადებული უცხიმო, მჭლე ხორცი (საქონლის).

ხუთშაბათი:

სადილი: ნებისმიერი ხილი ნებისმიერი რაოდენობით.

ვახშამი: უცხიმო ხორცი + მწვანე სალათი.

პარასკევი

სადილი: ნებისმიერი ბოსტნეული (რეკომენდებულია სტაფილო, მწვანე ბარდა, ლობიო ან ყაბაყი) + 1 მოხარშული კვერცხი.

ვახშამი: მოხარშული თევზი + მწვანე სალათი + 1 ფორთოხალი, ან გრეიფრუტი.

შაბათი:

სადილი: ნებისმიერი ხილი ნებისმიერი რაოდენობით.

ვახშამი: ხორცი + მწვანე სალათი.

კვირა:

სადილი: ხილი

ვახშამი: ხორცი + სალათი

  • წინა
like
2

კომენტარის დამატება
×
სახელი*
კომენტარი*
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.