რა მივირთვათ სტრესის დროს ისე, რომ სხეულს არ მივაყენოთ ზიანი - 5 სასარგებლო სნეკი!

კაკალი
ყველაზე სასარგებლო წასახემსებელი გახლავთ კაკალი. ვიტამინებისა და ანტიოქსიდანტების გარდა ის მდიდარია თუთიით, რომელიც სტრესის დროს ორგანიზმში იხარჯება.
არჩევანი შეაჩერეთ ქეშიუზე, ბრაზილიურ კაკალზე, ნუშზე ან თხილზე. მნიშვნელოვანია მიიღოთ ახალი და არა შემწვარი, თანაც განსაზღვრული რაოდენობით.

მწარე შოკოლადი
ჯანსაღი კვების მიმდევრებმა შოკოლადი უსამართლოდ შეიტანეს შავ სიაში. რამდენიმე ნაჭერი მწარე შოკოლადი დაგეხმარებათ სტრესის მოხსნასა და განწყობის ამაღლებაში, რადგან მდიდარია ტრიპტოფანით. აქაც მთავარია არ გაგიტაცოთ.




ნიახური
დაჭერით ნიახური და მიირთვით ჩიფსების ნაცვლად. პირველ რიგში, ის ერთ-ერთი ყველაზე დაბალკალორიული ბოსტნეულია. მეორეც - მასში შემცველი
ნივთიერება სასარგებლოა ორგანიზმისთვის.

გრეიპფრუტი
C ვიტამინით შევსება, რასაც გრეიფრუტი შეიცავს, სწორედ ისაა, რაც სტრესის დაძლევის შემდეგ უნდა გააკეთოთ. მისი მირთმევის შემდეგ ენერგიის მოზღვავებას იგრძნობთ. მანდარინი, ფორთოხალი და ლიმონი ასევე ფავორიტებს შორისაა.



გვირილის ჩაი
მცენარეული ჩაი, ასევე ოპერატიულად დაგეხმარებათ ნერვული სისტემის დარეგულირებაში. ფიტოექსტრაქტები ნერვულ სისტემაზე ძლიერ ზეგავლენას ახდენენ. ჩაის დალევის რიტუალიც გარკვეული რელაქსაციაა.

ანა ვერძაძე

ასევე დაგაინტერესებთ:
2 კვერცხი და გრეიფრუტი - დიეტა, რომლითაც ყველა იკლებს წონაში
ბელგიური დიეტა: სუპერ მენიუ ქალის სხეულის ფორმის მიხედვით
like
1

კომენტარის დამატება
×
სახელი*
კომენტარი*
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.