დაჩქარების რეჟიმში: სასმელები ბრტყელი მუცლისთვის

ერთ-ერთი ყველაზე კარგი რჩევა, რაც შეიძლება სხეულის მოვლაზე მოისმინოთ არის: „დაივიწყეთ სასწორი“.
კალორიების დათვლის ნაცვლად, პირველ რიგში მნიშვნელოვანია ვიზრუნოთ მომნელებელ სისტემაზე: ლამაზი წელი შეიძლება აღნიშნავდეს არა გახდომას, არამედ უბრალოდ თქვენს
ჯანმრთელობაზე მეტყველებდეს. თქვენ დაგეხმარებათ ნატურალური კოქტეილები და სმუზი, რომლებსაც ანთების საწინააღმდეგო მოქმედება აქვთ, მოგაშორებთ ზედმეტ კილოგრამებსა და გაგანთავისუფლებთ შეშუპებისგან.

მანგო, ლიმონი + ანანასი



ამერიკის აღმოჩენა არ იქნება, თუ ვიტყვით, რომ ანანასი ყველასთვის, ვინც დიეტაზეა საყვარელი ხილია. ანანასი შეიცავს განსაკუთრებულ ფერმენტს - ბრომელაინს, რომელის ანთების საწინააღმდეგოდ მოქმედებს და ეხმარება მონელებაში. იდეალური partner in crime გახლავთ მანგო, წყლისა და უჯრედისის დიდი შემცველობით.
აიღეთ 100-150 გ ანანასი და 100 გ ნატურალური მანგო. მოათავსეთ ნაჭრები ბლენდერში, დაუმატეთ 100 მლლ წყალი, ცოტაოდენი ლიმონი და დაემშვიდობეთ შეშუპებულ მუცელს.

ლიმონი, კაიენური წიწაკა + აგავას სიროფი


მიუხედავად სიმწარისა, კაიენური წიწაკა ამშვიდებს შებერილ ნაწლავებს და აჩქარებს მეტაბოლიზმს. მსგავსი თვისება აქვს ლიმნის წვენს, ამარტივებს მონელებას. მხოლოდ აგავას სიროფს აქვს გემოს მიმცემი საშუალების დატვირთვა. მის გარეშე ამ ყველაფრის დალევა გაგიჭირდებათ.
მაშ, რა არის საჭირო ბრტყელი მუცლისთვის? ჭიქა თბილი წყალი, ნახევარი ლიმნის წვენი, 1 ს.კ. აგავას სიროფი და მწიკვი წიწაკა. სადილამდე 20 წუთით ადრე კიდევ უფრო უკეთ იმოქმედებს.


კოჭა, კურკუმა + ნუშის რძე



იმბირი და კურკუმა ანთების საწინააღმდეგო პრეპარატები გახლავთ, რასაც აღმოსავლურ მედიცინაში იყენებენ. კოჭა სწრაფად ამშიდებს მსუბუქ ღებინებას, კურკუმა კი აღმოფხვრის შეშუპებას.
მუცლის შებერილობის საწინააღმდეგო კოქტეილისთვის დაგჭირდებათ: ერთი ჩაის კოვზი კურკუმა, 1 ჩ.კ. ჩხლად დაჭრილი კოჭა, 1 ჩ.კ. ქოქოსის შაქარი, 2 ჩ.კ. ქოქოსის ზეთი და ჭიქა ნუშის რძე.
რძე ოდნავ შეათბეთ, შემდეგ შეურიეთ ბლენდერში დანარჩენ ინგრედიენტებს. დილის კაპუჩინოსა და ვარჯიშის შესანიშნავი შემცველი.


სმუზი კენკრითა და ჩიას მარცვლებით



დიდი რაოდენობით ცილებისა და უჯრედისის შემცველობის წყალობით ასეთი კოქტეილი ტუნუსში რამდენიმე საათს გამყოფებთ. ჩიას მარცვლები შეიცავს ცხიმოვან მჟავებს ომეგა 3, ტკივილგამაყუჩებელ და ანთების საწინააღმდეგო ელემენტს. გარდა ამისა, კენკრა მდიდარია ანტიოქსიდანტებით.
შეურიეთ ჭიქა ბერძნული იოგურტი, 250 გ კენკრა (ყველაფერი, რაც გიყვართ), 1 ს.კ. ჩიას მარცვლები, ნახევარი ჭიქა წყალი და 1/2 ჩ.კ. დარიჩინი. დააბლენდერეთ და ისიამოვნეთ გემოთი და შედეგით, რომელსაც სარკეში იხილავთ.

ანა ვერძაძე


ასევე დაგაინტერესებთ:

შვიდი კოქტეილი, რომელიც "სამეფო კარის თამაშების" მოყვარულებმა უნდა გასინჯონ

წვენები და სმუზი, რომლებიც ენერგიით აგავსებთ

ბლეიქ ლაივლის იდეალური სხეულის საიდუმლო: გასახდომი სმუზის რეცეპტი


like
0

კომენტარის დამატება

სახელი*
აღწერა*
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.