10 შეცდომა დიეტის დროს, რომელიც წონაში კლებას აფერხებს

1. ყოველ დღე მიუსლით საუზმობთ
მაღაზიაში ნაყიდი სიმინდის ბურბუშელის ერთი პორცია 260 კალორიას და 10 გრ ცხიმს შეიცავს. აუცილებლად მიაქციეთ ყურადღება შეფუთვაზე მითითებული კალორიის და ცხიმის დოზებს.



2. დიეტის დროს ერთი და იგივეს ჭამთ
ჯანმრთელობისთვის აუცილებელია მრავალფეროვანი საკვების მიღება. ეს განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია დიეტის დროს. წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენ მოგბეზრდებათ ეს ყველაფერი და ჯანსაღი ცხოვრების წესი ყველაფერ გემრიელზე უარის თქმას დაემსგავსება. შეანაცვლეთ საკვები ყოველდღიურად .


3. კვირაში ოთხჯერ მაინც იკვებებით გაყინული პროდუქტებით
საქმიანი ქალისთვის ეს ნამდვილად დროის ეკონომიაა. პრობლემა კი იმაში მდგომარეობს,

რომ გაყინული პროდუქტი დაახლოებით 100 მგ ნატრიუმს შეცავს. გარდა ამისა, ის ჯანმრთელობისთვის კარგი ნამდვილად არ არის. კვირაში ერთხელ ან ორჯერ შეიძლება ასეთი საუზმე ან ვახშამი მოიმზადოთ, მაგრამ ამასთან, აუცილებლად მიიღეთ ცოცხალი ბოსტნეული, მწვანე სალათი და იოგურტი.

4. ვახშამზე მხოლოდ სალათი
გააჩნია სალათსაც, მაგალითად მექსიკური სალათი „ტაკო“ დიდი რაოდენობით კალორიულ სოუსს, ცხიმიან ყველს და ცხარე ჩიფსებს შეიცავს. ეს ყველაფერი კი 52 გრამზე 850 კალორიაა. ამიტომ, თუ ნამდვილად მსუბუქი სალათის ჭამა გინდათ, იმისათვის, რომ ვახშამზე არ გადაიტვირთოთ, ქათმის სალათი იდეალური გამოსავალია. ნაკლები ცხიმით და ცოცხალი ბოსტნეულით.


5. ცოცხალ ხილს, ხილის წვენით ცვლით
მაღაზიაში ნაყიდი ხილის წვენი ბევრად მეტ კალორიას შეიცავს, ვიდრე ხილი. გარდა ამისა, წვენისგან განსხვავებით, საშუალო ზომის ფორთოხალი შიმშილის გრძნობას გაგიქრობთ.



6. დღის მანძილზე წახემსებაზე უარს ამბობთ
ეს მხოლოდ და მხოლოდ შიმშილის გრძნობას მოგიმატებთ და გაიძულებთ სადილის მეტი რაოდენობა მიიღოთ, ვიდრე ჩვეულებრივ ჭამთ. სწორი გადაწყვეტილებაა, თუ დღის მანძილზე კუჭის დასამშვიდებლად სტაფილოს და ყველს მიირთმევთ, ასევე, ერთი ჭიქა ბოსტნეულის წვენი, ორი ცალი კრეკერი და მშრალი ხილითაც შეგიძლიათ შეიქციოთ თავი.


7. უარს ამბობთ დესერტზე
სცენარი ყოველთვის ერთია. თავიდან თქვენ უარს ამბობთ ნამცხვარზე, შემდეგ კი ცდუნებას მაინც ვერ უძლებთ და მთელ შეკვრა კრეკერებს მიირთმევთ. იმისათვის, რომ არ შეცდეთ, ზოგჯერ მაინც მიეცით დესერტის უფლება თავს.


8. თქვენ მთლიანად ამოიღეთ რაციონიდან ცხიმი
ორგანიზმისთვის გარკვეული რაოდენობის ცხმიმის მიღება აუციელბელია. იმუნური სისტემის სწორი ფუნქციონირებისათვის აუცილებელია მიიღოთ E, A და K ვიტამინები. გარდა ამისა, ისინი ენერგიითაც გავსებენ. ყოველდღიურად მიღებული კალორიებიდან ცხიმი 30%-ს უნდა შეადგენდეს.


9. თქვენ ფიქრობთ რომ ნახშირწყლები ფიგურისთვის საზიანოა
ნახშირწყლების მიღება აუციელბელია იმისათვის, რომ ენერგია გქონდეთ და ყოველდღიური რაციონის 55-60% უნდა შეადგენდეს. გარდა ამისა, დიეტა, რომელიც დიდი რაოდენობით ცილის მიღებას გულისხმობს, გულ-სისხლძარღვთა დაავადებების დიდ რისკს აჩენს. 


10. თქვენ დიდი რაოდენობით ყავას სვამთ, კალორიების დასაწვავად
შეიძლება ვივარაუდოთ, რომ ეს სტიმულატორი გარკვეული დროის მანძილზე ამშვიდებს თქვენს მეტაბოლიზმს, მაგრამ ეფექტი არც თუ ისეთი შთამბეჭდავია, რომ ორგანიმზის კოფეინით გადატვირთვა ღირდეს.

like
2

კომენტარის დამატება

სახელი*
აღწერა*
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.