როგორ ჩადგეთ სწრაფად ფორმაში დღესასწაულების შემდეგ - 8 საათიანი დიეტის ძირითადი პრინციპი

8 საათიანი დიეტის ძირითადი პრინციპი ინტერვალებით შიმშილია.

დღის განმავლობაში საკვების მიღება შეიძლება მხოლოდ 8 საათის განმავლობაში, დანარჩენი 16 საათი კი მხოლოდ წყლით ან ჩაით შემოიფარგლებით. კვების ეს სისტემა პირველად 2012 წელს გამოჩნდა, როცა დევიდ ზინჩენკოს წიგნი გამოვიდა, რომელიც New York Times-ის ბესტსელერი გახდა. რამდენიმე კვლევის შემდეგ, რომლებმაც ჯანმრთელობაზე ზიანის მიყენების გარეშე დიეტის ეფექტურობა დაამტკიცეს, მასზე კვლავ ალაპარაკდნენ.

კვების დრო შეგიძლიათ დამოუკიდებლად შეარჩიოთ - დილით 7 -ზე ან 11 სთ-ზე. თუ რას მიირთმევთ არჩევანი თქვენზეა. აკრძალვები არ არის, მაგრამ სწორი კვების
წესს არავინ გამორიცხავს: დიდი რაოდენობით ბოსტნეული, მინიმუმი ტკბილი და ცომეული. დანარჩენი 16 სთ-ის მანძილზე შეგიძლიათ დალიოთ წყალი, შავი ყავა ან მწვანე ჩაი.

„16:8“-ის იდეოლოგები ამბობენ, რომ მაქსიმალურ შედეგს 8 კვირაში მიიღებთ. კიდევ ერთი აშკარა უპირატესობა - მეტაბოლიზმის დაჩქარებაა, რაც დამტკიცებულია ამერიკელი მეცნიერების მიერ.

like
0

კომენტარის დამატება
×
სახელი*
კომენტარი*
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.