დღის რა პერიოდში უნდა მიიღოთ სხვადასხვა საკვები, რათა არ მოიმატოთ წონაში?

ჩვენი ჯანმრთელობისა და მომხიბვლელობისთვის, გარდა იმისა, რომ უნდა ვაკონტროლოთ, რას მივირთმევთ, ყურადღება უნდა მივაქციოთ, რა დროს რას ვჭამთ.

Air Jordan XXXI 31 Shoes

 


1-2 საათი – წყალი, ჩაი, ყავა, კაკაო, ბულიონი, რძე, მოხარშული კვერცხი, ბრინჯი, თევზი.

2-3 საათი – მაგრად მოხარშული კვერცხი, ომლეტი, ზღვის თევზი, მოხარშული კარტოფილი, პური.

3-4 საათი – ქათმისა და ძროხის მოხარშული ხორცი, 
ჭვავის პური, ვაშლი, სტაფილო, ბოლოკი, ისპანახი, კიტრი, შემწვარი კარტოფილი, ლორი.

4-5 საათი – პარკოსნები (ლობიო, ბარდა), შემწვარი ხორცეული.

5-6 საათი – სოკო, ბოსტნეული.

შეეცადეთ, არ მიირთვათ დაძინებამდე 3-4 საათით ადრე.

თუ დაიცავთ პრინციპს, არ მიირთვათ საკვები ჭამიდან ჭამამდე შუალედებში, შეძლებთ არა მხოლოდ დაიკლოთ წონაში, არამედ შეინარჩუნოთ ჯანმრთელი კუჭ-ნაწლავი. დროთა განმავლობაში კუჭი დაპატარავდება და ჩვევაში გექცევათ, არ მიირთვათ ზედმეტი. რაც მთავარია, არანაირი ექსტრემალური დიეტა აღარ დაგჭირდებათ.

like
0

კომენტარის დამატება
×
სახელი*
კომენტარი*
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.

მსგავსი სიახლეები