დღის რა პერიოდში უნდა მიიღოთ სხვადასხვა საკვები, რათა არ მოიმატოთ წონაში?

ჩვენი ჯანმრთელობისა და მომხიბვლელობისთვის, გარდა იმისა, რომ უნდა ვაკონტროლოთ, რას მივირთმევთ, ყურადღება უნდა მივაქციოთ, რა დროს რას ვჭამთ.

 


1-2 საათი – წყალი, ჩაი, ყავა, კაკაო, ბულიონი, რძე, მოხარშული კვერცხი, ბრინჯი, თევზი.

2-3 საათი – მაგრად მოხარშული კვერცხი, ომლეტი, ზღვის თევზი, მოხარშული კარტოფილი, პური.

3-4 საათი – ქათმისა და ძროხის მოხარშული ხორცი, 
ჭვავის პური, ვაშლი, სტაფილო, ბოლოკი, ისპანახი, კიტრი, შემწვარი კარტოფილი, ლორი.

4-5 საათი – პარკოსნები (ლობიო, ბარდა), შემწვარი ხორცეული.

5-6 საათი – სოკო, ბოსტნეული.

შეეცადეთ,

არ მიირთვათ დაძინებამდე 3-4 საათით ადრე.

თუ დაიცავთ პრინციპს, არ მიირთვათ საკვები ჭამიდან ჭამამდე შუალედებში, შეძლებთ არა მხოლოდ დაიკლოთ წონაში, არამედ შეინარჩუნოთ ჯანმრთელი კუჭ-ნაწლავი. დროთა განმავლობაში კუჭი დაპატარავდება და ჩვევაში გექცევათ, არ მიირთვათ ზედმეტი. რაც მთავარია, არანაირი ექსტრემალური დიეტა აღარ დაგჭირდებათ.

like
0

კომენტარის დამატება

სახელი*
აღწერა*
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.