სარეკლამო კატეგორია

ნიკორას კანჭი დუტა რესტორატორისგან

- დუტა, რა წამოგიღოთ „ნიკორადან“?


- რამე ისეთი, მამაპაპური.


- მაინც?



- კანჭს გავაკეთებ მაგარს და სოსისები და ძეხვეულიც ბლომად წამოაყოლეთ. წინა დღეს „ცეკვები“ მქონდა და დილით ჩემთან ვარ, მცხეთაში, ,,სულიკოში''.


დუტა, სწორედ ის, რომლის გამოც, სავარაუდოდ, გაჩნდა გამოთქმა „მალე უთოშიც დუტა იქნება“, ახალ ასპარეზს იპყრობს. ის რესტორატორია. „მარანი სულიკო“, რომელიც მისთვის მეორე ტელევიზიასავითაა, მისი და მისი მეუღლის, მარინა ნაცვლიშვილის ფანტაზიის, იდეებისა და შრომის შედეგია.


„სულიკოს მარანის“ ძალიან ლამაზ და თბილ დარბაზში, ხის მაგიდაზე, დუტას მოთხოვნის შესაბამისად,“ნიკორას“ ხორცპროდუქტების მთელი თანავარსკვლავედი აწყვია. სიმპათიურ შეფუთვებს ვხსნით და ირგვლივ ისეთი მადისაღმძვრელი სურნელი ტრიალებს, ძნელია გადაღების დაწყება-დამთავრებას დაელოდო. კულინარიაში დუტა იდეალურად ერკვევა. აქაც, ისევე როგორც ნებისმიერ სხვა სფეროში, ყველაფერს მისებურად, გემრიელად აკეთებს.


შემოქანდა, მოგვესალმა და მუშტრის თვალით დაათვალიერა „ნიკორას“ პროდუქცია. მერე კმაყოფილმა შემოგვხედა და „მე ამისგან გავაკეთებ...“ სახით ერთი-ორი ფოტოც გადაიღო. ვიდრე კანჭი მზადდებოდა, დუტა თავის ამბავს გვიყვებოდა.

- კულინარია შემოქმედების ცალკე სფეროა. ალბათ იმიტომ, რომ მთავარი შემფასებელი ამ შემთხვევაშიც მაყურებელია. ჩემთვის ახალი კერძი პრემიერას ჰგავს, რადგან ზუსტად ისე განვიცდი, მაინტერესებს და ველოდები როგორ მოეწონებათ ჩემი ნაშრომი, როგორც სცენაზე გასვლას პრემიერის წინ. პაპაჩემი ნამდვილი შეფმზარეული იყო. ყოველ დილით ბაზარში პროდუქტის საყიდლად დადიოდა და შემდეგ სხვადასხვა კერძს ამზადებდა. გარკვეულწილად ამიტომაც, გასტრონომიის მიმართ მიდრეკილება, ინტერესი და სიყვარული ყოველთვის მქონდა. სტუდენტობისას, მეგობრულ შეკრებებზე ეს თემა მე მებარა. ჩემი პირველი კაფე-რესტორანი ,,თან წაიღე'' 2007 წელს, ქიაჩელის ქუჩაზე გავაკეთე, სადაც ყველა ჭურჭელი და ინვენტარი ქართველი არტისტების შექმნილი იყო. რესტორნის იდეა სახელს ამართლებდა. მოსულ სტუმარს სასურველი ნივთი _ იქნებოდა ეს ჭიქა თუ ჩანგალი, შეეძლო თან წაეღო. მაშინ გუგა კოტეტიშვილის და რატი ერაძის რამდენიმე მაგიდაც გავყიდეთ.


მალე „იმედზე“ კულინარიულ გადაცემას ვიწყებ, სახელად „სულიკო“. ეს მომწვანო ნაქსოვი ქუდი დუტა-კულინარის საფირმო დეტალი იქნება. რესტორატორობამ და ახალი გადაცემის წამყვანობამ მოითხოვა ჩემს საყვარელ სფეროში კიდევ უფრო მეტად გავრკვეულიყავი. ყველაფერს ვამზადებ, მაგრამ ყველაზე მეტად სტეიკის მომზადება მიყვარს. დღეს კანჭს შევეჭიდები. გემრიელი და ოპტიმალური კერძია. ისეთი, ბევრ ადამიანს რომ კარგად აქეიფებს.

,,ნიკორასთან'' დიდი ხნის მეგობრობა მაკავშირებს. მას მაშინ შევხვდი, როდესაც ვაჟა ფშაველას დასაწყისში პირველი მაღაზია გახსნა. იქ ჩემი კლასელი მერი მუშაობდა და ხშირად ვნახულობდი. ბრენდი `ნიკორა~ პირველი იყო ბაზარზე, რომელმაც მომხმარებელს ქართული წარმოების მზა პროდუქცია შესთავაზა. მე ყოველთვის ქართული პროდუქციის ყიდვის მომხრე ვარ. ორმაგად სასიამოვნოა ის ფაქტი, რომ მომხმარებლის ამ დამოკიდებულებას ბიზნესიც შესაბამისად პასუხობს და მის ნდობას ამართლებს. ჩემი და ,,ნიკორას'' მეგობრობა დღემდე გრძელდება. სარდელი, შაშხი, გრილზე შემწვარი სოსისები... მაცივარში „ნიკორა“ ყოველთვის მაქვს და ამას სარეკლამოდ არ ვამბობ, მართლა ასეა. ცუდია მკითხველი ჩემს კანჭს რომ ვერ დააგემოვნებს, მაგრამ ფოტოდანაც ხომ ჩანს, რომ „ნიკორას“ კანჭი დუტასგან მაგარია, არა?


,,ნიკორას'' კანჭის რეცეპტი დუტასგან


ღორის კანჭი ბევრ ადგილას უნდა ჩავჭრათ, რათა ზედმეტი სითხე გამოვიდეს. ამის შემდეგ, თხლად ვჭრით ნიორს და ჩაჭრილ ადგილებში ვათავსებთ. არომატისთვის გარედან ვუსვამთ აჯიკას და დიჟონის მდოგვს. გამზადებულ კანჭის ნაჭერს 180 გრადუსზე გახურებულ აერღუმელში ვდებთ და საათნახევრის განმავლობაში ვწვავთ. როდესაც შეიბრაწება, გამოვიღებთ, გადმოვიტანთ ცალკე დაფაზე და მივირთმევთ გრილზე შებრაწულ „ნიკორას“ სოსისებთან ერთად. გაამოთ!

www.citymagazine.ge

R

მიშიმას ბლოგი - სასურსათო კალათის შევსების რიტუალი „ნიკორაში“ და განსაკუთრებული კერძის რეცეპტი
არცთუ ისე შო­რე­ულ წარ­სულ­ში სა­შუ­ა­ლოს­ტა­ტის­ტი­კუ­რი თბი­ლი­სე­ლის სა­სურ­სა­თო კა­ლა­თის შევ­სე­ბა საკ­მა­ოდ ნევ­რო­ზულ და დამ­ღლელ პრო­ცე­დუ­რას წარ­მო­ად­გენ­და.
რესტორნები საუკეთესო ხედებით - სანტორინი, კაპლანდი, პარიზი, ჩიკაგო და თბილისი
დღეს რესტორანში მხოლოდ კერძებისთვის აღარავინ მიდის. მდებარეობა, ინტერიერი, მუსიკა, მომსახურება - ეს არასრული ჩამონათვალია იმ კრიტერიუმებისა, რომლის მიხედვითაც ადამიანები რესტორნებს არჩევენ. სასიამოვნო გარემოს შექმნაში დიდ როლს თამაშობს ხედებიც. რესტორანი მეტად მომხიბლველია, როცა მას ვერანდა ან ვიტრაჟებით შექმნილი ღია სივრცე აქვს ლამაზი ხედით. რაც უნდა ლამაზი იყოს ინტერიერი, ხედის ფონზე საქმიან, პირად თუ რომატიკულ ვახშამს არაფერი ჯობს.

ამჯერად წარმოგიდგენთ რესტორნებს, რომლებსაც საუკეთესო ხედები აქვს:

LYCABETTUS, სანტორინი, საბერძნეთი


Lycabettus ტურიზმის ექსპერტებისა და თავად მოგზუარების რჩეული რესტორანია, რომელსაც გასაოცარი ხედი აქვს ხმელთაშუა ზღვაზე. რესტორანი Andronis Suites Hotel-ში მდებარეობს. ის სანტორინის მომაჯადოებელი ვულკანური კლდეების მწვერვალზე, კლდის უკიდურეს ნაპირზეა განთავსებული და პირდაპირ ზღვას გადაყურებს. განსაკუთრებულია სამზარეულოც. ის ხმელთაშუაზღვისპირეთის ტრადიციული სამზარეულოსა და თანამედროვე კერძების საინტერესო კომბინაციას წარმოადგენს.

DELAIRE GRAFF RESTAURANT, სამხრეთ აფრიკა, აფრიკა

რესტორანი DELAIRE GRAFF RESTAURANT სხვა მრავალ მიზეზთანერთად, თავისი შეფმზარეულით მაიკლ დეგითა და მისი უნიკალური კერძებითაც არის ცნობილი. რესტორანი სამხრეთ აფრიკის რესპუბლიკის ერთ-ერთ პროვინციაში დასავლეთ კაპლანდში, საოცარ გარემოში მდებარეობს. რესტორანიდან იშლება თვალუწვდენელი ჰორიზონტი აფრიკის საოცარი მთებითა და მინდვრებით. ამინდის შესაბამისად სტუმრებს სუნთქვისშემკვრელი ხედებით ტკბობა როგორც ვიტრაჟებიანი, ისე ღია ტერასიდან შეუძლიათ.

LE JULES VERNE, პარიზი, საფრანგეთი

რესტორანი ეიფელის კოშკში 125 მეტრ სიმაღლეზე მდებარეობს. ვიტრაჟული ფანჯრებიდან ქალაქის საოცარი ხედი მოჩანს. ღამით კი განათებული ქალაქის ხედი რესტორანსა და მის ხედს განსაკუთრებულ ელფერსმატებს. მსოფლიოში ცნობილი შეფმზარეული ალიან დუკასი და მისი გუნდი ტრადიციული ფრანგული კერძებისა და თანამედროვე სამზარეულოს კომბინაციის საუკეთესო რეცეპტებს ქმნიან. რესტორანში მხოლოდ ფრანგული ღვინის დალევაა შესაძლებელი.

SIGNATURE ROOM, ჩიკაგო, აშშ

რესტორანი 95-ე სართულზე მდებარეობს. ცათამბჯენიდან საოცარი 360 გრადუსიანი ხედები იშლება ქალაქზე, რომელიც განსაკუთრებით ლამაზია ღამით. აქედანვე მოჩანს მიჩიგანის ტბაც. საინტერესოა რესტორნის ინტერიერიც, რომელშიც ხის მასალები ჭარბობენ. საერთო ჯამში გარემო მეტად საინტერესო და ინტიმურია. შესაბამისად, SIGNATURE ROOM საუკეთესო ადგილია რომანტიკული ვახშმებისთვის.

Xeme, თბილისი, საქართველო

განსაკუთრებული ხედის ფონზე ვახშმობის მოყვარულებისთვის ასეთი რესტორანი თბილისშიც არსებობს. ეს ბარ-რესტორანი „ზიმია“, რომელიც სასტუმრო ბილტმორ თბილისის 30-31-ე სართულებზე მდებარეობს და განსაკუთრებული, 360 გრადუსიანი პანორამული ხედები აქვს. „ზიმიდან“ საოცარი ხედები იშლება ქალაქის როგორც ძველ, ისე ახალ ნაწილზე. ”ზიმი” ორ ნაწილად არის გაყოფილი. ბარი მდებარეობს სასტუმროს 30-ე სართულზე და სტუმრებს ალკოჰოლური სასმელებისა და საკვების განსაკუთრებულ არჩევანს სთავაზობს. ყოველ ხუთშაბათს, პარასკევსა და შაბათს ბარში ცოცხალი მუსიკის მოსმენაა შესაძლებელი. რაც შეეხება რესტორანს, ის ბარის ზემოთ, 31-ე სართულზე მდებარეობს. ბარიდან ასვლა მინის გამჭვირვალე ლიფტით ან დარბაზში განთავსებული დახვეული კიბითაა შესაძლებელი. რესტორანი საუკეთესო ადგილია რომანტიკული შეხვედრებისა და ბიზნეს სადილებისთვის, დაბადების დღისა თუ საქორწილო წვეულებისთვის.
ბარ-რესტორანი 12 საათიდან ღიაა. შესაბამისად, სტუმრობა, ხედებით ტკბობა და გემრიელი კერძების დაგემოვნება დღის საათებშიც შესაძლებელია.
რამდენი კალორია უნდა მივიღოთ დღიურად და როგორია ჯანსაღი კალორიები
კალორიების დათვლა ბევრისთვის დიეტასთან ასოცირდება, თუმცა რეალურად ის ჯანსაღი კვების რეჟიმის ერთ-ერთი აუცილებელი პირობაა.
კალორიები უნდა დაითვალონ მათ, ვისაც ჯანმრთელობის შენარჩუნება სურს და მათაც, ვისაც გახდომა ან გასუქება უნდა.
დღეს გადავწყვიტე, ამ მიმართულებით ჩემი გამოცდილება გაგიზიაროთ, რადგან ჩემდა მოულოდნელად, ცოტა ხნის წინ წონასთან დაკავშირებული პრობლემის წინაშე დავდექი. ჩემი პრობლემა ახალ
სამსახურთან ერთად დაიწყო. წინა სამსახურისგან განსხვავებით, მთელი დღის გატარება ოფისში, კომპიუტერთან მიწევდა. მიუხედავად იმისა, რომ ჭამისთვის არ მომიმატებია და ისევე ვიკვებებოდი, როგორც ადრე, წონაშიც მოვიმატე და კუჭ-ნაწლავის პრობლემებიც დამეწყო.

თავიდან ამ პრობლემას მარტივად შევხედე, რადგან წონის პრობლემას ადრე არასდროს შევუწუხებივარ, თუმცა მალევე მივხვდი, რომ ეს სახუმარო ამბავი ნამდვილად არ იყო და გადავწყვიტე, გამერკვია, საიდან მოდიოდა ჩემი პრობლემა. თურმე, ამის საწინდარი დღიურად მიღებული და დახარჯული კალორიების რაოდენობაა. აუცილებელია, რომ ვიცოდეთ პროდუქტების კალორიულობა, თუმცა ეს საკმარისი არაა. ამავდროულად, აუცილებელია, რომ ეს კალორიები დღის განმავლობაში სწორი პროდუქტების საშუალებით მივიღოთ.
ჰოდა, როგორც გავარკვიე, ჩემი ასაკისა და ცხოვრების სტილის ქალმა დღიურად 1400 კალორია უნდა მიიღოს. უმჯობესია, თუ დილით მიიღებთ ნახშირწყლებს, შემდეგ ხილს და ბოსტნეულს, ასევე, ცხიმს და დღის ბოლოს კი ცილებს.

შევადგინე ჩემი პირადი მენიუც, რომელსაც ახლა ინფოგრაფიკის სახით გაგიზიარებთ: 

ეს რაც შეეხება ჩემს პირად მენიუს, ახლა კი საინტერესოა ზოგადი ინფორმაცია, თუ როგორ ანგარიშდება ადამიანისთვის საჭირო კალორიების რაოდენობა.

დღიურად მისაღები კალორიების დაანგარიშება ინდივიდუალურად ადამიანის ასაკისა და წონის შესაბამისად ხდება. თუმცა, ამავდროულად, გასათვალისწინებელია ადამიანის ცხოვრების სტილი და დატვირთულობის ხარისხი. მნიშვნელოვნად განსხვავდება მათი კალორიების დღიური რაოდენობა, რომლებსაც საოფისე სამსახური აქვთ და რომლებიც მთელი დღის განმავლობაში აქტიურად არიან. გასათვალისწინებელია ისიც, რომ კალორიები იწვება ნებისმიერი მარტივი აქტივობის დროს და ძილშიც კი.
მას შემდეგ, რაც თქვენი კალორიების დღიურ რაოდენობას გაარკვევთ, გაითვალისწინეთ, რომ თქვენი ყოველდღიური რაციონი 4 ჯგუფის პროდუქტებისგან უნდა შედგებოდეს.

ხორცი, ზღვის პროდუქტები, პარკოსნები: არჩევანი შეაჩერეთ მჭლე და კანგაცლილ ხორცზე. კვირაში 2-ჯერ მიიღეთ თევზი. ნაკლებ ცხიმს შეიცავს გადამუშავებული ხორცპროდუქტებიც, როგორებიცაა სოსისი და ძეხვი. სწორედ ამიტომ რეკომენდებულია მათი მიღებაც.

ხილი და ბოსტნეული: დღის განმავლობაში ადამიანმა უნდა მიიღოს სხვადასხვა სახის ხილი და ბოსტნეული.
ბურღულეული, მარცვლეული, პური, კარტოფილი და სახამებლის შემცველი სხვა პროდუქტები:
უპირატესობა ენიჭება სრულ მარცვლოვან პროდუქტებს - მათში სასარგებლო ნივთიერებების შემადგენლობა მეტია.

რძე და რძის ნაწარმი: ზოგადად, რძის ნაწარმი მაღალკალორიულ პროდუქტად ითვლება, თუმცა ბაზარზე ხელმისაწვდომია დაბალკალორიული პროდუქტიც. შეარჩიეთ თქვენთვის სასურველი.

საშუალო ასაკისა და საშუალო წონის ქალებისთვის კალორიების დღიური რაოდენობა არის 1700, რომელიც ასაკისა და წონის შესაბამისად, ინდივიდუალურად იცვლება.

მამაკაცებისთვის ეს მაჩვენებელი არის 2400, რომელიც ასევე ინდივიდუალურად ცვალებადია.
თუ თქვენ პასიური ცხოვრების წესი გაქვთ, მაშინ ამ ციფრებს უნდა გამოაკლოთ 600. შესაბამისად, ქალებისთვის იქნება 1100, კაცებისთვის კი - 1800.
აქტიური ცხოვრების რიტმის შემთხვევაში უნდა დაუმატოთ 300, ანუ ქალების შემთხვევაში კალორიების დღიური რაოდენობა გამოვა 2000, ხოლო კაცებისთვის - 2700.
ინოვაციურმა ფარმაცევტულმა კომპანია „არტფარმამ“ იუბილე პარტნიორების დაჯილდოვებით აღნიშნა
26 ოქ­ტომ­ბერს, არტ ჰა­უს­ში, ფარ­მა­ცევ­ტუ­ლი კომ­პა­ნია არ­ტფარ­მას ოფი­ცი­ა­ლუ­რი პრე­ზენ­ტა­ცია გა­ი­მარ­თა. ღო­ნის­ძი­ე­ბა­ზე კომ­პა­ნი­ამ საქ­მი­ა­ნო­ბის ოთხწ­ლი­ა­ნი ან­გა­რი­ში წა­რად­გი­ნა და მოწ­ვე­ულ სტუმ­რებს სა­მო­მავ­ლო გეგ­მე­ბი გა­აც­ნო.

პრე­ზენ­ტა­ცი­ას ეს­წრე­ბოდ­ნენ ფარ­მა­ცევ­ტუ­ლი სფე­როს წარ­მო­მად­გენ­ლე­ბი, ექი­მე­ბი, არ­ტფარ­მას პარტნი­ო­რი ორ­გა­ნი­ზა­ცი­ე­ბის წარ­მო­მად­გენ­ლე­ბი და სა­ზო­გა­დო­ე­ბის­თვის კარ­გად ცნო­ბი­ლი სა­ხე­ე­ბი, რომ­ლე­ბიც არ­ტფარ­მას პრო­ექ­ტე­ბის მო­ნა­წი­ლე­ე­ბი და ერ­თგუ­ლი მომ­ხმა­რებ­ლე­ბი არი­ან.

არ­ტფარ­მამ მხარ­და­ჭე­რი­სა და თა­ნად­გო­მის­თვის პარტნი­ორ ორ­გა­ნი­ზა­ცი­ებ­სა და ექი­მე­ბის გუნდს მად­ლო­ბა გა­და­უ­ხა­და. და­ჯილ­დოვ­დნენ არ­ტფარ­მას პარტნი­ო­რი ორ­გა­ნი­ზა­ცი­ე­ბი: ფარმ სახ­ლი, პსპ, გეფა, მე­დია არტი, პა­ლიტ­რა მე­დია და სხვე­ბი; ასე­ვე ექი­მე­ბი, რომ­ლე­ბიც არტ ფარ­მას სო­ცი­ა­ლუ­რი პა­სუ­ხის­მგებ­ლო­ბის ფარ­გლებ­ში და­გეგ­მილ ღო­ნის­ძი­ე­ბებ­ში მო­ნა­წი­ლე­ო­ბენ.

არ­ტფარ­მას დი­რექ­ტო­რის ლიკა ლობ­ჟა­ნი­ძის თქმით, კომ­პა­ნი­ამ და­არ­სე­ბის დღი­დან პრო­დუქ­ტი­უ­ლი და წარ­მა­ტე­ბუ­ლი წლე­ბი გა­ი­ა­რა:

„ევ­რო­პუ­ლი ბრენ­დე­ბი, ახა­ლი პარტნი­ო­რე­ბი, ინო­ვა­ცი­უ­რი და სა­ინ­ტე­რე­სო პრო­ექ­ტე­ბი და ჩვე­ნი გუნ­დის პრო­ფე­სი­ო­ნა­ლიზ­მი - ეს არის, რაც ქმნის კომ­პა­ნი­ის წარ­მა­ტე­ბას. მთა­ვა­რი მა­მოძ­რა­ვე­ბე­ლი მი­ზა­ნია, შევ­ქმნათ ძლი­ე­რი ინო­ვა­ცი­უ­რი ფარ­მა­ცევ­ტუ­ლი კომ­პა­ნია, რო­მე­ლიც სა­ქარ­თვე­ლოს სა­ზო­გა­დო­ე­ბას ჯან­მრთე­ლო­ბა­ზე და სი­ლა­მა­ზე­ზე ზრუნ­ვის ახალ, თა­ნა­მედ­რო­ვე, ევ­რო­პა­ში აპ­რო­ბი­რე­ბულ მიდ­გო­მებს და პრე­პა­რა­ტებს შეს­თა­ვა­ზებს. მო­ხა­რუ­ლი ვარ, რომ სა­ქარ­თვე­ლოს სა­მე­დი­ცი­ნო სა­ზო­გა­დო­ე­ბა ჩვენს მიზ­ნებ­სა და ხედ­ვას იზი­ა­რებს“ - აცხა­დებს არ­ტფარ­მას დი­რექ­ტო­რი, ლიკა ლობ­ჟა­ნი­ძე.

არ­ტფარ­მამ ფარ­თო სა­ზო­გა­დო­ე­ბას თავი ინო­ვა­ცი­უ­რი პრო­ექ­ტე­ბით გა­აც­ნო - მათ შო­რის არის სა­ქარ­თვე­ლო­ში პირ­ვე­ლი ნუტ­რი­კოს­მე­ტი­კუ­რი ბრენ­დი ვი­ა­დერ­მი. მას უკავ­შირ­დე­ბა სი­ლა­მა­ზი­სა და ჯან­მრთე­ლო­ბის შე­სა­ხებ პირ­ვე­ლი ოფი­ცი­ა­ლუ­რი ბლო­გის, www.makechoice.ge-ს შექ­მნაც;
„ვი­ა­დერმს სი­ლა­მა­ზის კაფ­სუ­ლებს უწო­დე­ბენ. ის არის პირ­ვე­ლი ნუტ­რი­კოს­მე­ტი­კუ­რი ბრენ­დი სა­ქარ­თვე­ლო­ში, რო­მე­ლიც არ­ტფარ­მამ შე­მო­ი­ტა­ნა სა­ქარ­თვე­ლო­ში. ვი­ა­დერმ­მა მა­ლე­ვე მო­ი­პო­ვა მომ­ხმა­რებ­ლის ნდო­ბა, რად­გან მისი კაფ­სუ­ლე­ბის მი­ღე­ბის შე­დე­გია - ჯან­მრთე­ლი კანი, მბზინ­ვა­რე თმა და მტკი­ცე ფრჩხი­ლე­ბი. ვი­ა­დერ­მის მთა­ვა­რი გზავ­ნი­ლია, რომ სი­ლა­მა­ზე­ზე ზრუნ­ვა, ჯან­მრთე­ლო­ბა­ზე ზრუნ­ვით იწყე­ბა.
ვი­ა­დერ­მი არის ხელ­მი­საწ­ვდო­მი ფუ­ფუ­ნე­ბა თა­ვის მოვ­ლის სფე­რო­ში და რო­გორც მზრუნ­ველ ბრენ­დს, შე­ეძ­ლო უფრო მე­ტად გა­ე­ნე­ბივ­რე­ბი­ნა თა­ვი­სი მომ­ხმა­რე­ბე­ლი, - ამი­ტომ შევ­ქმე­ნით ბლო­გი სი­ლა­მა­ზის შე­სა­ხებ www.makechoice.ge, სა­დაც თავი მო­ვუ­ყა­რეთ სი­ლა­მა­ზეს­თან და ჯან­მრთე­ლო­ბას­თან და­კავ­ში­რე­ბულ ინ­ფორ­მა­ცი­ას, რჩე­ვებს... მკი­თხვე­ლის დიდი ინ­ტე­რე­სი­დან გა­მომ­დი­ნა­რე, 1 წლის თავ­ზე, გა­დავ­წყვი­ტეთ გავ­ცდეთ ბლო­გის ფორ­მატს და სა­ზო­გა­დო­ე­ბას ვთა­ვა­ზობთ ახალ ინ­ტერ­ნეტ ჟურ­ნალს www.beautymagazine.ge, რო­მე­ლიც თა­ვის მოვ­ლის გარ­და, შე­ე­ხე­ბა სიყ­ვა­რულს, მოგ­ზა­უ­რო­ბას, კუ­ლი­ნა­რი­ას და სხვა აქ­ტუ­ა­ლურ და სა­ინ­ტე­რე­სო თე­მებს." გვე­უბ­ნე­ბა პრო­ექ­ტის მე­ნე­ჯე­რი, თი­ნა­თინ სამ­ყუ­რაშ­ვი­ლი.
პრე­ზენ­ტა­ცი­ას ეს­წრე­ბო­და მსა­ხი­ო­ბი ეკა ჩხე­ი­ძეც, რო­მე­ლიც ვი­ა­დერ­მის ერთ-ერთი პირ­ვე­ლი მომ­ხმა­რე­ბე­ლია.
„ვი­ა­დერ­მის სა­ქარ­თვე­ლო­ში შე­მოს­ვლის დღი­დან ვარ ამ ბრენ­დის მომ­ხმა­რე­ბე­ლი, ის ნამ­დვი­ლად არის სი­ლა­მა­ზის გა­რან­ტი ქალ­ბა­ტო­ნე­ბის­თვის. ვი­საც სურს, კა­ნის სტრუქ­ტუ­რის გა­უმ­ჯო­ბე­სე­ბა, პირ­ველ რიგ­ში, ჯან­მრთე­ლო­ბა­ზე ზრუნ­ვა უნდა და­ი­წყოს. ნუტ­რი­კოს­მე­ტი­კის მი­ღე­ბა, პლას­ტი­კუ­რი ქი­რურ­გი­ის ალ­ტერ­ნა­ტი­ვა­ცაა.“ - გვი­თხრა ეკა ჩხე­ი­ძემ.

სა­გან­გე­ბოდ ამ დღის­თვის, ჩე­ხე­თი­დან ჩა­მო­ვი­და ფარ­მა­ცევ­ტუ­ლი კომ­პა­ნია „ვალ­მარ­კის“ ექ­სპორ­ტის მე­ნე­ჯე­რი ირე­ნა კუ­პ­კო­ვა.

„მო­ხა­რუ­ლე­ბი ვართ, რომ ჩე­ხურ ფარ­მა­ცევ­ტულ კომ­პა­ნია „ვალ­მარკს“ სა­ქარ­თვე­ლო­ში „არ­ტფარ­მა“ წარ­მო­ად­გენს. ჩვენ­თვის მთა­ვა­რი არის მა­ღა­ლი ხა­რის­ხი და პა­ცი­ენტზე ორი­ენ­ტი­რე­ბუ­ლო­ბა, რა­შიც ჩვე­ნი ინ­ტე­რე­სე­ბი ერ­თმა­ნეთს ემ­თხვე­ვა. „არ­ტფარ­მა“ არის გან­ვი­თა­რე­ბა­ზე ორი­ენ­ტი­რე­ბუ­ლი, მზარ­დი კომ­პა­ნია, რო­მე­ლიც ხელს უწყობს ქარ­თულ ფარ­მა­ცევ­ტულ ბა­ზარ­ზე ევ­რო­პუ­ლი ხა­რის­ხი­სა და სტან­დარ­ტე­ბის დამ­კვიდ­რე­ბას“ - აღ­ნიშ­ნავს „ვალ­მარ­კის“ ექ­სპორ­ტის მე­ნე­ჯერ­მა ირე­ნა კუ­პ­კო­ვამ.

ღო­ნის­ძი­ე­ბის და­სას­რულს მო­ე­წყო გა­თა­მა­შე­ბა, რო­მელ­შიც ჯან­მრთე­ლო­ბის, სი­ლა­მა­ზი­სა და დას­ვე­ნე­ბის მი­მარ­თუ­ლე­ბით პრი­ზე­ბი გა­თა­მაშ­და. სტუმ­რებს სა­ჩუქ­რე­ბი არ­ტფარ­მას­გა­ნაც გა­და­ე­ცათ.

ფარ­მა­ცევ­ტუ­ლი კომ­პა­ნია არ­ტფარ­მა 2014 წელს და­არ­სდა და მისი მთა­ვა­რი მი­ზა­ნია, გა­ზარ­დოს თე­რა­პი­უ­ლი უსაფრ­თხო­ე­ბის სტან­დარ­ტე­ბი და უმაღ­ლე­სი ხა­რის­ხის მე­დი­კა­მენ­ტე­ბი გა­ხა­დოს ყვე­ლას­თვის ხელ­მი­საწ­ვდო­მი. „არ­ტფარ­მა“ სა­ქარ­თვე­ლო­ში წარ­მო­ად­გენს წამ­ყვან ევ­რო­პულ ფარ­მა­ცევ­ტულ კომ­პა­ნი­ებს და მათ შო­რის, ერთ-ერთ უმ­სხვი­ლეს ჩე­ხურ ფარ­მა­ცევ­ტულ კომ­პა­ნია „ვალ­მარკს“, რო­მელ­საც ოტის მწარ­მო­ე­ბელ კომ­პა­ნი­ებს შო­რის ლი­დე­რი პო­ზი­ცია უკა­ვია. კომ­პა­ნი­ის სტრა­ტე­გია მო­ი­ცავს ჯანრმთე­ლო­ბა­ზე ზრუნ­ვის თა­ნა­მედ­რო­ვე მო­დე­ლის შექ­მნა­სა და დამ­კვიდ­რე­ბას. ის ირ­გებს ერ­თგვა­რი მე­დი­ა­ტო­რის როლს მსოფ­ლი­ოს წამ­ყვან მწარ­მო­ებ­ლებ­სა და ქარ­თველ მომ­ხმა­რებ­ლებს შო­რის.





R

11, 12 და 13 ოქტომბერს ლუტეციაში Eisenberg Paris-ის მომხმარებლის დღეებია. -40% ფასდაკლება ფრანგულ ლუქს ბრენდზე და კიდევ ბევრი სიურპრიზი!
Eisenberg Paris-ს პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელი ლუტეცია უკვე მე5 წელია ექსკლუზიურად წარმოადგენს საქართველოში.
ეს არის ბრენდი საუკეთესო არომატებითა და მოვლის საშუალებებით, რომელიც ისწრაფვის სრულყოფილებისკენ.
ეს არის ბრენდი, რომლის სახელსაც უკავშირდება მსოფლიოში ცნობილი „სამი-მოლეკულის„ დაპატენტებული ფორმულა.
Eisenberg Paris-ის ყველა საშუალება გამორჩეულია, თუმცა გარემო ფაქტორების გამო ყურადღებას გავამახვილებთ ისეთ შეუცვლელ მოვლის პროდუქტზე, როგორიცაა Anti-Stress Treatment

დღის მანძილზე ჩვენს კანს უამრავ სტრესულ სიტუაციასთან და ფაქტორთან უწევს გამკლავება.

მაგ: აქტიური ცხოვრების სტილი, სტრესული სამუშაო გრაფიკი, უძილობა, გამონაბოლქვი, დაბინძურებული გარემო, ულტრაიისფერი სხივები, არაჯანსაღი საკვები, მავნე ჩვევები და სხვა.
ეს ყველაფერი ძალიან ცუდად აისახება კანზე. ის გამოიყურება არაჯანსაღად, ჩნდება ნაადრევი ასაკობრივი ნიშნები(წვრილი ხაზები, ნაოჭი), კარგავს სიმკვრივეს და ელასტიურობას.
შედეგად ვიღებთ, არაჯანსაღ, არაეერთგვაროვან, სტრუქტურა შეცვლილ და მოშვებულ სახის კანს.

სწორედ ამიტომ, Eisenberg Paris გთავაზობთ სპეციალურ ანტისტრესულ და დეტოქს საშუალებას კანისთვის Anti-Stress Treatment.

ექსკლუზიური სამი მოლეკულის კომპლექსითა და შიის კარაქით გაჯერებული Anti-Stress Treatment უზრუნველყოფს კანის დაცვას სხვადასხვა ნეგატიური ფაქტორების, თავისუფალი რადიკალებისა და აგრესორების წინააღმდეგ.
ის ამშვიდებს კანს, ავსებს ენერგიით, აღადგენს, ატენიანებს და ანეიტრალებს ყოველგვარი სტრესის მოქმედებას მასზე.
არის საუკეთესო დეტოქსიც.
ტესტირებულია დერმატოლოგების მიერ!
ყველა ტიპის კანისთვის!

რაც შეეხება Trio-Molecular ფორმულას, რომელიც Eisenberg Paris-ის ყველა მოვლის საშუალებაშია გამოყენებული - ეს ა არ არის უბრალო "გამოგონება".
✔Trio-Molecular ფორმულა არის სამეცნიერო აღმოჩენა, საერთაშორისოდ დაპატენტებული Jose Eisenberg -ის მიერ და ექსკლუზიურად ეკუთვნის მხოლოდ ამ ბრენდს.
5 მიზეზი, რატომ უნდა ჩაიცვა ორიგინალი ფეხსაცმელი
უკვე დიდი ხანია, რაც სპორტულმა სტილმა, სპორტდარბაზებიდან - „მეინსტრიმში“ გადაინაცვლა და ჩვენ ყოველდღიურობაში დამკვიდრდა. დღეისათვის, სპორტული ტანსაცმელი და ფეხსაცმელი ყველაზე კომფორტულ სამოსად ითვლება.

ქალებმა, მაღალქუსლიანი ფეხსაცმელი - სპორტულით ჩაანაცვლეს, რომელსაც უკვე თავისუფლად უხამებენ კაბასაც, საოფისე ჩაცმულობასაც და კლასიკურ პალტოსაც კი.
ადრე, სპორტული ფეხსაცმლით არავინ მიდიოდა კლუბში ან რესტორანში, ახლა ყველაფერი პირიქითაა. როგორც The Telegraph აღნიშნავს, სპორტული ფეხსაცმლის უსასრულო არჩევანი შესაძლებლობას გვაძლევს ვიყოთ გამორჩეულები და თავი მოდის მიმდევარი საზოგადოების ნაწილად ვიგრძნოთ.

მსოფლიოში, ახალ-ახალი სტილის სპორტული ფეხსაცმელები თითქმის ყოველ დღე ჩნდება. ამიტომაც, ყველაზე მეტად ახლა ლიმიტირებული კოლექციები ფასობს.
სპორტული ფეხსაცმელი - ეს ბიზნესია, სადაც არ ღირს უცნობი მწარმოებლების პროდუქციების ლოდინი. შესაძლოა, სპორტული ფეხსაცმელი ვიზუალურად ძალიან მოგეწონოთ, მაგრამ ხარისხმა არ გაამართლოს თქვენი მოლოდინი და ძალიან მალე, ახალი ფეხსაცმელი გაგიხდეთ საყიდელი.
ყველა თანხმდება იმაზე, რომ ჯობია იყიდო ერთი და ხარისხიანი, ვიდრე იყიდო ბევრჯერ, და უხარისხო ნაწარმი.

აი, 5 განსხვავება ორიგინალ და „ფეიკ“ ფეხსაცმელს შორის

1. ნაკერი

უხარისხო და ყალბ სპორტულ ფეხსაცმელს, ხშირ შემთხვევაში ნაკერები იდეალურად სწორ ხაზზე არ აქვს. ზოგჯერ, შეიძლება ნაპირიდანაც „გარბოდეს“, ან ძაფები ირღვეოდეს ადვილად.

2. მატერია

შეამოწმეთ, რამდენად ნატურალური მატერიისგანაა დამზადებული. თუ თქვენ ხელში ხელოვნური ქსოვილისგან შეკერილი „ბოტასი“ გიჭირავთ, დაფიქრდით.

3. დეტალები

შეამოწმეთ, ადგილზეა თუ არა ლოგოტიპი და რამდენად სწორადაა დატანილი. პატენტებს ხშირად დაბრეცილად აქვს დაკერებული და ფერითაც განსხვავდება. მაგალითად, თეთრის ნაცვლად, შეიძლება ღია ნაცრისფერი იყოს.

4. სუნი

უხარისხო სპორტული ფეხსაცმელი ადვილად იღებს უსიამოვნო სუნს.

5 გამოშვების წესი

ასევე, კარგად დააკვირდით ფეხსაცმლის „ენის“ შიგნითა მხარეს მოცემულ იარლიყს და ყურადღებით წაიკითხეთ ინფორმაცია, გამოშვების წესლი, ქვეყანა და ა.შ.

მთავარი განმასხვავებელი ნიშანი კი რა თქმა უნდა, ფასია. ხარისხიანი პროდუქცია შედარებით ძვირი ღირს, ვიდრე უხარისხო. ამას გარდა, ხარისხიან ფეხსაცმელს სპეციალური ორთოპედიული ჩასაფენი აქვს, რაც ხელს უშლის ბრტყელი ტერფის განვითარებას და სასიარულოდ ძალიან კომფორტულია.

აუცილებლად ისარგებლეთ ფასდაკლებებით, რომელსაც ცნობილი, გამოცდილი და ხარისხიანი ბრენდები სეზონურად აცხადებენ. გადაიხადეთ ცოტა მეტი და სამაგიეროდ, ფეხსაცმელი დიდხანს და ერთგულად მოგემსახურებათ.

ასეთი სპორტული ფეხსაცმლის შეძენა შეგიძლიათ მაგალითად, მაღაზია „ნიუ ბალანსში“, რომლის ფილიალებიც ვაჟა-ფშაველას #20-სა და „ისთ ფოინთში“ მდებარეობს, ხოლო თუ მიწოდების სერვისით გინდათ ისარგებლოთ, მაშინ შეიძინეთ ონლაინ - www.paradisi.ge -ზე.
5 ყველაზე გამორჩეული ხელნაკეთი კალმების ბრენდი - რას გვთავაზობს ქართული ბაზარი?
კა­ლა­მი მის მფლო­ბელ­ზე მრავ­ლისმთქმე­ლია. სწო­რედ ამი­ტომ ცდი­ლო­ბენ კალ­მე­ბის მწარ­მო­ებ­ლე­ბი, შექ­მნან უნი­კა­ლუ­რი და ძვირ­ფა­სი პრო­დუქ­ტე­ბი, რომ­ლებ­საც მო­მა­ვა­ლი მფლო­ბე­ლე­ბი მო­უთ­მენ­ლად და­ე­ლო­დე­ბი­ან და მათი ფლო­ბით ია­მა­ყე­ბენ.

მსოფ­ლი­ო­ში კალ­მე­ბის მწარ­მო­ე­ბე­ლი რამ­დე­ნი­მე ბრენ­დია, რო­მელ­თა სა­ხე­ლე­ბიც ყვე­ლამ იცის და მათი ფლო­ბის პრი­ვი­ლე­გია მხო­ლოდ გან­სა­კუთ­რე­ბულ ადა­მი­ა­ნებს აქვთ. სწო­რედ ასე­თებს წარ­მო­გიდ­გენთ ახლა:

 

Ferrari da Varese Pens - მსოფ­ლი­ო­ში ცნო­ბი­ლი იტა­ლი­უ­რი ბრენ­დი, რომ­ლის კალ­მე­ბიც უძ­ვირ­ფა­სე­სი სა­ჩუ­ქა­რია. კომ­პა­ნია მი­ლა­ნის ჩრდი­ლო­ე­თით შვე­ი­ცა­რი­ის სა­ზღვრი­დან რამ­დე­ნი­მე მი­ლის მო­შო­რე­ბით მდე­ბა­რე­ობს პა­ტა­რა ქა­ლა­ქი ვა­რე­ზე. სწო­რედ აქ, ერთი დე­კა­დის წინ მა­რიო ფერ­ა­რიმ და­წყო კალ­მე­ბის გა­კე­თე­ბა. ბრენ­დს ახლა საგ­ვა­რე­უ­ლოს მე­ო­რე თა­ო­ბა მარ­თავს და საკ­მა­ოდ წარ­მა­ტე­ბი­თაც.

Ferrari da Varese Pens-ის კალ­მე­ბი არა მხო­ლოდ კონ­ტი­ნენტზე, არა­მედ მსოფ­ლიო მას­შტა­ბით უდი­დე­სი პო­პუ­ლა­რო­ბით სარ­გებ­ლობს. ამ­ჟა­მად კალ­მე­ბის წარ­მო­ე­ბის ნა­წი­ლი გერ­მა­ნი­ა­ში ხდე­ბა, ნა­წი­ლი კი - მის სამ­შობ­ლო­ში.

ბრენ­დი იმით არის გა­მორ­ჩე­უ­ლი, რომ მისი ხელ­ნა­კე­თი კალ­მე­ბი ძვირ­ფას­თან ერ­თად, მე­ტად რო­მან­ტი­კუ­ლი­ცაა. სწო­რედ ამი­ტომ, როცა გინ­დათ, რომ თქვე­ნი სა­ჩუ­ქა­რი გან­სა­კუთ­რე­ბუ­ლი და გა­მორ­ჩე­უ­ლი იყოს, სწო­რედ ამ ბრენ­დს უნდა მი­მარ­თოთ.

 

Caran d'Ache Pens - ბრენ­დი 1924 წელს არ­ნოლდ შვა­ით­ზერ­მა შექ­მნა.კალ­მე­ბი ხე­ლით იქ­მნე­ბა. ბრენ­დის შემ­ქმნე­ლე­ბი ცდი­ლო­ბენ, ძვირ­ფა­სი კალ­მე­ბით ხე­ლით წე­რის კულ­ტუ­რა შე­ი­ნარ­ჩუ­ნონ. ამ ბრენ­დის კალ­მე­ბის დიდ უმე­ტე­სო­ბას სა­მუ­და­მო გა­რან­ტია აქვს. ეს კი უკვე ავ­ტო­მა­ტუ­რად მის ხა­რისხსა და თვი­სე­ბებ­ზე მე­ტყვე­ლებს.

ბრენ­დის სტრა­ტე­გია იმა­ში მდგო­მა­რე­ობს, რომ შვე­ი­ცა­რი­უ­ლი სა­ა­თე­ბის წარ­მო­ე­ბის ხა­რის­ხი და დონე შე­ი­ნარ­ჩუ­ნონ. Caran d'Ache Pens-ის კალ­მე­ბი გან­სა­კუთ­რე­ბუ­ლი ხა­რი­სი­ხის პა­რა­ლე­ლუ­რად, სრუ­ლი­ად უნი­კა­ლუ­რი დი­ზა­ი­ნი­თაც გა­მო­ირ­ჩე­ვი­ან. ბრენ­დი ორი მი­მარ­თუ­ლე­ბით - კლა­სი­კუ­რი და თა­ნა­მედ­რო­ვე კალ­მე­ბის შექ­მნა­ზე მუ­შა­ობს. წარ­მო­ე­ბის პრო­ცეს­ში ხში­რად გა­მო­ი­ყე­ნე­ბენ ოქ­როს.

 

Waldmann - კომ­პა­ნი­ის ის­ტო­რია 1918 წელს იწყე­ბა. ეს არის ბრენ­დი, რო­მე­ლიც წელს 100 წლის იუ­ბი­ლეს აღ­სა­ნიშ­ნავს და აღ­სა­ნიშ­ნა­ვია ისიც, რომ მისი პრო­დუქ­ცია სა­ქარ­თვე­ლო­შიც იყი­დე­ბა. მის სა­ხელს უკავ­შირ­დე­ბა პირ­ვე­ლი 2 და 4 ფე­რი­ა­ნი კა­ლა­მი. აღ­ნიშ­ნუ­ლი სის­ტე­მა სწო­რედ Waldmann-მა და­ა­პა­ტენ­ტა.

ამ ბრენ­დის ყვე­ლა კა­ლა­მი მო­ვერ­ცხლი­ლია 925 სინ­ჯი­ა­ნი ვერ­ცხლით. არ­სე­ბობს ექ­სკლუ­ზი­უ­რი მო­ოქ­რო­ვი­ლი მო­დე­ლე­ბიც. თა­ვი­სი ის­ტო­რი­ის მან­ძილ­ზე ბრენ­დი კალ­მე­ბის დამ­ზა­დე­ბის უნი­კა­ლუ­რი მე­თო­დით მუ­შა­ობს და ის დღემ­დე შე­უც­ვლე­ლია.

სა­ქარ­თვე­ლო­ში ამ ბრენ­დის კალ­მე­ბის შე­ძე­ნა "ბიბ­ლუ­სი გა­ლე­რე­ებ­შია" შე­საძ­ლე­ბე­ლი (ჭავ­ჭა­ვა­ძის 7, კან­დე­ლა­კის 7), სა­დაც სურ­ვი­ლი­სა­მებრ უნი­კა­ლურ კალ­მებ­ზე გრა­ვი­რე­ბა­საც გთა­ვა­ზო­ბენ.

 

Montegrappa -1912 წლი­დან Montegrappa იტა­ლი­ის ის­ტო­რი­ის ნა­წი­ლია.ეს არის კალ­მე­ბის მწარ­მო­ე­ბე­ლი პირ­ვე­ლი იტა­ლი­უ­რი კომ­პა­ნია, რო­მე­ლიც დღეს მსოფ­ლიო მას­შტა­ბით მე­ტად პო­პუ­ლა­რუ­ლი და პრეს­ტი­ჟუ­ლი ბრენ­დია. Montegrappa-ს კალ­მე­ბი სა­ოც­რად დახ­ვე­წი­ლია და წე­რის დროს მის მფლო­ბელს გან­სა­კუთ­რე­ბულ ემო­ცი­ებს უღ­ვი­ძებს.

კა­ლამ­მა შექ­მნის­თა­ნა­ვე დიდი პო­პუ­ლა­რო­ბა მო­ი­პო­ვა და ის მალე სა­წე­რი კალ­მი­დან გარ­და­იქ­მნა აქ­სე­სუ­ა­რად, რო­მე­ლიც მის მფლო­ბელ­ზე ბევ­რს ამ­ბობ­და. მრა­ვალ­ფე­რო­ვა­ნი დი­ზა­ი­ნის მი­უ­ხე­და­ვად არის გარ­კვე­უ­ლი შტრი­ხე­ბი, რო­მე­ლიც ამ ბრენ­დის ყვე­ლა მო­დელს აქვს და მისი ამოც­ნო­ბის სა­შუ­ა­ლე­ბას იძ­ლე­ვა. კალ­მე­ბის სა­წარ­მო­ებ­ლად ოქ­რო­სა და ვერ­ცხლის მა­სა­ლას იყე­ნე­ბენ.

 

A S.T. Dupont - ეს არის ფრან­გუ­ლი ბრენ­დი, რო­მე­ლიც მე-19 სა­უ­კუ­ნი­დან არ­სე­ბობს. კალ­მე­ბის პრეს­ტი­ჟუ­ლო­ბას მათი უნი­კა­ლუ­რი დი­ზა­ი­ნი გა­ნა­პი­რო­ბებს. შემ­ქმნე­ლე­ბი თი­თო­ე­ულ წვრილ­მანს დიდ ყუ­რა­დღე­ბას აქ­ცე­ვენ და სწო­რედ ამის შე­დე­გია, რომ სა­ბო­ლოო პრო­დუქ­ტი მე­ტად დახ­ვე­წი­ლი და გა­მორ­ჩე­უ­ლია.

ბრენ­დი იმი­თაც არის ცნო­ბი­ლი, რომ სა­მე­ფო ოჯა­ხე­ბის წარ­მო­მად­გენ­ლე­ბი, დადგვა­როვ­ნე­ბი და ცნო­ბი­ლი სა­ხე­ე­ბი ხსი­რად სწო­რედ Dupont-ის კალ­მებს იყე­ნე­ბენ. კომ­პა­ნია კლა­სი­კუ­რის პა­რა­ლე­ლუ­რად, სრუ­ლი­ად ექ­სტრა­ვა­გან­ტულ კალ­მებ­საც ქმნის.

"ქართული ღვინო საუკეთესო საჩუქარია!" - როგორ აფასებენ ტურისტები 10 რჩეულ ღვინოს, რომელიც უნდა გასინჯო, სანამ ცოცხალი ხარ
„10 ღვი­ნო, რო­მე­ლიც უნდა გა­სინ­ჯო, სა­ნამ ცო­ცხა­ლი ხარ“ - ასე ჰქვია პრო­ექტს, რო­მელ­საც "პა­ლიტ­რა მე­დია ჰოლ­დინ­გი" ქარ­თუ­ლი ღვი­ნის ონ­ლა­ინ მა­ღა­ზი­ას­თან allwine.ge-სთან ერ­თად ახორ­ცი­ე­ლებს. 13 ივ­ლისს მე­ი­დან­ზე გა­მარ­თულ გა­მო­ფე­ნა-გა­ყიდ­ვა­ზე ნე­ბის­მი­ერ მსურ­ველს სპე­ცი­ა­ლუ­რად შექ­მნი­ლი სა­კო­ლექ­ციო/ტუ­რის­ტუ­ლი/სა­სა­ჩუქ­რე ღვი­ნის და­გე­მოვ­ნე­ბის, სურ­ვი­ლის შემ­თხვე­ვა­ში კი მათი სპე­ცი­ა­ლურ ფა­სად შე­ძე­ნის სა­შუ­ა­ლე­ბა ჰქონ­და.

"მო­ხა­რუ­ლე­ბი ვართ, რომ სა­ზო­გა­დო­ე­ბის მხრი­დან ყო­ველ­თვის დიდი ინ­ტე­რე­სი იგ­რძნო­ბო­და ამ პრო­ექ­ტის მი­მართ. ისი­ნი აქ­ტი­უ­რად იყ­ვნენ ჩარ­თუ­ლი ხმის მი­ცე­მის პრო­ცეს­ში და რო­გორც ონ­ლა­ინ და ბეჭ­დურ მე­დი­ა­ში, ასე­ვე ფეს­ტი­ვა­ლებ­სა და სა­ჯა­რო თავ­შეყ­რის ად­გი­ლებ­ში გა­მარ­თულ ბრმა დე­გუს­ტა­ცი­ებ­ზე. მო­ქა­ლა­ქე­ე­ბი ხმას აძ­ლევ­დნენ 23 და­სა­ხე­ლე­ბის ღვი­ნოს, რათა სა­უ­კე­თე­სო გა­მო­ევ­ლი­ნათ.

პრო­ექ­ტი მარ­თლაც უნი­კა­ლუ­რია, რად­გან ქმნის პრე­ცე­დენტს, რომ ბოთ­ლის ღვი­ნის მოხ­მა­რე­ბა მა­სობ­რი­ვი გახ­დეს, სა­ქარ­თვე­ლო­ში არ­სე­ბუ­ლი ღვი­ნის კომ­პა­ნი­ე­ბი გა­ა­ერ­თი­ა­ნოს და მომ­ხმა­რე­ბელ­მა სხვა­დას­ხვა კომ­პა­ნი­ე­ბის, გან­სხვა­ვე­ბუ­ლი და­სა­ხე­ლე­ბე­ბის სა­უ­კე­თე­სო ღვი­ნის ერთ შე­ფუთ­ვა­ში შე­ძე­ნა შეძ­ლოს, რომ­ლე­ბიც გა­მოც­დი­ლი ღვი­ნის ექპერ­ტე­ბის მიერ არის შერ­ჩე­უ­ლი“ - გა­ნა­ცხა­და პრო­ექ­ტის - "10 ღვი­ნო, რო­მე­ლიც უნდა გა­სინ­ჯო, სა­ნამ ცო­ცხა­ლი ხარ" მე­ნე­ჯერ­მა ანა­ნო თავ­ხე­ლი­ძემ.

10 სა­უ­კე­თე­სო ღვი­ნის გა­მო­ფე­ნა-გა­ყიდ­ვამ დიდი ინ­ტე­რე­სი გა­მო­იწ­ვია რო­გორც ად­გი­ლობ­რი­ვებს, ისე უცხო­ელ ტუ­რის­ტებს შო­რის. გან­სა­კუთ­რე­ბუ­ლი ინ­ტე­რე­სი იმ ტუ­რის­ტებ­მა გა­მოთ­ქვეს, რომ­ლებ­მაც სა­ქარ­თვე­ლო­ში მოგ­ზა­უ­რო­ბა სწო­რედ ღვი­ნის სიყ­ვა­რუ­ლის გამო გა­და­წყვი­ტეს. სტუმ­რებს შო­რის იყ­ვნენ ისე­თე­ბიც, რომ­ლებ­მაც ქარ­თუ­ლი ღვი­ნო პირ­ვე­ლად დღე­ვან­დელ ღო­ნის­ძი­ე­ბა­ზე და­ა­გე­მოვ­ნა და სა­კო­ლექ­ციო შე­ფუთ­ვე­ბიც შე­ი­ძი­ნა.

„ამ შე­სა­ნიშ­ნავ ღო­ნის­ძი­ე­ბა­ზე ქარ­თუ­ლი ღვი­ნო­ე­ბის და­გე­მოვ­ნე­ბის შე­საძ­ლებ­ლო­ბა მო­მე­ცა. რამ­დე­ნი­მე მათ­გა­ნი გავ­სინ­ჯე და ქარ­თუ­ლი ქინ­ძმა­რა­უ­ლის ნა­ხევ­რად ტკბი­ლი ღვი­ნო­ებს შო­რის ჩემი ფა­ვო­რი­ტია. დღე­ვან­დელ დე­გუს­ტა­ცი­ას ამინ­დიც ხელს უწყობს და მი­ხა­რია, რომ აქ მოვ­ხვდი. ხვალ ჰო­ლან­დი­ა­ში ვბრუნ­დე­ბი და აუ­ცი­ლებ­ლად შე­ვი­ძენ ერთ-ერთ სა­სა­ჩუქ­რე შე­ფუთ­ვას ჩემი მე­გობ­რე­ბი­სა და ოჯა­ხის წევ­რე­ბის­თვის.

ვფიქ­რობ, რომ ქარ­თუ­ლი ღვი­ნო ერთ-ერთი სა­უ­კე­თე­სო სა­ჩუ­ქა­რია და­ბა­დე­ბის დღის, ახა­ლი წლის თუ სხვა დღე­სას­წა­უ­ლის აღ­სა­ნიშ­ნა­ვად. ეთ­ნი­კუ­რად ვარ ჩი­ნე­ლი, წლე­ბია ჰო­ლან­დი­ა­ში ვცხოვ­რობ, თუმ­ცა ქარ­თუ­ლი ღვი­ნის შე­სა­ხებ ბევ­რი არ მსმე­ნია. ვთვლი, რომ ამ შთამ­ბეჭ­და­ვი გე­მო­ე­ბის შე­სა­ხებ მთელ მსოფ­ლი­ო­ში უნდა იცოდ­ნენ“ - გა­ნა­ცხა­და თი­ნამ ჰო­ლან­დი­ი­დან.

უნი­კა­ლუ­რი გე­მოვ­ნუ­რი თვი­სე­ბე­ბის მქო­ნე სა­კო­ლექ­ცი­ოდ/სა­სა­ჩუქ­როდ შე­ფუ­თუ­ლი 10 სა­უ­კე­თე­სო ღვი­ნის შე­ძე­ნა ექ­სკლუ­ზი­ურ ფა­სად - 129 ლა­რად, მომ­ხმა­რებ­ლებს allwine.ge-ზეც შე­უძ­ლი­ათ.

„მსგავ­სი პრო­ექ­ტე­ბი ძა­ლი­ან მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია ღვი­ნის პო­პუ­ლა­რი­ზა­ცი­ის­თვის. მო­ხა­რუ­ლე­ბი ვართ, რომ მომ­ხმა­რე­ბელს მხო­ლოდ ჩვენ­თან შე­ეძ­ლე­ბა ამ პრო­დუქ­ტის შე­ძე­ნა ექ­სკლუ­ზი­ურ ფა­სად. მათ ჩვე­ნი სა­ი­ტის სა­შუ­ა­ლე­ბით თი­თო­ე­უ­ლი წარ­მოდ­გე­ნი­ლი პორ­დუქ­ტის გა­მო­წე­რა შე­უძ­ლი­ათ, ყველ­გან მი­უ­ხე­და­ვად ად­გი­ლი­სა და დრო­ი­სა. მოკ­ლედ, ძა­ლი­ან კარ­გი პრო­ექ­ტია, მინ­და ყვე­ლას მო­ვუ­წო­დო, რომ იჩ­ქა­რონ და შე­ი­ძი­ნონ რჩე­უ­ლი ღვი­ნო­ე­ბი, რად­გან რა­ო­დე­ნო­ბა ლი­მი­ტი­რე­ბუ­ლია“ - გა­ნა­ცხა­და პრო­ექ­ტის მე­ნე­ჯერ­მა, allwine.ge-ს წარ­მო­მად­გე­ნელ­მა ანი ამი­რა­ნაშ­ვილ­მა.

პრო­ექ­ტის - „10 ღვი­ნო, რო­მე­ლიც უნდა გა­სინ­ჯო სა­ნამ ცო­ცხა­ლი ხარ” მი­ზა­ნი ქარ­თუ­ლი ღვი­ნის პო­პუ­ლა­რი­ზა­ცი­აა. რო­გორც „მე­დია ჰოლ­დინ­გი პა­ლიტ­რი­სა“ და allwine.ge-ს წარ­მო­მად­გენ­ლე­ბი აღ­ნიშ­ნა­ვენ, პრო­ექ­ტი რჩე­ულ ქარ­თულ ღვი­ნო­ებს უფრო ხელ­მი­საწ­ვდომს გახ­დის, რო­გორც ად­გი­ლობ­რი­ვი, ისე სა­ერ­თა­შო­რი­სო თვალ­საზ­რი­სით.

ათი რჩე­უ­ლი ღვი­ნის პრო­ექ­ტი 2017 წლის 15 ოქ­ტომ­ბერს "ქარ­თუ­ლი ღვი­ნის ფეს­ტი­ვალ­ზე" და­ი­წყო, სა­დაც პირ­ვე­ლი ბრმა დე­გუს­ტა­ცია გა­ი­მარ­თა. მას შემ­დეგ ღვი­ნო­ე­ბის­თვის ხმის მი­ცე­მა 4 თვის გან­მავ­ლო­ბა­ში სხვა­დას­ხვა ონ­ლა­ინ-პლატ­ფორ­მებ­ზე გრძელ­დე­ბო­და. პირ­ველ ეტაპ­ზე ხმის მი­ცე­მის პრო­ცეს­ში 250 000-მდე ადა­მი­ა­ნი ჩა­ერ­თო და 23 და­სა­ხე­ლე­ბი­დან ღვი­ნის 10 სა­ხე­ო­ბა აირ­ჩია.

მე­ო­რე ეტაპ­ზე სა­ქარ­თვე­ლო­ში არ­სე­ბულ­მა ღვი­ნის კომ­პა­ნი­ებ­მა დე­გუს­ტა­ცი­ის­თვის სა­კუ­თა­რი ღვი­ნო­ე­ბი წარ­მო­ად­გი­ნეს. მა­ღა­ლი ინ­ტე­რე­სის გამო ბრმა დე­გუს­ტა­ცია 2 დღის გან­მავ­ლო­ბა­ში მიმ­დი­ნა­რე­ობ­და. ოთხმა ქარ­თველ­მა და ერ­თმა ფრან­გმა ღვი­ნის ექ­სპერ­ტმა, სწო­რედ ბრმა დე­გუს­ტა­ცი­ით რჩე­უ­ლი კომ­პა­ნი­ე­ბის 10 სა­უ­კე­თე­სო ღვი­ნო გა­მო­ავ­ლი­ნეს, რომ­ლის ერთი ნა­წი­ლი - 5 ბოთ­ლი, ერთ შე­ფუთ­ვა­შია წარ­მოდ­გე­ნი­ლი, ხოლო მე­ო­რე 5 ღვი­ნო - მე­ო­რე შე­ფუთ­ვა­ში.

სა­უ­კე­თე­სო ღვი­ნის სტა­ტუ­სი შემ­დეგ­მა სა­ხე­ო­ბებ­მა და­იმ­სა­ხუ­რეს:

ახალ­შე­ნი 2005 - "სა­ფე­რა­ვი";
თე­ლი­ა­ნი ველი - "ტვი­ში";
მეღ­ვი­ნე­ო­ბა ბე­სი­ნი - "წი­ნან­და­ლი";
მა­რა­ნუ­ლი - "ახა­შე­ნი";
ბა­ტო­ნო - "ქინ­ძმა­რა­უ­ლი";
გი­უა­ა­ნი - "რქა­წი­თე­ლი";
თბილ­ღვი­ნო - "ხვან­ჭკა­რა";
შატო ნეკ­რე­სი - "მუ­კუ­ზა­ნი";
კონ­ჭო და კომ­პა­ნი - "ქისი";
კორ­პო­რა­ცია ქინ­ძმა­რა­უ­ლი - "მწვა­ნე".
როგორ აღნიშნა რადიო პალიტრამ აჭარაში შესვლა
რადიო პალიტრამ აჭარაში მაუწყებლობის დაწყება და 10 წლის იუბილე ბათუმში, გემზე გამართულ წვეულებაზე აღნიშნა. როგორც ღონისძების ორგანიზატორებმა განაცხადეს, აჭარა რადიო პალიტრისთვის ძალიან მნიშნელოვანი რეგიონია ამიტომაც მიიღეს გადაწყვეტილება რომ მაუწყებლობა განსხვავებულად და ორიგინალურად აღენიშნათ.

საღამოს 8 საათზე, ჯადოსნურად დაიწყო წვეულება და აჭარის რეგიონში მაუწყებლობის აღსანიშნავი საღამო შავი ზღვის ნაპირთან, რომელსაც "გემი ბათუმი" მასპინძლობდა და კიდევ უფრო ჯადოსნურად გაგრძელდა - თავდაპირველად, ღონისძიებაზე მოწვეული სტუმრები რადიო "პალიტრის" 10-წლიან ისტორიასა და გეგმებს გაეცნენ, შემდეგ კი გრანდიოზული გათამაშების დროც დადგა, რადიო "პალიტრამ" 30-ზე მეტი პრიზი გაათამაშა და კიდევ უფრო გაულამაზა სტუმრებს საღამო.

გარდა ამისა, საღამოზე ყველა სტუმარს საზაფხულო ჩანთა და კოსმეტიკური საშუალებები გადაეცა საჩუქრად... და როცა ყველა ფიქრობდა, რომ გათამაშება ღონისძიების ბოლო აკორდი იქნებოდა, გაირკვა, რომ ეს ამ საოცარი ღონისძიების მხოლოდ დასაწყისი იყო. წინ სტუმრებს საქართველოში ნომერი პირველი შეფ-მზარეულის, ლევან კობიაშვილის სპეციალურად რადიოს იუბილესთვის მომზადებული კერძები და კახაბერის საოცარი მუსიკის ჰანგები ელოდა. ღონისძიების კულმინაცია საიუბილეო ტორტის გაჭრა და გრანდიოზული ფეიერვერკი იყო.

წვეულებას ცნობილი სახეები და რადიო პალიტრის მეგობარი კომპანიების წარმომადგენლები ესწრებოდნენ.

ეკა მამალაძე, მომღერალი: "ყველაფერი საოცრად ლამაზია - ამინდი, გემი, მშვიდი ზღვა, მუსიკა - ასეთ მაღალ დონეზე ორგანიზებულ ღონისძიებაზე დიდი ხანია არ ვყოფილვარ. რადიო "პალიტრას" ხშირად ვუსმენ და თქვენი ერთგული გულშემატკივარი ვარ - წლებია განსაკუთრებულ პატივს გცემთ მაუწყებლობის მაღალი სტანდარტის დამკვიდრებისთვის, რაც პირველ რიგში ქვეყნის განვითარებისთვისაა მნიშვნელოვანი. კიდევ უფრო დიდ წარმატებას გისურვებთ".

ნინო არაზაშვილი, ჟურნალისტი: "როგორც წესი, დაბადების დღეზე საჩუქრებს იუბილარი იღებს, რადიო "პალიტრამ" კი სტუმრებისთვის უამრავი შესანიშნავი პრიზი გასცა - ამაშიც ჩანს თქვენი განსაკუთრებულობა. ვულოცავ რადიო "პალიტრის" თითოეულ თანამშრომელს იუბილეს, ვუსურვებ დიდ წარმატებას. გილოცავთ აჭარის ბაზარზე გამოსვლას. კარგი გადაწყვეტილება იყო, რომ შავი ზღვის ტალღებში გვესეირნა და ასეთი დაუვიწყარი საღამო გვაჩუქეთ გემზე".


სანდრო ონოფრიშვილი, მთის კურორტების განვითარების სააგენტოს ხელმძღვანელი: "გილოცავთ. საამაყოა, რომ უკვე გუდაურსა და ბაკურიანში დიდი ხანია მაუწყებლობთ. გისურვებთ წარმატებას".


ლაშა ღლონტი, მომღერალი: "ბევრს ვმოგზაურობ, უამრავ ქვეყანაში ვარ ნამყოფი და მათ შორის ძალიან მაღალი დონის საღამოებზე, თუმცა ასეთ მაგარ სიტუაციაში პირველად ვიყავი და შთაბეჭდილებებსა თუ ემოციებს დღემდე ვერ ვმალავ. გემით ჩემს სახლს ჩავუარეთ, ადგილს, სადაც დავიბადე და გავიზარდე - ბათუმში მაქვს მთელი ბავშვობა გატარებული, თუმცა ზღვიდან სანაპიროს ხედი პირველად რადიო "პალიტრის" დამსახურებით ვნახე. მადლობას ვუხდი "პალიტრას" ჩემი ოცნებებისა და სიხარულის პალიტრის მოწყობისთვის - ამ ემოციებს ცხოვრების ბოლომდე ვერ დავივიწყებ".

კახაბერი, მუსიკოსი : დარწმუნებული ვარ რადიო პალიტრას ჩემი აჭარა და ბათუმი ძალიან მალე შეიყვარებს, დღევანდელ დღეს კი მე ჩემს მუსიკას ვუზიარებ რადიო პალიტრის წვეულებაზე მოსულ სტუმრებს, ისევე როგორც რადიო პალიტრა აზიარებს ყოველთვის სასიამოვნო მუსიკას, კარგ განწყობას და სანდო ინფორმაციას, გილოცავთ ათი წლის იუბილეს.

თამარ ცაგარეიშვილი, რადიო "პალიტრის" პროგრამების ხელმძღვანელი: "რადიო "პალიტრა" აჭარაში იმავე ტალღაზე მაუწყებლობს - FM 103.9! ასე რომ, უკვე შავიზღვისპირეთს შეუძლია მოისმინოს ჩვენი ხმა, რესპექტაბელური, სანდო და რაც მთავარია, მიუკერძოებელი ინფორმაცია. ამ წვეულებით ჩვენ კიდევ უფრო ახლოს მოვედით აჭარასთან და ჩვენთვის მნიშვნელოვან რეგიონში შემოსვლა განსაკუთრებულად აღვნიშნეთ".

თუმცა რადიო პალიტრის იუბილე ამით არ დასრულებულა, ღონისძიებას და რადიო პალიტრის სტუმრებს მეორე დღეს კლუბი სექტორი 26 მასპინძლობდა, სასიამოვნო მუსიკითა და უგემრიელესი კერძებით.

წვეულების პარტნიორები იყვნენ: გენერალური სპონსორი "ფინკა ბანკი საქართველო"; ღონისძიების პარტნიორი ფრანგული კოსმეტიკის ბრენდი „ნუქსი“; მაღაზიათა ქსელი ზოდი; დეოდორანტები ფრანგული პარფიუმით OE; „18 კარატი ფრეშეს ქრაფთს“ - ექსკლუზიური უმაღლესი 750 სინჯის ოქროს ნაკეთობები და ბრილიანტები franco fontana-ს ქართველი პარტნიორებისგან; ნუტრი კოსმეტიკური ბრენდი „ვიადერმი“; კომპანია „გაგრა პლუსი“ კი არაყი სტოლით იყო წარმოდგენილი.