დეტოქსი

TOP-3 პროდუქტი რომელიც აუცილებლად უნდა მიირთვას ქალმა
ქალის ჯანმართელობა და სილამაზე დიდ ყურადღებასა და მოვლას საჭიროებს. იმისათვის, რომ მოვლილი ვიყოთ და შევინარჩუნოთ ენერგიულობა, აუცილებლია დავიცვათ ყოველდღიური რაცონის რამდენიმე წესი.

გთავაზობთ პროდუქტების სიას, რომლებიც ქალს ეხმარება დარჩეს ლამაზი და ჯანმრთელი ბევრი წლის განმავლობაში.


წითელი თევზი

თევზის ცხიმიანი სახეობები, რომლებიც შეიცავს დიდი რაოდენობით ომეგა-3-ს, შეუცვლელია ქალის ორგანიზმისთვის. სწორედ ეს ნივთიერებაა პასუხისმგებელი კანის სიმკვრივესა და ელასტიურობაზე, იცავს რა მემბრანას დაზიანებისგან. ასე რომ, მენიუში წითელი თევზის შეტანით, დარწმუნებული იყავით, რომ ნაადრევი ნაოჭები და სახის ოვალის მოშლა არ გემუქრებათ. დიეტოლოგები ქალებს ურჩევენ მიიღონ წითელი თევზის სახეობები კვირაში მინიმუმ ორჯერ...


ბროკოლი

მეცნიერებმა დაადგინეს, რომ ვიტამინი B-ს მაღალი შემცველობის გამო, ბროკოლი ყველაზე დადებითად მოქმედებს ნერვულ სისტემაზე, ხელს უშლის რა ორგანიზმში მავნე ბაქტერიების გავრცელებას. ამ ბოსტნეულის რეგულარულად მიღების შემთხვევაში, თქვენ აუმჯობესებთ მთელი ორგანიზმის მუშაობას და იხანგრძლივებთ ახალგაზრდობას. ქალებისთვის რეკომენდებულია ბროკოლის კვირაში 2-ჯერ მირთმევა.


შავი შოკოლადი


უცნაურია, მაგრამ ფაქტია: შოკოლადი სასარგებლოა და მეტიც, შეუცვლელი პროდუქტია ქალებისთვის, რადგან მის შემადგენლობაში შედის მაგნიუმი, მარგანეცი, თუთია, ფოსფორი და რკინა - ყველა ეს მინერალი ამყარებს ძვლოვან ქსოვილს, ასევე ხელს უწყობს ჰორმანალური ფონის დარეგულირებას. ბევრი რომ არ გავაგრძელოთ, ექიმების რეკომენდაციით ქალებმა უნდა მიირთვან დღეში 25 გ შავი შოკოლადი (და არამც და არამც მეტი).
7 უცნობი მიზეზი, რომელთა გამოც წონაში ვერ იკლებთ, თუმცა ყველა წესს ითვალისწინებთ
ითვლით კალორიებს, უარს ამბობთ ტკბილზე, სვამთ ბევრ წყალს, გახდომის მიზნით დაკავებული ხართ სპორტით, მაგრამ წონაში ვერ იკლებთ.
ნუ მიეცემით სასოწარკვეთას - ჩვენ გაგარკვევთ რატომ ხდება ასე და რა უნდა მოუხერხოთ
ამ პრობლემას.

ირჩევთ უცხიმო პროდუქტებს

მაღაზიაში ალბათ ყოველთვის ირჩევთ იოგურტს, რომლის ცხიმიანობა 0%-ია, თქვენ ხომ კალორიებს ზედმიწევნით ითვლით. მაგრამ აქ ერთი ხრიკი არსებობს: უცხიმო პროდუქტი სასიამოვნოდ მისართმევი რომ გახდეს, მწარმოებლები ხშირად იმაზე მეტ შაქარს უმატებენ, ვიდრე ჩვეულებრივ იოგურტს.

ნახშირწყლებით საუზმობთ

დარწმუნებული ხართ, რომ რთული ნახშირწყლები - შვრიის ფანტელი ან ხორბლის პური უფრო სასარგებლო საუზმეა, რადგან ასე დანაყრების შეგრძნება დიდხანს გასტანს. თუმცა ყველაფერი ასე არ არის: თუ წონაში დაკლება გსურთ, საუზმე უნდა შედგებოდეს ცილებისგან, მათ გადამუშავებაზე ხომ მეტი ენერგია და დრო იხარჯება, ვიდრე ნახშირწყლებზე. სადილად კი უმჯობესია წიწიბურა მიირთვათ.

არასწორ ვარჯიშებს ირჩევთ

აქტიური ვარჯიშების ნაცვლად, რომლის დროსაც ცხიმი იწვის - ტანვარჯიში, სირბილი, ცურვა - სპორტდარბაზში ძალოვან ვარჯიშებს არჩევთ. პრობლემა იმაში მდგომარეობს, რომ მსგავსი ფიზიკური დატვირთვების დროს თქვენი კუნთები იზრდება და სხეულის მასა იმატებს, ცხიმი კი ძალიან ნელა ქრება.

იყენებთ სოიოს

სოიოს დიეტური პროდუქტების უმრავლესობა შეიცავს, მაგრამ მისი არასწორი გამოყენება წონაში მატებას გამოიწვევს. საქმე იმაშია, რომ სოიო ესტროგენის ანალოგიურ ფიტოჰორმონებს შეიცავს. მის გამოყოფას ორგანიზმი კი ისე იღებს, როგორც ცხიმის დაგროვების სიგნალს.

გლუტენის გარეშე დიეტას ირჩევთ

აქ სიტუაცია თითქმის იგივეა, როგორც უცხიმო პროდუქტების შემთხვევაში. დიეტა გლუტენის გარეშე ხელსაყრელია მხოლოდ მათთვის, ვისაც გლუტენის აუტანლობა აქვს. თუ ეს პრობლემა არ გაწუხებთ, გაითვალისწინეთ, რომ გლუტენის გარეშე პროდუქტების წარმოებისას იყენებენ რაფინირებულ შაქარს და შედეგად მეტ კალორიას იღებთ.

ჭამთ ხშირად და ცოტას

კვების ეს მეთოდი იდეალურად მიიჩნევა, მაგრამ ყველასთვის გამოსადეგი არ არის. უფრო ზუსტად კი მათთვის, ვისაც გრაფიკით ცხოვრება არ შეუძლია და ბოროტად იყენებს ულუფებს. ამ მეთოდის ნაკლი ისაა, რომ თქვენ გამუდმებით მაძღარი ხართ და გავიწყდებათ როგორია შიმშილის გრძნობა. თუ შიმშილის გრძნობა არ გექნებათ, საჭიროზე მეტი საკვების მიღებით რისკავთ.

იყენებთ შაქრის შემცვლელებს



დიეტური კოკა-კოლა და შაქრის შემცვლელი აბები ყოველთვის გამოსავალი არ არის. მაშინაც კი, თუ ტკბილ გაზიან სასმელში კალორია 0-ია, ორგანიზმი შაქრის შემცვლელს ჩვეულებრივი შაქრისგან მაინც ვერ ანსხვავებს და ინსულინს გამოიმუშავებს. გამომუშავებული ინსულინი გლიკოგენად იქცევა, რაც ცხიმად გარდაიქმნება.

ანა ვერძაძე
დღეში მინუს 3 კგ - ექსპრეს დიეტა
რა თქმა უნდა, ჯობია წონაში ნელ-ნელა დაიკლოთ, მაგრამ ზოგჯერ დგება მომენტი, როდესაც სასწრაფოდ გჭირდებათ რამდენიმე კილოგრამის მოშორება. ამ შემთხვევისთვის, გთავაზობთ ეფექტურ ექსპრესს დიეტას, რომელიც შედეგს გარანტირებულად მოგცემთ და არ მიაყენებს

ზიანს თქვენს ჯანმრთელობას.

დღე პირველი
გაღვიძებისთანავე სვამთ ნახევარ ლიტრ წყალს.
საუზმე: ჭიქა უცხიმო რძე 1 კოვზ კაკაოსთან ერთად.
1 გრეიფრუტი.
სადილი: 200 გრ მოხარშული ქათმის ფილე, ცოცხალი ბოსტნეულის სალათი ზეითუნის ზეთით.
სამხარი: 250 მლ უცხიმო იოგურტი
ვახშამი: ბოსტნეულის ბულიონი (1,5 ლ. წყალი, 1 ხახვი, 0,5კგ სტაფილო, 0,5 კგ პომიდორი, სანელებლები გემოვნებით. ნაკლებ მარილიანი) შეგიძლიათ მიირთვათ ნებისმიერი რაოდენობით.
ძილის წინ: ჭიქა კეფირი.


დღე მეორე
გაღვიძებისთანავე სვამთ ნახევარ ლიტრ წყალს.
საუზმე: ჭიქა კეფირი, 150 გრ უცხიმო ხაჭო
სადილი: ბოსტნეულის წვნიანი
სამხარი: 2 გრეიფრუტის წვენი
ვახშამი: ბოსტნეულის სალათი, გამომცხვარი თევზი 200 გრ
ძილის წინ: არაფერი


დღე მესამე
გაღვიძებისთანავე სვამთ ნახევარ ლიტრ წყალს.
საუზმე: ჭიქა რძე კაკაოთი ან 1 კ თაფლით
სადილი: 150 გრ უცხიმო ხაჭო ან იოგურტი, ჭიქა კეფირი.
სამხარი: არაფერი
ვახშამი: 300 გრ სალათი ან 200 გრ ფილე, მოხარშული.
ძილის წინ: არაფერი
გისურვებთ წარმატებებს!



დიეტური შვრიის ორცხობილა!

თუ ჯანსაღი ცხოვრების წესის მოყვარული ხართ, ფიგურას უფრთხილდებით, მაგრამ ტკბილეული გიყვართ, ეს რეცეპტი თქვენთვისაა! შვრიის ფანტელი კეფირით შესანიშნავი დესერტია.

რა უნდა დაუმატოთ წყალს, რომ უფრო მეტად გალამაზდეთ
მაშინაც კი, თუ ყოველდღიურად 2 ლ წყალს სვამთ, რასაც ლიმონით ან ლაიმით ამრავალფეროვნებთ, არსებობს სხვა გასაოცარი რეცეპტებიც. ჩვენ მოგიყვებით, როგორ დაამზადოთ წყლით უფრო სასარგებლო სასმელი, რომელიც სილამაზესთან დაკავშირებულ გარკვეულ პრობლემებს მოგიგვარებთ. არავითარი რთული რეცეპტები - მხოლოდ ერთი ინგრედიენტის დამატებაა საჭირო.

მარილი შეშუპების წინააღმდეგ

ყველასთვის ცნობილია, რომ მარილი წყურვილს ამძაფრებს და ეს ნამდვილად ასეა, მაგრამ არ ჰიმალაის მარილის შემთხვევაში. ჩვეულებრივი მარილისგან განსხვავებით, ის ორგანიზმში წყალს არ აჩერებ. პირიქით, ეხმარება უკეთ გაჯერებაში და ხელს უშლის შეშუპების ჩამოყალიბებას: ამგვარი მარილიანი წყლით წყურვილს უფრო სწრაფად დაიკმაყოფილებთ, ვიდრე ლიმონიანი წყლით. გარდა ამისა, ის შეიცავს სასარგებლო მინერალებს და აქვს ანტიბაქტერიული მოქმედება - დაგეხმარებათ ყელის ტკივილის დროსაც. საჭიროა ძალიან მცირე დოზის გაზავება - 1 ჩაის კოვზის მეოთხედი გახსენით 1 ლ წყალში.


დარიჩინი ტკბილეულისკენ მიდრეკილების დასაძლევად

ეს გასახდომი სასმელი უნდა დალიოთ მაშინ, როცა ტკბილეულის მიმართ გადაულახავი სურვილი გტანჯავთ. ის სითხეს საუკეთესო თვისებებს სძენს: აუმჯობესებს მეტაბოლიზმს და სისხლში გლუკოზის დონეს ამცირებს, რის შედეგადაც აკრძალულის მირთმევის სურვილი გეკარგებათ. წყლით სავსე ბოთლში ჩადეთ 4-5 ჩხირი დარიჩინი და გააჩერეთ მთელი ღამით - დილით კი სასიამოვნო არომატის მქონე კოქტეილით ისიამოვნეთ.


ქლოროფილი აკნეს წინააღმდეგ

გარდა იმისა, რომ ქლოროფილი მოქმედებს, როგორც ბუნებრივი დეოდორანტი, აუმჯობესებს მონელების პროცესს და წმენდს ორგანიზმს, წყალთან ერთად ქლოროფილს აქვს სხვა სასარგებლო დანიშნულებაც - ის ამცირებს ბაქტერიების Propionibacterium acnes რაოდენობას, რომელიც აღვიძებს აკნეს, შეუძლია ჭრილობების სწრაფად მოშუშება და ასტიმულირებს კოლაგენის გამოყოფას. ეს ყველაფერი მწვანე წყალს იდეალურ კოქტეილად აქცევს სუფთა და ჯანსაღი კანისთვის. შეიძინეთ თხევადი ქლოროფილი ონლაინ-მაღაზიებში და გახსენით 1 ჩ.კ. ჭიქა წყალში.


კურკუმა ნაოჭების წინააღმდეგ

ეს ცნობილი ანტიოქსიდანტი და C ვიტამინით მდიდარი პროდუქტია. კურკუმა აფერხებს ნაოჭების წარმოქმნას და ამ თვისებას წყალშიც კი ინარჩუნებს. გარდა ამისა ის აუმჯობესებს სახის ფერს და არეგულირებს მომატებულ მადას. გააზავეთ კურკუმა თბილ წყალში და მიიღეთ დილით, 2-4 კვირის მანძილზე, ყოველ 2 თვეში ერთხელ. ორიენტირდით თქვენს შეგრძნებებზე, ჭიქა წყალს დაუმატეთ 1 ჩ.კ. მეოთხედი ან ნახევარი.

ანა ვერძაძე
TOP 5 ანტიდეპრესანტი პროდუქტი
თანამედროვე ცხოვრების სტილი ძალიან დატვირთული და ხშირ შემთხვევაში სტრესულია. ყოველდღიურად უამრავ საკითხზე გვიწევს კონცეტრირება - სამსახური, ოჯახი, თავის მოვლა და ა.შ. ხშირად გვაწუხებს ის შეგრძნებაც, რომ საკუთარი თავისთვის დრო საერთოდ არ გვრჩება და მექანიკურად მივყვებით ყოველდღიურობის ქაოსურ რიტმს.

იმისათვის, რომ თავი უკეთესესად და ჰარმონიულად იგრძნოთ პირველ რიგში უნდა გაითავისოთ, რომ ბედნიერება წვრილმანებშია. მაგალითად, როდესაც მკაცრ დიეტას იცავ და ერთი ფილა შავი შოკოლადით დაარღვევ მას, არც არაფერი დაშავდება, ფაქტი კი სასიამოვნოდ დარჩება. გახსოვდეთ, რომ ნებისმიერი დიეტა პირველ რიგში ფსიქიკურად გაწონასწორებულ მდგომარეობასთან უნდა იყოს ბალანსში - შემდეგ უკვე სწორი კვება და არა შიმშილი!

გთავაზობთ 5 პროდუქტს, რომელიც თავისი ვიზუალური და გემობრივი თვისებებით ბედნიერების მომნიჭებელია

ლიმონი

ციტრუსის მოყვარული ადამიანები, ხშირ შემთხვევაში იმ კატეგორიასაც მიეკუთვნებიან, რომელთაც ხილი საერთოდ არ უყვართ. ლიმონი მდიდარია უამრავი სასარგებლო ვიტამინით - გემრიელთან ერთად მულტუფუნქციურიც არის. თუ კუჭის მჟავიანობა არ გაწუხებთ, მიირთვით ლიმონიანი წყალი საუზმემდე, შედეგს თქვენ თითონ შეამჩნევთ!


შავი შოკოლადი

ნამდვილი შოკოლადი, შავი შოკოლადია! ყოველნაირი დანამატების გარეშე. ყოველდღიურად ერთი ფილა შავი შოკოლადი ენერგიასა და პროდუქტიულობას მოგანიჭებთ. მისი ზომიერი მიღება სასარგებლოა როგორც, ორგანიზმისთვის ასევე კანისთვისაც.


ანანასი

ნებისმიერი საკვების ვიზუალური ეფექტი, თითოეულ ჩვენგანში ბედნიერების ჰორმონს გამოიმუშავებს. ანანასი ზღვასთან, ტროპიკულ სანაპიროებთან და მზესთან ასოცირდება.


ავოკადო

ავოკადო, იგივე ალიგატორის მსხალი ყველაზე სასარგებლო ბოსტნეულის სამეულში საპატიო ადგილს იკავებს. იგი შეიცავს კალციუმს,კალიუმს ფოსფორისა და რკინის ვიტამინებს და საკმაოდ გემრიელია.


კიტრი

აღმოსავლეთის უამრავ ქვეყანაში კიტრი სუფრის მთავარი ატრიბუტია. ამ ბოსტნეულს სტუმარს განსაკუთრებულლი პატივის ნიშნადაც კი მიართმევენ ხოლმე. ეს უკანასკნელი, ერთ-ერთი ყველაზე ნაკლებად კალორიული ბოსტნეულია, რომელიც ყველაზემეტად ზაფხულის ცხელ დღეებს უხდება.


ასევე დაგაინტერესებთ:

10 შეცდომა დიეტის დროს, რომელიც წონაში კლებას აფერხებს
ლეგენდარული დიეტა ჯინა ლოლობრიჯიდასგან მხოლოდ უქმეებზე

ცნობილი იტალიელი მსახიობი ჯინა ლოლობრიჯიდა, რომელიც ახლა უკვე 88 წლისაა, 50-60-იანი წლების ზღვარზე სილამაზის სიმბოლოდ იყო აღიარებული. მაშინ, როცა მისი თანამედროვე ბევრი მშვენიერი და ნიჭიერი მსახიობი დიდი ხანია დავიწყებას მიეცა, ლოლოს მომაჯადოებელი მშვენიერება დღესაც ახსოვს ფართო საზოგადოებას.

10 შეცდომა დიეტის დროს, რომელიც  წონაში კლებას აფერხებს

1. ყოველ დღე მიუსლით საუზმობთ
მაღაზიაში ნაყიდი სიმინდის ბურბუშელის ერთი პორცია 260 კალორიას და 10 გრ ცხიმს შეიცავს. აუცილებლად მიაქციეთ ყურადღება შეფუთვაზე მითითებული კალორიის და ცხიმის დოზებს.

ტკბილეული, რომელიც საერთოდ არ ასუქებს

ბევრისთვის ნაცნობია ის შეგრძნება, როდესაც ძალიან გინდა ტკბილეულით პირის ჩატკბარუნება, მაგრამ თავს იკავებ, რადგან წონაში მომატების გეშინია. ტკბილი ხომ ფიგურას აფუჭებს? მოდით, დავამსხვრიოთ ეს მითი! 
წარმოგიდგენთ პროდუქტებს, რომლითაც შეძლებთ საკუთარი თავის განებივრებას.