სარეკლამო კატეგორია

11, 12 და 13 ოქტომბერს ლუტეციაში Eisenberg Paris-ის მომხმარებლის დღეებია. -40% ფასდაკლება ფრანგულ ლუქს ბრენდზე და კიდევ ბევრი სიურპრიზი!
Eisenberg Paris-ს პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელი ლუტეცია უკვე მე5 წელია ექსკლუზიურად წარმოადგენს საქართველოში.
ეს არის ბრენდი საუკეთესო არომატებითა და მოვლის საშუალებებით, რომელიც ისწრაფვის სრულყოფილებისკენ.
ეს არის ბრენდი, რომლის სახელსაც უკავშირდება მსოფლიოში ცნობილი „სამი-მოლეკულის„ დაპატენტებული ფორმულა.
Eisenberg Paris-ის ყველა საშუალება გამორჩეულია, თუმცა გარემო ფაქტორების გამო ყურადღებას გავამახვილებთ ისეთ შეუცვლელ მოვლის პროდუქტზე, როგორიცაა Anti-Stress Treatment

დღის მანძილზე ჩვენს კანს უამრავ სტრესულ სიტუაციასთან და ფაქტორთან უწევს გამკლავება.

მაგ: აქტიური ცხოვრების სტილი, სტრესული სამუშაო გრაფიკი, უძილობა, გამონაბოლქვი, დაბინძურებული გარემო, ულტრაიისფერი სხივები, არაჯანსაღი საკვები, მავნე ჩვევები და სხვა.
ეს ყველაფერი ძალიან ცუდად აისახება კანზე. ის გამოიყურება არაჯანსაღად, ჩნდება ნაადრევი ასაკობრივი ნიშნები(წვრილი ხაზები, ნაოჭი), კარგავს სიმკვრივეს და ელასტიურობას.
შედეგად ვიღებთ, არაჯანსაღ, არაეერთგვაროვან, სტრუქტურა შეცვლილ და მოშვებულ სახის კანს.

სწორედ ამიტომ, Eisenberg Paris გთავაზობთ სპეციალურ ანტისტრესულ და დეტოქს საშუალებას კანისთვის Anti-Stress Treatment.

ექსკლუზიური სამი მოლეკულის კომპლექსითა და შიის კარაქით გაჯერებული Anti-Stress Treatment უზრუნველყოფს კანის დაცვას სხვადასხვა ნეგატიური ფაქტორების, თავისუფალი რადიკალებისა და აგრესორების წინააღმდეგ.
ის ამშვიდებს კანს, ავსებს ენერგიით, აღადგენს, ატენიანებს და ანეიტრალებს ყოველგვარი სტრესის მოქმედებას მასზე.
არის საუკეთესო დეტოქსიც.
ტესტირებულია დერმატოლოგების მიერ!
ყველა ტიპის კანისთვის!

რაც შეეხება Trio-Molecular ფორმულას, რომელიც Eisenberg Paris-ის ყველა მოვლის საშუალებაშია გამოყენებული - ეს ა არ არის უბრალო "გამოგონება".
✔Trio-Molecular ფორმულა არის სამეცნიერო აღმოჩენა, საერთაშორისოდ დაპატენტებული Jose Eisenberg -ის მიერ და ექსკლუზიურად ეკუთვნის მხოლოდ ამ ბრენდს.Air Max 95 Stussy
5 მიზეზი, რატომ უნდა ჩაიცვა ორიგინალი ფეხსაცმელი
უკვე დიდი ხანია, რაც სპორტულმა სტილმა, სპორტდარბაზებიდან - „მეინსტრიმში“ გადაინაცვლა და ჩვენ ყოველდღიურობაში დამკვიდრდა. დღეისათვის, სპორტული ტანსაცმელი და ფეხსაცმელი ყველაზე კომფორტულ სამოსად ითვლება.

ქალებმა, მაღალქუსლიანი ფეხსაცმელი - სპორტულით ჩაანაცვლეს, რომელსაც უკვე თავისუფლად უხამებენ კაბასაც, საოფისე ჩაცმულობასაც და კლასიკურ პალტოსაც კი.
ადრე, სპორტული ფეხსაცმლით არავინ მიდიოდა კლუბში ან რესტორანში, ახლა ყველაფერი პირიქითაა. როგორც The Telegraph აღნიშნავს, სპორტული ფეხსაცმლის უსასრულო არჩევანი შესაძლებლობას გვაძლევს ვიყოთ გამორჩეულები და თავი მოდის მიმდევარი საზოგადოების ნაწილად ვიგრძნოთ.

მსოფლიოში, ახალ-ახალი სტილის სპორტული ფეხსაცმელები თითქმის ყოველ დღე ჩნდება. ამიტომაც, ყველაზე მეტად ახლა ლიმიტირებული კოლექციები ფასობს.
სპორტული ფეხსაცმელი - ეს ბიზნესია, სადაც არ ღირს უცნობი მწარმოებლების პროდუქციების ლოდინი. შესაძლოა, სპორტული ფეხსაცმელი ვიზუალურად ძალიან მოგეწონოთ, მაგრამ ხარისხმა არ გაამართლოს თქვენი მოლოდინი და ძალიან მალე, ახალი ფეხსაცმელი გაგიხდეთ საყიდელი.
ყველა თანხმდება იმაზე, რომ ჯობია იყიდო ერთი და ხარისხიანი, ვიდრე იყიდო ბევრჯერ, და უხარისხო ნაწარმი.

აი, 5 განსხვავება ორიგინალ და „ფეიკ“ ფეხსაცმელს შორის

1. ნაკერი

უხარისხო და ყალბ სპორტულ ფეხსაცმელს, ხშირ შემთხვევაში ნაკერები იდეალურად სწორ ხაზზე არ აქვს. ზოგჯერ, შეიძლება ნაპირიდანაც „გარბოდეს“, ან ძაფები ირღვეოდეს ადვილად.

2. მატერია

შეამოწმეთ, რამდენად ნატურალური მატერიისგანაა დამზადებული. თუ თქვენ ხელში ხელოვნური ქსოვილისგან შეკერილი „ბოტასი“ გიჭირავთ, დაფიქრდით.

3. დეტალები

შეამოწმეთ, ადგილზეა თუ არა ლოგოტიპი და რამდენად სწორადაა დატანილი. პატენტებს ხშირად დაბრეცილად აქვს დაკერებული და ფერითაც განსხვავდება. მაგალითად, თეთრის ნაცვლად, შეიძლება ღია ნაცრისფერი იყოს.

4. სუნი

უხარისხო სპორტული ფეხსაცმელი ადვილად იღებს უსიამოვნო სუნს.

5 გამოშვების წესი

ასევე, კარგად დააკვირდით ფეხსაცმლის „ენის“ შიგნითა მხარეს მოცემულ იარლიყს და ყურადღებით წაიკითხეთ ინფორმაცია, გამოშვების წესლი, ქვეყანა და ა.შ.

მთავარი განმასხვავებელი ნიშანი კი რა თქმა უნდა, ფასია. ხარისხიანი პროდუქცია შედარებით ძვირი ღირს, ვიდრე უხარისხო. ამას გარდა, ხარისხიან ფეხსაცმელს სპეციალური ორთოპედიული ჩასაფენი აქვს, რაც ხელს უშლის ბრტყელი ტერფის განვითარებას და სასიარულოდ ძალიან კომფორტულია.

აუცილებლად ისარგებლეთ ფასდაკლებებით, რომელსაც ცნობილი, გამოცდილი და ხარისხიანი ბრენდები სეზონურად აცხადებენ. გადაიხადეთ ცოტა მეტი და სამაგიეროდ, ფეხსაცმელი დიდხანს და ერთგულად მოგემსახურებათ.

ასეთი სპორტული ფეხსაცმლის შეძენა შეგიძლიათ მაგალითად, მაღაზია „ნიუ ბალანსში“, რომლის ფილიალებიც ვაჟა-ფშაველას #20-სა და „ისთ ფოინთში“ მდებარეობს, ხოლო თუ მიწოდების სერვისით გინდათ ისარგებლოთ, მაშინ შეიძინეთ ონლაინ - www.paradisi.ge -ზე.adidas
5 ყველაზე გამორჩეული ხელნაკეთი კალმების ბრენდი - რას გვთავაზობს ქართული ბაზარი?
კა­ლა­მი მის მფლო­ბელ­ზე მრავ­ლისმთქმე­ლია. სწო­რედ ამი­ტომ ცდი­ლო­ბენ კალ­მე­ბის მწარ­მო­ებ­ლე­ბი, შექ­მნან უნი­კა­ლუ­რი და ძვირ­ფა­სი პრო­დუქ­ტე­ბი, რომ­ლებ­საც მო­მა­ვა­ლი მფლო­ბე­ლე­ბი მო­უთ­მენ­ლად და­ე­ლო­დე­ბი­ან და მათი ფლო­ბით ია­მა­ყე­ბენ.

მსოფ­ლი­ო­ში კალ­მე­ბის მწარ­მო­ე­ბე­ლი რამ­დე­ნი­მე ბრენ­დია, რო­მელ­თა სა­ხე­ლე­ბიც ყვე­ლამ იცის და მათი ფლო­ბის პრი­ვი­ლე­გია მხო­ლოდ გან­სა­კუთ­რე­ბულ ადა­მი­ა­ნებს აქვთ. სწო­რედ ასე­თებს წარ­მო­გიდ­გენთ ახლა:

 

Ferrari da Varese Pens - მსოფ­ლი­ო­ში ცნო­ბი­ლი იტა­ლი­უ­რი ბრენ­დი, რომ­ლის კალ­მე­ბიც უძ­ვირ­ფა­სე­სი სა­ჩუ­ქა­რია. კომ­პა­ნია მი­ლა­ნის ჩრდი­ლო­ე­თით შვე­ი­ცა­რი­ის სა­ზღვრი­დან რამ­დე­ნი­მე მი­ლის მო­შო­რე­ბით მდე­ბა­რე­ობს პა­ტა­რა ქა­ლა­ქი ვა­რე­ზე. სწო­რედ აქ, ერთი დე­კა­დის წინ მა­რიო ფერ­ა­რიმ და­წყო კალ­მე­ბის გა­კე­თე­ბა. ბრენ­დს ახლა საგ­ვა­რე­უ­ლოს მე­ო­რე თა­ო­ბა მარ­თავს და საკ­მა­ოდ წარ­მა­ტე­ბი­თაც.

Ferrari da Varese Pens-ის კალ­მე­ბი არა მხო­ლოდ კონ­ტი­ნენტზე, არა­მედ მსოფ­ლიო მას­შტა­ბით უდი­დე­სი პო­პუ­ლა­რო­ბით სარ­გებ­ლობს. ამ­ჟა­მად კალ­მე­ბის წარ­მო­ე­ბის ნა­წი­ლი გერ­მა­ნი­ა­ში ხდე­ბა, ნა­წი­ლი კი - მის სამ­შობ­ლო­ში.

ბრენ­დი იმით არის გა­მორ­ჩე­უ­ლი, რომ მისი ხელ­ნა­კე­თი კალ­მე­ბი ძვირ­ფას­თან ერ­თად, მე­ტად რო­მან­ტი­კუ­ლი­ცაა. სწო­რედ ამი­ტომ, როცა გინ­დათ, რომ თქვე­ნი სა­ჩუ­ქა­რი გან­სა­კუთ­რე­ბუ­ლი და გა­მორ­ჩე­უ­ლი იყოს, სწო­რედ ამ ბრენ­დს უნდა მი­მარ­თოთ.

 

Caran d'Ache Pens - ბრენ­დი 1924 წელს არ­ნოლდ შვა­ით­ზერ­მა შექ­მნა.კალ­მე­ბი ხე­ლით იქ­მნე­ბა. ბრენ­დის შემ­ქმნე­ლე­ბი ცდი­ლო­ბენ, ძვირ­ფა­სი კალ­მე­ბით ხე­ლით წე­რის კულ­ტუ­რა შე­ი­ნარ­ჩუ­ნონ. ამ ბრენ­დის კალ­მე­ბის დიდ უმე­ტე­სო­ბას სა­მუ­და­მო გა­რან­ტია აქვს. ეს კი უკვე ავ­ტო­მა­ტუ­რად მის ხა­რისხსა და თვი­სე­ბებ­ზე მე­ტყვე­ლებს.

ბრენ­დის სტრა­ტე­გია იმა­ში მდგო­მა­რე­ობს, რომ შვე­ი­ცა­რი­უ­ლი სა­ა­თე­ბის წარ­მო­ე­ბის ხა­რის­ხი და დონე შე­ი­ნარ­ჩუ­ნონ. Caran d'Ache Pens-ის კალ­მე­ბი გან­სა­კუთ­რე­ბუ­ლი ხა­რი­სი­ხის პა­რა­ლე­ლუ­რად, სრუ­ლი­ად უნი­კა­ლუ­რი დი­ზა­ი­ნი­თაც გა­მო­ირ­ჩე­ვი­ან. ბრენ­დი ორი მი­მარ­თუ­ლე­ბით - კლა­სი­კუ­რი და თა­ნა­მედ­რო­ვე კალ­მე­ბის შექ­მნა­ზე მუ­შა­ობს. წარ­მო­ე­ბის პრო­ცეს­ში ხში­რად გა­მო­ი­ყე­ნე­ბენ ოქ­როს.

 

Waldmann - კომ­პა­ნი­ის ის­ტო­რია 1918 წელს იწყე­ბა. ეს არის ბრენ­დი, რო­მე­ლიც წელს 100 წლის იუ­ბი­ლეს აღ­სა­ნიშ­ნავს და აღ­სა­ნიშ­ნა­ვია ისიც, რომ მისი პრო­დუქ­ცია სა­ქარ­თვე­ლო­შიც იყი­დე­ბა. მის სა­ხელს უკავ­შირ­დე­ბა პირ­ვე­ლი 2 და 4 ფე­რი­ა­ნი კა­ლა­მი. აღ­ნიშ­ნუ­ლი სის­ტე­მა სწო­რედ Waldmann-მა და­ა­პა­ტენ­ტა.

ამ ბრენ­დის ყვე­ლა კა­ლა­მი მო­ვერ­ცხლი­ლია 925 სინ­ჯი­ა­ნი ვერ­ცხლით. არ­სე­ბობს ექ­სკლუ­ზი­უ­რი მო­ოქ­რო­ვი­ლი მო­დე­ლე­ბიც. თა­ვი­სი ის­ტო­რი­ის მან­ძილ­ზე ბრენ­დი კალ­მე­ბის დამ­ზა­დე­ბის უნი­კა­ლუ­რი მე­თო­დით მუ­შა­ობს და ის დღემ­დე შე­უც­ვლე­ლია.

სა­ქარ­თვე­ლო­ში ამ ბრენ­დის კალ­მე­ბის შე­ძე­ნა "ბიბ­ლუ­სი გა­ლე­რე­ებ­შია" შე­საძ­ლე­ბე­ლი (ჭავ­ჭა­ვა­ძის 7, კან­დე­ლა­კის 7), სა­დაც სურ­ვი­ლი­სა­მებრ უნი­კა­ლურ კალ­მებ­ზე გრა­ვი­რე­ბა­საც გთა­ვა­ზო­ბენ.

 

Montegrappa -1912 წლი­დან Montegrappa იტა­ლი­ის ის­ტო­რი­ის ნა­წი­ლია.ეს არის კალ­მე­ბის მწარ­მო­ე­ბე­ლი პირ­ვე­ლი იტა­ლი­უ­რი კომ­პა­ნია, რო­მე­ლიც დღეს მსოფ­ლიო მას­შტა­ბით მე­ტად პო­პუ­ლა­რუ­ლი და პრეს­ტი­ჟუ­ლი ბრენ­დია. Montegrappa-ს კალ­მე­ბი სა­ოც­რად დახ­ვე­წი­ლია და წე­რის დროს მის მფლო­ბელს გან­სა­კუთ­რე­ბულ ემო­ცი­ებს უღ­ვი­ძებს.

კა­ლამ­მა შექ­მნის­თა­ნა­ვე დიდი პო­პუ­ლა­რო­ბა მო­ი­პო­ვა და ის მალე სა­წე­რი კალ­მი­დან გარ­და­იქ­მნა აქ­სე­სუ­ა­რად, რო­მე­ლიც მის მფლო­ბელ­ზე ბევ­რს ამ­ბობ­და. მრა­ვალ­ფე­რო­ვა­ნი დი­ზა­ი­ნის მი­უ­ხე­და­ვად არის გარ­კვე­უ­ლი შტრი­ხე­ბი, რო­მე­ლიც ამ ბრენ­დის ყვე­ლა მო­დელს აქვს და მისი ამოც­ნო­ბის სა­შუ­ა­ლე­ბას იძ­ლე­ვა. კალ­მე­ბის სა­წარ­მო­ებ­ლად ოქ­რო­სა და ვერ­ცხლის მა­სა­ლას იყე­ნე­ბენ.

 

A S.T. Dupont - ეს არის ფრან­გუ­ლი ბრენ­დი, რო­მე­ლიც მე-19 სა­უ­კუ­ნი­დან არ­სე­ბობს. კალ­მე­ბის პრეს­ტი­ჟუ­ლო­ბას მათი უნი­კა­ლუ­რი დი­ზა­ი­ნი გა­ნა­პი­რო­ბებს. შემ­ქმნე­ლე­ბი თი­თო­ე­ულ წვრილ­მანს დიდ ყუ­რა­დღე­ბას აქ­ცე­ვენ და სწო­რედ ამის შე­დე­გია, რომ სა­ბო­ლოო პრო­დუქ­ტი მე­ტად დახ­ვე­წი­ლი და გა­მორ­ჩე­უ­ლია.

ბრენ­დი იმი­თაც არის ცნო­ბი­ლი, რომ სა­მე­ფო ოჯა­ხე­ბის წარ­მო­მად­გენ­ლე­ბი, დადგვა­როვ­ნე­ბი და ცნო­ბი­ლი სა­ხე­ე­ბი ხსი­რად სწო­რედ Dupont-ის კალ­მებს იყე­ნე­ბენ. კომ­პა­ნია კლა­სი­კუ­რის პა­რა­ლე­ლუ­რად, სრუ­ლი­ად ექ­სტრა­ვა­გან­ტულ კალ­მებ­საც ქმნის.

Nike Roshe Run Men
"ქართული ღვინო საუკეთესო საჩუქარია!" - როგორ აფასებენ ტურისტები 10 რჩეულ ღვინოს, რომელიც უნდა გასინჯო, სანამ ცოცხალი ხარ
„10 ღვი­ნო, რო­მე­ლიც უნდა გა­სინ­ჯო, სა­ნამ ცო­ცხა­ლი ხარ“ - ასე ჰქვია პრო­ექტს, რო­მელ­საც "პა­ლიტ­რა მე­დია ჰოლ­დინ­გი" ქარ­თუ­ლი ღვი­ნის ონ­ლა­ინ მა­ღა­ზი­ას­თან allwine.ge-სთან ერ­თად ახორ­ცი­ე­ლებს. 13 ივ­ლისს მე­ი­დან­ზე გა­მარ­თულ გა­მო­ფე­ნა-გა­ყიდ­ვა­ზე ნე­ბის­მი­ერ მსურ­ველს სპე­ცი­ა­ლუ­რად შექ­მნი­ლი სა­კო­ლექ­ციო/ტუ­რის­ტუ­ლი/სა­სა­ჩუქ­რე ღვი­ნის და­გე­მოვ­ნე­ბის, სურ­ვი­ლის შემ­თხვე­ვა­ში კი მათი სპე­ცი­ა­ლურ ფა­სად შე­ძე­ნის სა­შუ­ა­ლე­ბა ჰქონ­და.

"მო­ხა­რუ­ლე­ბი ვართ, რომ სა­ზო­გა­დო­ე­ბის მხრი­დან ყო­ველ­თვის დიდი ინ­ტე­რე­სი იგ­რძნო­ბო­და ამ პრო­ექ­ტის მი­მართ. ისი­ნი აქ­ტი­უ­რად იყ­ვნენ ჩარ­თუ­ლი ხმის მი­ცე­მის პრო­ცეს­ში და რო­გორც ონ­ლა­ინ და ბეჭ­დურ მე­დი­ა­ში, ასე­ვე ფეს­ტი­ვა­ლებ­სა და სა­ჯა­რო თავ­შეყ­რის ად­გი­ლებ­ში გა­მარ­თულ ბრმა დე­გუს­ტა­ცი­ებ­ზე. მო­ქა­ლა­ქე­ე­ბი ხმას აძ­ლევ­დნენ 23 და­სა­ხე­ლე­ბის ღვი­ნოს, რათა სა­უ­კე­თე­სო გა­მო­ევ­ლი­ნათ.

პრო­ექ­ტი მარ­თლაც უნი­კა­ლუ­რია, რად­გან ქმნის პრე­ცე­დენტს, რომ ბოთ­ლის ღვი­ნის მოხ­მა­რე­ბა მა­სობ­რი­ვი გახ­დეს, სა­ქარ­თვე­ლო­ში არ­სე­ბუ­ლი ღვი­ნის კომ­პა­ნი­ე­ბი გა­ა­ერ­თი­ა­ნოს და მომ­ხმა­რე­ბელ­მა სხვა­დას­ხვა კომ­პა­ნი­ე­ბის, გან­სხვა­ვე­ბუ­ლი და­სა­ხე­ლე­ბე­ბის სა­უ­კე­თე­სო ღვი­ნის ერთ შე­ფუთ­ვა­ში შე­ძე­ნა შეძ­ლოს, რომ­ლე­ბიც გა­მოც­დი­ლი ღვი­ნის ექპერ­ტე­ბის მიერ არის შერ­ჩე­უ­ლი“ - გა­ნა­ცხა­და პრო­ექ­ტის - "10 ღვი­ნო, რო­მე­ლიც უნდა გა­სინ­ჯო, სა­ნამ ცო­ცხა­ლი ხარ" მე­ნე­ჯერ­მა ანა­ნო თავ­ხე­ლი­ძემ.

10 სა­უ­კე­თე­სო ღვი­ნის გა­მო­ფე­ნა-გა­ყიდ­ვამ დიდი ინ­ტე­რე­სი გა­მო­იწ­ვია რო­გორც ად­გი­ლობ­რი­ვებს, ისე უცხო­ელ ტუ­რის­ტებს შო­რის. გან­სა­კუთ­რე­ბუ­ლი ინ­ტე­რე­სი იმ ტუ­რის­ტებ­მა გა­მოთ­ქვეს, რომ­ლებ­მაც სა­ქარ­თვე­ლო­ში მოგ­ზა­უ­რო­ბა სწო­რედ ღვი­ნის სიყ­ვა­რუ­ლის გამო გა­და­წყვი­ტეს. სტუმ­რებს შო­რის იყ­ვნენ ისე­თე­ბიც, რომ­ლებ­მაც ქარ­თუ­ლი ღვი­ნო პირ­ვე­ლად დღე­ვან­დელ ღო­ნის­ძი­ე­ბა­ზე და­ა­გე­მოვ­ნა და სა­კო­ლექ­ციო შე­ფუთ­ვე­ბიც შე­ი­ძი­ნა.

„ამ შე­სა­ნიშ­ნავ ღო­ნის­ძი­ე­ბა­ზე ქარ­თუ­ლი ღვი­ნო­ე­ბის და­გე­მოვ­ნე­ბის შე­საძ­ლებ­ლო­ბა მო­მე­ცა. რამ­დე­ნი­მე მათ­გა­ნი გავ­სინ­ჯე და ქარ­თუ­ლი ქინ­ძმა­რა­უ­ლის ნა­ხევ­რად ტკბი­ლი ღვი­ნო­ებს შო­რის ჩემი ფა­ვო­რი­ტია. დღე­ვან­დელ დე­გუს­ტა­ცი­ას ამინ­დიც ხელს უწყობს და მი­ხა­რია, რომ აქ მოვ­ხვდი. ხვალ ჰო­ლან­დი­ა­ში ვბრუნ­დე­ბი და აუ­ცი­ლებ­ლად შე­ვი­ძენ ერთ-ერთ სა­სა­ჩუქ­რე შე­ფუთ­ვას ჩემი მე­გობ­რე­ბი­სა და ოჯა­ხის წევ­რე­ბის­თვის.

ვფიქ­რობ, რომ ქარ­თუ­ლი ღვი­ნო ერთ-ერთი სა­უ­კე­თე­სო სა­ჩუ­ქა­რია და­ბა­დე­ბის დღის, ახა­ლი წლის თუ სხვა დღე­სას­წა­უ­ლის აღ­სა­ნიშ­ნა­ვად. ეთ­ნი­კუ­რად ვარ ჩი­ნე­ლი, წლე­ბია ჰო­ლან­დი­ა­ში ვცხოვ­რობ, თუმ­ცა ქარ­თუ­ლი ღვი­ნის შე­სა­ხებ ბევ­რი არ მსმე­ნია. ვთვლი, რომ ამ შთამ­ბეჭ­და­ვი გე­მო­ე­ბის შე­სა­ხებ მთელ მსოფ­ლი­ო­ში უნდა იცოდ­ნენ“ - გა­ნა­ცხა­და თი­ნამ ჰო­ლან­დი­ი­დან.

უნი­კა­ლუ­რი გე­მოვ­ნუ­რი თვი­სე­ბე­ბის მქო­ნე სა­კო­ლექ­ცი­ოდ/სა­სა­ჩუქ­როდ შე­ფუ­თუ­ლი 10 სა­უ­კე­თე­სო ღვი­ნის შე­ძე­ნა ექ­სკლუ­ზი­ურ ფა­სად - 129 ლა­რად, მომ­ხმა­რებ­ლებს allwine.ge-ზეც შე­უძ­ლი­ათ.

„მსგავ­სი პრო­ექ­ტე­ბი ძა­ლი­ან მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია ღვი­ნის პო­პუ­ლა­რი­ზა­ცი­ის­თვის. მო­ხა­რუ­ლე­ბი ვართ, რომ მომ­ხმა­რე­ბელს მხო­ლოდ ჩვენ­თან შე­ეძ­ლე­ბა ამ პრო­დუქ­ტის შე­ძე­ნა ექ­სკლუ­ზი­ურ ფა­სად. მათ ჩვე­ნი სა­ი­ტის სა­შუ­ა­ლე­ბით თი­თო­ე­უ­ლი წარ­მოდ­გე­ნი­ლი პორ­დუქ­ტის გა­მო­წე­რა შე­უძ­ლი­ათ, ყველ­გან მი­უ­ხე­და­ვად ად­გი­ლი­სა და დრო­ი­სა. მოკ­ლედ, ძა­ლი­ან კარ­გი პრო­ექ­ტია, მინ­და ყვე­ლას მო­ვუ­წო­დო, რომ იჩ­ქა­რონ და შე­ი­ძი­ნონ რჩე­უ­ლი ღვი­ნო­ე­ბი, რად­გან რა­ო­დე­ნო­ბა ლი­მი­ტი­რე­ბუ­ლია“ - გა­ნა­ცხა­და პრო­ექ­ტის მე­ნე­ჯერ­მა, allwine.ge-ს წარ­მო­მად­გე­ნელ­მა ანი ამი­რა­ნაშ­ვილ­მა.

პრო­ექ­ტის - „10 ღვი­ნო, რო­მე­ლიც უნდა გა­სინ­ჯო სა­ნამ ცო­ცხა­ლი ხარ” მი­ზა­ნი ქარ­თუ­ლი ღვი­ნის პო­პუ­ლა­რი­ზა­ცი­აა. რო­გორც „მე­დია ჰოლ­დინ­გი პა­ლიტ­რი­სა“ და allwine.ge-ს წარ­მო­მად­გენ­ლე­ბი აღ­ნიშ­ნა­ვენ, პრო­ექ­ტი რჩე­ულ ქარ­თულ ღვი­ნო­ებს უფრო ხელ­მი­საწ­ვდომს გახ­დის, რო­გორც ად­გი­ლობ­რი­ვი, ისე სა­ერ­თა­შო­რი­სო თვალ­საზ­რი­სით.

ათი რჩე­უ­ლი ღვი­ნის პრო­ექ­ტი 2017 წლის 15 ოქ­ტომ­ბერს "ქარ­თუ­ლი ღვი­ნის ფეს­ტი­ვალ­ზე" და­ი­წყო, სა­დაც პირ­ვე­ლი ბრმა დე­გუს­ტა­ცია გა­ი­მარ­თა. მას შემ­დეგ ღვი­ნო­ე­ბის­თვის ხმის მი­ცე­მა 4 თვის გან­მავ­ლო­ბა­ში სხვა­დას­ხვა ონ­ლა­ინ-პლატ­ფორ­მებ­ზე გრძელ­დე­ბო­და. პირ­ველ ეტაპ­ზე ხმის მი­ცე­მის პრო­ცეს­ში 250 000-მდე ადა­მი­ა­ნი ჩა­ერ­თო და 23 და­სა­ხე­ლე­ბი­დან ღვი­ნის 10 სა­ხე­ო­ბა აირ­ჩია.

მე­ო­რე ეტაპ­ზე სა­ქარ­თვე­ლო­ში არ­სე­ბულ­მა ღვი­ნის კომ­პა­ნი­ებ­მა დე­გუს­ტა­ცი­ის­თვის სა­კუ­თა­რი ღვი­ნო­ე­ბი წარ­მო­ად­გი­ნეს. მა­ღა­ლი ინ­ტე­რე­სის გამო ბრმა დე­გუს­ტა­ცია 2 დღის გან­მავ­ლო­ბა­ში მიმ­დი­ნა­რე­ობ­და. ოთხმა ქარ­თველ­მა და ერ­თმა ფრან­გმა ღვი­ნის ექ­სპერ­ტმა, სწო­რედ ბრმა დე­გუს­ტა­ცი­ით რჩე­უ­ლი კომ­პა­ნი­ე­ბის 10 სა­უ­კე­თე­სო ღვი­ნო გა­მო­ავ­ლი­ნეს, რომ­ლის ერთი ნა­წი­ლი - 5 ბოთ­ლი, ერთ შე­ფუთ­ვა­შია წარ­მოდ­გე­ნი­ლი, ხოლო მე­ო­რე 5 ღვი­ნო - მე­ო­რე შე­ფუთ­ვა­ში.

სა­უ­კე­თე­სო ღვი­ნის სტა­ტუ­სი შემ­დეგ­მა სა­ხე­ო­ბებ­მა და­იმ­სა­ხუ­რეს:

ახალ­შე­ნი 2005 - "სა­ფე­რა­ვი";
თე­ლი­ა­ნი ველი - "ტვი­ში";
მეღ­ვი­ნე­ო­ბა ბე­სი­ნი - "წი­ნან­და­ლი";
მა­რა­ნუ­ლი - "ახა­შე­ნი";
ბა­ტო­ნო - "ქინ­ძმა­რა­უ­ლი";
გი­უა­ა­ნი - "რქა­წი­თე­ლი";
თბილ­ღვი­ნო - "ხვან­ჭკა­რა";
შატო ნეკ­რე­სი - "მუ­კუ­ზა­ნი";
კონ­ჭო და კომ­პა­ნი - "ქისი";
კორ­პო­რა­ცია ქინ­ძმა­რა­უ­ლი - "მწვა­ნე".Buty Niemowlęce
როგორ აღნიშნა რადიო პალიტრამ აჭარაში შესვლა
რადიო პალიტრამ აჭარაში მაუწყებლობის დაწყება და 10 წლის იუბილე ბათუმში, გემზე გამართულ წვეულებაზე აღნიშნა. როგორც ღონისძების ორგანიზატორებმა განაცხადეს, აჭარა რადიო პალიტრისთვის ძალიან მნიშნელოვანი რეგიონია ამიტომაც მიიღეს გადაწყვეტილება რომ მაუწყებლობა განსხვავებულად და ორიგინალურად აღენიშნათ.

საღამოს 8 საათზე, ჯადოსნურად დაიწყო წვეულება და აჭარის რეგიონში მაუწყებლობის აღსანიშნავი საღამო შავი ზღვის ნაპირთან, რომელსაც "გემი ბათუმი" მასპინძლობდა და კიდევ უფრო ჯადოსნურად გაგრძელდა - თავდაპირველად, ღონისძიებაზე მოწვეული სტუმრები რადიო "პალიტრის" 10-წლიან ისტორიასა და გეგმებს გაეცნენ, შემდეგ კი გრანდიოზული გათამაშების დროც დადგა, რადიო "პალიტრამ" 30-ზე მეტი პრიზი გაათამაშა და კიდევ უფრო გაულამაზა სტუმრებს საღამო.

გარდა ამისა, საღამოზე ყველა სტუმარს საზაფხულო ჩანთა და კოსმეტიკური საშუალებები გადაეცა საჩუქრად... და როცა ყველა ფიქრობდა, რომ გათამაშება ღონისძიების ბოლო აკორდი იქნებოდა, გაირკვა, რომ ეს ამ საოცარი ღონისძიების მხოლოდ დასაწყისი იყო. წინ სტუმრებს საქართველოში ნომერი პირველი შეფ-მზარეულის, ლევან კობიაშვილის სპეციალურად რადიოს იუბილესთვის მომზადებული კერძები და კახაბერის საოცარი მუსიკის ჰანგები ელოდა. ღონისძიების კულმინაცია საიუბილეო ტორტის გაჭრა და გრანდიოზული ფეიერვერკი იყო.

წვეულებას ცნობილი სახეები და რადიო პალიტრის მეგობარი კომპანიების წარმომადგენლები ესწრებოდნენ.

ეკა მამალაძე, მომღერალი: "ყველაფერი საოცრად ლამაზია - ამინდი, გემი, მშვიდი ზღვა, მუსიკა - ასეთ მაღალ დონეზე ორგანიზებულ ღონისძიებაზე დიდი ხანია არ ვყოფილვარ. რადიო "პალიტრას" ხშირად ვუსმენ და თქვენი ერთგული გულშემატკივარი ვარ - წლებია განსაკუთრებულ პატივს გცემთ მაუწყებლობის მაღალი სტანდარტის დამკვიდრებისთვის, რაც პირველ რიგში ქვეყნის განვითარებისთვისაა მნიშვნელოვანი. კიდევ უფრო დიდ წარმატებას გისურვებთ".

ნინო არაზაშვილი, ჟურნალისტი: "როგორც წესი, დაბადების დღეზე საჩუქრებს იუბილარი იღებს, რადიო "პალიტრამ" კი სტუმრებისთვის უამრავი შესანიშნავი პრიზი გასცა - ამაშიც ჩანს თქვენი განსაკუთრებულობა. ვულოცავ რადიო "პალიტრის" თითოეულ თანამშრომელს იუბილეს, ვუსურვებ დიდ წარმატებას. გილოცავთ აჭარის ბაზარზე გამოსვლას. კარგი გადაწყვეტილება იყო, რომ შავი ზღვის ტალღებში გვესეირნა და ასეთი დაუვიწყარი საღამო გვაჩუქეთ გემზე".


სანდრო ონოფრიშვილი, მთის კურორტების განვითარების სააგენტოს ხელმძღვანელი: "გილოცავთ. საამაყოა, რომ უკვე გუდაურსა და ბაკურიანში დიდი ხანია მაუწყებლობთ. გისურვებთ წარმატებას".


ლაშა ღლონტი, მომღერალი: "ბევრს ვმოგზაურობ, უამრავ ქვეყანაში ვარ ნამყოფი და მათ შორის ძალიან მაღალი დონის საღამოებზე, თუმცა ასეთ მაგარ სიტუაციაში პირველად ვიყავი და შთაბეჭდილებებსა თუ ემოციებს დღემდე ვერ ვმალავ. გემით ჩემს სახლს ჩავუარეთ, ადგილს, სადაც დავიბადე და გავიზარდე - ბათუმში მაქვს მთელი ბავშვობა გატარებული, თუმცა ზღვიდან სანაპიროს ხედი პირველად რადიო "პალიტრის" დამსახურებით ვნახე. მადლობას ვუხდი "პალიტრას" ჩემი ოცნებებისა და სიხარულის პალიტრის მოწყობისთვის - ამ ემოციებს ცხოვრების ბოლომდე ვერ დავივიწყებ".

კახაბერი, მუსიკოსი : დარწმუნებული ვარ რადიო პალიტრას ჩემი აჭარა და ბათუმი ძალიან მალე შეიყვარებს, დღევანდელ დღეს კი მე ჩემს მუსიკას ვუზიარებ რადიო პალიტრის წვეულებაზე მოსულ სტუმრებს, ისევე როგორც რადიო პალიტრა აზიარებს ყოველთვის სასიამოვნო მუსიკას, კარგ განწყობას და სანდო ინფორმაციას, გილოცავთ ათი წლის იუბილეს.

თამარ ცაგარეიშვილი, რადიო "პალიტრის" პროგრამების ხელმძღვანელი: "რადიო "პალიტრა" აჭარაში იმავე ტალღაზე მაუწყებლობს - FM 103.9! ასე რომ, უკვე შავიზღვისპირეთს შეუძლია მოისმინოს ჩვენი ხმა, რესპექტაბელური, სანდო და რაც მთავარია, მიუკერძოებელი ინფორმაცია. ამ წვეულებით ჩვენ კიდევ უფრო ახლოს მოვედით აჭარასთან და ჩვენთვის მნიშვნელოვან რეგიონში შემოსვლა განსაკუთრებულად აღვნიშნეთ".

თუმცა რადიო პალიტრის იუბილე ამით არ დასრულებულა, ღონისძიებას და რადიო პალიტრის სტუმრებს მეორე დღეს კლუბი სექტორი 26 მასპინძლობდა, სასიამოვნო მუსიკითა და უგემრიელესი კერძებით.

წვეულების პარტნიორები იყვნენ: გენერალური სპონსორი "ფინკა ბანკი საქართველო"; ღონისძიების პარტნიორი ფრანგული კოსმეტიკის ბრენდი „ნუქსი“; მაღაზიათა ქსელი ზოდი; დეოდორანტები ფრანგული პარფიუმით OE; „18 კარატი ფრეშეს ქრაფთს“ - ექსკლუზიური უმაღლესი 750 სინჯის ოქროს ნაკეთობები და ბრილიანტები franco fontana-ს ქართველი პარტნიორებისგან; ნუტრი კოსმეტიკური ბრენდი „ვიადერმი“; კომპანია „გაგრა პლუსი“ კი არაყი სტოლით იყო წარმოდგენილი.

Nowości
გერმანული დიეტა - დაიკელით 5 კილო გემრიელად!
ნანატრ შვებულებამდე უკვე დღეებს ითვლით? შესაბამისად, საკუთარ გარეგნობაზე ზრუნვაც მაქსიმალურად იმატებს. ზედმეტ კილოგრამებს წელიწადის ამ დროს ყველაზე მტკივნეულად აღვიქვამთ.
გთავაზობთ გემრიელ და რაც მთავარია, ეფექტურ დიეტას, რომელიც საშუალებას მოგცემთ, ამ ზაფხულს უნაკლოდ გამოიყურებოდეთ. თანაც ისე, რომ საყვარელ პროდუქტებზე უარის თქმა არ მოგიწევთ.


გთავაზობთ გერმანულ დიეტას, რომლის ძირითადი ბაზაც ცილოვანი

პროდუქტებია.

ორ კვირაში გემრიელად დაკლებული 5 კილო



დღე პირველი

საუზმე: უშაქრო ყავა
სადილი: 2 ცალი მოხარშული კვერცხი, 250 გრ ბოსტნეულის სალათა
ვახშამი: 100 გრამი მოხარშული სოსისი


დღე მეორე

საუზმე: უშაქრო ყავა, ორცხობილა
სადილი: 200 გრამი მოხარშული თევზი, 250 გრ ბოსტნეულის სალათა
ვახშამი: 100 გრამი სოსისი, 250 გრამი ბოსტნეულის სალათა


დღე მესამე

საუზმე: უშაქრო ყავა, ორცხობილა
სადილი: 1 ცალი შემწვარი ყაბაყი
ვახშამი: 100 გრამი ქათმის რულეტი, 200 გრამი ბოსტნეულის სალათა

დღე მეოთხე

საუზმე: უშაქრო ყავა
სადილი: 200 გრამი მოხარშული ხორცი, 1 ნაჭერი ყველი, 200 გრამი ბოსტნეულის სალათა
ვახშამი: 150-250 გრამი ხილი


დღე მეხუთე

საუზმე: უშაქრო ყავა
სადილი: 100 გრამი სოსისი, 2 ცალი მოხარშულიკვერცხი, 200 გრამი ბოსტნეულის სალათა
ვახშამი: 150-250 გრამი ხილი

დღე მეექვსე

საუზმე: უშაქრო ყავა
სადილი: 200 გრამი მოხარშული ქათამი, 200 გრამი ბოსტნეულის სალათა
ვახშამი: 150-250 გრამი ხილი

დღე მეშვიდე

საუზმე: უშაქრო ყავა
სადილი: 200 გრამი მოხარშული თევზი, 250 გრამი ბოსტნეულის სალათა
ვახშამი: 2 ცალი მოხარშული კვერცხი, 1 ჭიქა კეფირი


მეორე კვირასაც გააგრძელეთ აღნიშნული თანმიმდევრობით. სასურველია, ერთსა და იმავე დროს მიირთვათ დიეტაში აღნიშნული პროდუქტები.Air Jordan XXXI 31 Shoes
10 ღვინო, რომელიც უნდა გასინჯო, სანამ ცოცხალი ხარ" ყუთების წინასწარი შეკვეთა უკვე შესაძლებელია!
პროექტი 10 ღვინო, რომელიც უნდა გასინჯო სანამ ცოცხალი ხარ ფინალურ ეტაპზე გადავიდა! გამარჯვებული ღვინოებით ღვინის სასაჩუქრე/საკოლექციო/ტურისტული 5-5-ბოთლიანი შეფუთვა შეიქმნა ლიმიტირებული რაოდენობით. აღნიშნული კომპლექტები ჯერ ფართო მასებისთვის ხელმისაწვდომი არ არის. მისი წინასწარ შეკვეთა 30 ივნისიდან მხოლოდ Allwine.ge-ზეა შესაძლებელი. მომხმარებლები, რომლებიც წინასწარი შეკვეთით შეიძენენ ღვინოს, მას 10 ივლისიდან მიიღებენ მითითებულ მისამართებზე. მნიშვნელოვანია ისიც, რომ თითოეული ყუთის სტანდარტული ფასი 150 ლარს შეადგენს, ხოლო წინასწარი შეკვეთის შემთხვევაში მისი ღირებულება სულ რაღაც 129 ლარი იქნება.

პროექტი 2017 წლის 15 ოქტომბერს "ქართული ღვინის ფესტივალზე“ დაიწყო, სადაც პირველი ბრმა დეგუსტაცია გაიმართა. მას შემდეგ ღვინოებისთვის ხმის მიცემა 4 თვის განმავლობაში გრძელდებოდა. პროექტი ორ ეტაპად დაიყო. პირველ ეტაპზე მიმდინარეობდა ხმის მიცემა, რომელშიც 250 000-მდე ადამიანი ჩაერთო და− 23 ღვინის დასახელებიდან 10 აირჩიეს. ხმას აძლევდნენ როგორც ონლაინ და ბეჭდურ მედიაში, ასევე ფესტივალებსა და საჯარო თავშეყრის ადგილებზე გამართულ ბრმა დეგუსტაციებზე.

მეორე ეტაპზე საქართველოში არსებულმა ღვინის კომპანიებმა დეგუსტაციისთვის საკუთარი ღვინოები წარმოადგინეს. ინტერესი ძალიან დიდი იყო, ამიტომ ბრმა დეგუსტაცია 2 დღის განმავლობაში მიმდინარეობდა. ოთხმა ქართველმა და ერთმა ფრანგმა ღვინის ექსპერტმა სწორედ ბრმა დეგუსტაციით გამოავლინეს რჩეული კომპანიების 10 საუკეთესო ღვინო, რომლის ერთი ნაწილი - 5 ბოთლი - ერთ შეფუთვაშია წარმოდგენილი, ხოლო მეორე 5 ღვინო, მეორე შეფუთვაში.

პროექტის მიზანი 10 საუკეთესო ქართული ღვინის გამოვლენა და პოპულარიზაციაა როგორც ქვეყანაში, ისე საერთაშორისო მასშტაბით. ჩატარებული აქტივობების შედეგად მნიშვნელოვნად გაიზრდება რჩეული ქართული ღვინოების ცნობადობა და ხელმისაწვდომობა. გამარჯვებული 10 ღვინო საქართველოს სავიზიტო ბარათი გახდება და უცხოელი ვიზიტორებისთვის საუკეთესო სასაჩუქრე კრებული იქნება.

ახლა კი წარმოგიდგენთ იმ კომპანიების სიას, რომლებმაც ძალიან დიდი კონკურენციის პირობებში გაიმარჯვეს და მათმა პროდუქციამ საუკეთესო ღვინის სტატუსი მიიღო:

ახალშენი 2005 - „საფერავი“

თელიანი ველი - „ტვიში“

მეღვინეობა ბესინი - „წინანდალი“

მარანული - „ახაშენი“

ბატონო - „ქინძმარაული“

გიუაანი - „რქაწითელი“,

თბილღვინო - „ხვანჭკარა“

შატო ნეკრესი - „მუკუზანი“

კონჭო და კომპანი - „ქისი“

კორპორაცია ქინძმარაული - „მწვანე“Nike
წვეულებები, რომლებზე მოხვედრა ყველას ოცნებაა
და­მე­თან­ხმე­ბით, თა­ნა­მედ­რო­ვე სამ­ყა­რო­ში, ადა­მი­ა­ნე­ბის შე­საძ­ლებ­ლო­ბებს და ფან­ტა­ზი­ას სა­ზღვა­რი აღარ აქვს. თით­ქოს ყვე­ლა­ფე­რი ნა­ნა­ხი თუ არა, გა­გო­ნი­ლი მა­ინც უნდა გვქონ­დეს, მაგ­რამ წარ­მა­ტე­ბუ­ლი ადა­მი­ა­ნე­ბი, ცნო­ბი­ლი დი­ზა­ი­ნე­რე­ბი და მათი ფან­ტა­ზია ყო­ველ ჯერ­ზე მა­ინც ახალ ახალ სი­ურპრი­ზებს გვთა­ვა­ზობს.Nike
L'Arome Boutique - ტენდენციურობისა და მარადიულობის ნიშა!
18 მაისს ჟურნალ „ბომონდის“ ორგანიზებით „არომაბუტიკი“ ოფიციალურად გაიხსნა.Nike Hyperdunk 2019
Dior-ის ახალი კოლექცია, რომელიც მხატვარ ნიკი დე სენ-ფალს მიეძღვნა!
რატომ არ იყვნენ დიდებული ქალი მხატვრები? ეს წარწერა Dior-ის პიჯაკებზე ჩნდება, ის თითქოს გასული წლის კოლექციის სლოგანის: „ჩვენ, ყველანი ფემინისტები უნდა ვიყოთ“ გაგრძელებაა.Christmas Sale Price Nike Shoes