მათთვის, ვინც დიეტაზეა: 3 დესერტი (150 კალორიამდე)

წარმოგიდგენთ 3 დესერტს 150 კალორიაზე ნაკლები შემცველობით.


1. მუსი უცხიმო იოგურტისგან


ინგრედიენტები:
უცხიმო იოგურტი 150 გრ
გაყინული ან ცოცხალი კენკრა 100 გრ
პიტნა, კენკრა და შაქრის პუდრი მოსართავად
მომზადება:
კენკრის ნახევარი დააბლენდერეთ იოგურტთან ერთად. გადაიღეთ კერამიკულ ჭურჭელში ან ჭქებში.
დარჩენილი კენკრა პიურედ აქციეთ (დააბლენდერეთ ცალკე), დაადეთ ზემოდან იოგურტს. მორთეთ სურვილისამებრ და მოაყარეთ შაქრის პუდრი.

  • წინა
like
0

კომენტარის დამატება

სახელი*
აღწერა*
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.