დეტოქსი

დღის რა პერიოდში უნდა მიიღოთ სხვადასხვა საკვები, რათა არ მოიმატოთ წონაში?

ჩვენი ჯანმრთელობისა და მომხიბვლელობისთვის, გარდა იმისა, რომ უნდა ვაკონტროლოთ, რას მივირთმევთ, ყურადღება უნდა მივაქციოთ, რა დროს რას ვჭამთ.

კეფირის კოქტეილი - უნიკალური რეცეფტი წონაში დასაკლებად

გთავაზობთ კოქტეილის რეცეპტს, რომელიც წვავს ცხიმს. მისი დალევა შესაძლებელია ყოველ დღე. დარიჩინი, ჯანჯაფილი და წიწაკა აუმჯობესებს საჭმლის მონელების პროცესს და ორგანიზმს ზედმეტი კილოგრამების მოშორებაში ეხმარება. კეფირის კოქტეილი ასევე კლავს შიმშილის გრძნობას.

კეტოგენური (კეტო) დიეტა - მენიუ და რაციონი
ლამაზი სხეულის ქონა ყოველი ქალის ოცნებაა. მოდური ტრენდები, დაკავშირებული ცხოვრების აქტიურ სტილთან და დიეტებთან, ქალებს ყველაზე მრავალფეროვან მეთოდებს სთავაზობს ზედმეტი კილოგრამების დასაკლებად, მაგრამ სამწუხაროდ, უმრავლესობა მათგანი სრულიად უსარგებლოა.
მარტივი დეტოქსი - გასახდომი სასმელი რომელსაც დიეტა არ სჭირდება
წარმოგიდგენთ სასმელის რეცეპტს, რომელიც დიეტის გარეშე დაგაკლებინებთ წონაში.
მაქსიმალური სარგებელი: როგორ შეურიოთ პროდუქტები ერთმანეთს სწორად
ყველაზე სასარგებლო კომბინაციები ჯანსაღი ცხოვრების წესის მიმდევრებისთვის.
10 ოქროს წესი გახდომის მსურველებისთვის

1. თუ მუცელზე ცხიმის დაწვა გსურთ, ვარჯიშის დროს მუცლის კუნთები დაჭიმული უნდა გქონდეთ.

როგორ ჩადგეთ სწრაფად ფორმაში დღესასწაულების შემდეგ - 8 საათიანი დიეტის ძირითადი პრინციპი
8 საათიანი დიეტის ძირითადი პრინციპი ინტერვალებით შიმშილია.

დღის განმავლობაში საკვების მიღება შეიძლება მხოლოდ 8 საათის განმავლობაში, დანარჩენი 16 საათი კი მხოლოდ წყლით ან ჩაით შემოიფარგლებით. კვების ეს სისტემა პირველად 2012 წელს გამოჩნდა, როცა დევიდ ზინჩენკოს წიგნი გამოვიდა, რომელიც New York Times-ის ბესტსელერი გახდა. რამდენიმე კვლევის შემდეგ, რომლებმაც ჯანმრთელობაზე ზიანის მიყენების გარეშე დიეტის ეფექტურობა დაამტკიცეს, მასზე კვლავ ალაპარაკდნენ.

კვების დრო შეგიძლიათ დამოუკიდებლად შეარჩიოთ - დილით 7 -ზე ან 11 სთ-ზე. თუ რას მიირთმევთ არჩევანი თქვენზეა. აკრძალვები არ არის, მაგრამ სწორი კვების წესს არავინ გამორიცხავს: დიდი რაოდენობით ბოსტნეული, მინიმუმი ტკბილი და ცომეული. დანარჩენი 16 სთ-ის მანძილზე შეგიძლიათ დალიოთ წყალი, შავი ყავა ან მწვანე ჩაი.

„16:8“-ის იდეოლოგები ამბობენ, რომ მაქსიმალურ შედეგს 8 კვირაში მიიღებთ. კიდევ ერთი აშკარა უპირატესობა - მეტაბოლიზმის დაჩქარებაა, რაც დამტკიცებულია ამერიკელი მეცნიერების მიერ.

3 გამაახალგაზრდავებელი პროდუქტი, რომლებიც თქვენს რაციონს აუცილებლად უნდა დაუმატოთ
ბურგერებისა და კარტოფილი ფრის სიყვარული შეიძლება ახალი და სასარგებლო გემრიელობებით ჩაანაცვლოთ, მაგ: პარკოსნების სალათით ან დესერტით ჩიას მარცვლებით. რაც უფრო მრავალფეროვანი იქნება თქვენი რაციონი, მით უფრო მარტივად დაანებებთ თავს ძველ ჩვევებს. შთაგონებისთვის გთავაზობთ გაეცნოთ ჩვენს რჩევებს სწორ კვებაზე. 

მწვანე წვენები

თუ სწორი კვების ექსპერტებსა და ვარსკვლავებს დავუჯერებთ, ახლადდაწურული მწვანე წვენი დღის საუკეთესო დასაწყისია. მიუხედავად იმისა, რომ წვენი ნაკლებ უჯრედისს შეიცავს, ორგანიზმი მაინც იღებს ყველა აუცილებელ მაკრო და მიკროელემენტებს. საუკეთესო ვარიანტი მწვანე ბოსტნეულისგან დამზადებული წვენია. სიტკბოს მისაცემად შეგიძლიათ დაუმტოთ ვაშლი ან მსხალი. უნივერსალური რეცეპტი: კიტრი, ნიახური, სალათის ფურცლები, ოხრახუში, კოჭა, ლიმონი და ვაშლი.


პარკოსნების ღივები

აუცილებელი პროდუქტია მათთვის, ვისაც ჯნმრთელობის პრობლემები აქვს. ღივები წარმოუდგენლად მდიდარია ვიტამინებით, ფერმენტებითა და ამინომჟავებით. გარდა ამისა ღივები საკუთარ სასიცოცხლო ენერგიას აძლევენ ადამიანს, ასტიმულირებს ნივთიერებათა ცვლას, აძლიერებს იმუნიტეტს და აახალგაზრდავებს ორგანიზმს. უმჯობესია ორგანული პროდუქტების მაღაზიაში შეიძინოთ ან დამოუკიდებლად მოიყვანოთ. ღივები შეგიძლიათ დაუმატოთ სალათს.


მწვანილი

მთავარი წესი - რაც უფრო მუქი შეფერილობისაა სალათის ფურცელი, მით მეტი ქლოროფილი, A და B ვიტამინები, თუთია, რკინა და უჯრედისია მასში. კომბოსტო, წითელი მხალი, ისპანახი, სალათის ფურცლები ორგანიზმს სასარგებლო ნივთიერებებით ავსებენ, ყოველგვარი კალორიების გარეშე. მწვანილი სისხლში შაქრის შემცველობას ამცირებს, ძლიერი ანტიოქსიდანტია და აფერხებს ქსოვილის დაბერების პროცესს.


თუ გსურთ წონის დაკლება სწორად - მავნე პროდუქტები რომლებიც, არ უნდა მიირთვათ
სტატიაში წაიკითხავთ მავნე პროდუქტების შესახებ და ასევე იმას, თუ რა უნდა ვჭამოთ, თუ გვსურს ჯანსაღი ცხოვრების წესის დაცვა, გახდომა და ა.შ.
მავნე პროდუქტები, რომლებიც არ უნდა მივირთვათ, თუ გვსურს გახდომა.


1). კეტჩუპი, მაიონეზი, არაჟანი და სხვა მსგავსი პროდუქტი.

2) კარაქი,ზეთი


3) უნდა ამოიღოთ კვების რაციონიდან შემწვარი პროდუქტები!! ისინი გამოყოფენ კონცეროგენებს...

4) თეთრი პური და სხვა სახის ცომეული..

6) შაქარი.

7) ტკბილეული.

8) ღორის ხორცი და მისი ხორცისგან (ფარშისგან) დამზადებული ნებისმიერი პროდუქტი.

9) ნახევარფაბრიკატები და ფასთფუდები..

თუ გვსურს წონის დაკლება და ნივთიერებების

დარეგულირება ორგანიზმში, აუცილებლად უნდა მიიღოთ მხოლოდ უმი, ორთქლზე მომზადებული, ან მოხარშული პროდუქტი. დაიცავით ბალანსი ცილებს, ცხიმებსა და ნახშირწყლებს შორის!
მნიშვნელოვანია, როგორ ვიკვებებით და რა სახის საკვებს მივიღებთ, და როგორ გვექნება გადანაწილებული რაციონი.

თქვენი რაციონის შემადგენელი პროდუქტები უნდა იყოს სწორად თანმიმდევრულად შერჩეული და უნდა უხდებოდნენ წინა კვების შემადგენელ პროდუქტებს.
რძის ნაწარმი და ბურღულეული აუცილებელია ყოველდღიურად, ამ პროდუქტების გარეშე, შედეგის მიღწევა პრაქტიკულად და თეორიულად შეუძლებელია.

კონკრეტული სახელწოდებით არსებული და გავრცელებული, ე. წ. ცილოვანი დიეტა, წყლის დიეტა, საზამთროს დიეტა, კოქტეილის დიეტა და სხვა
ზემოთხსენებული (დიეტები) ორგანიზმისთვის საზიანოა. უმეტესობა მათგანი დაფუძნებულია შიმშილზე და დისბალანსზე.

დიეტა ლათინური სიტყვაა და ნიშნავს ჯანსაღ კვებას, თუ დღის კვება არ შეიცავს 5 ძირითად კომპონენტს, როგორიცაა ცილები, ნახშირწყლები, ხილი, ბოსტნეული, მცენარეული ცხიმი, ესე იგი დიეტა არ შედგა და კვება არის არა სრულფასოვანი.