ფიტნეს-ტორტი: მსუბუქი, გემრიელი და სასარგებლო!

ფიტნეს-ტორტი საკმაოდ მარტივად მზადდება, უგემრიელესია და ამასთან ძალიან დაბალკალორიული - 100 გრ-ში მხოლოდ 127 კკალ. ასე რომ, შეუდექით ცხობას და სინდისის ქენჯნის გარეშე მიირთვით დესერტი!

 

ინგრედიენტები:

შვრიის ფანტელი 80 გ;

1 კვერცხის ცილა;

3 სუფრის კოვზი წყალი;

დარიჩინი;


გულსართი:

უცხიმო ხაჭო 250 გ;

2 ცალი ნებისმიერი ხილი (ვაშლი, მსხალი, შავი ქლიავის ჩირი) ან 2 მუჭა კენკრა;

1 კვერცხის ცილა;

1-2 სუფრის კოვზი თაფლი;

ვანილი.

მომზადების წესი:

დაფქვით შვრიის ფანტელი, შეურიეთ კვერცხის ცილა და წყალი. მოზილეთ ზომი.

გადაიტანეთ გამოსაცხობ ფორმაში, ამოუწიეთ გვერდები და აცხვეთ 180 გრადუსზე გახურებულ ღუმელში 10 წუთი.

ამასობაში მოამზადეთ გულსართი. ხაჭო დააბლენდერეთ ხილთან

ერთად. დაუმატეთ კვერცხის ცილა, თაფლი და ვანილი, კვლავ კარგად ათქვიფეთ ბლენდერშივე.

გამოიღეთ ღუმელიდან ბისკვიტი, დაადეთ ზემოდან მომზადებული ხაჭოს გულსართი, თანაბრად გაანაწილეთ და შედგით კვლავ ღუმელში 40-50 წუთი.

გემრიელად მიირთვით!

like
2

კომენტარები

lika
Kargit ra scorad daceret recepti sashineli gamovida rom gavakete.zustad mivkevi recepts.nu atkvilebt xalxs...
2016-04-10 14:01
marika
up kargia
2016-04-07 05:29
თამუნა
2 cali shavi qliavis chiri eyofa? :)
2016-04-06 19:45
maka
Darichini weria rom gvchirdeba magram momzadebis dros arsad araa moxseniebuli..da sadaa sachiro? Albat comshi.
2016-02-02 05:54

კომენტარის დამატება
×
სახელი*
კომენტარი*
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.