ტენდენციები

Jimmy Choo-ს არასტანდარტული იმპერატორი

რამდენიმე წელიწადი გავიდა მას შემდეგ, რაც ცნობილი ფეხსაცმლის ბრიტანული მარკა, Jimmy Choo, თანადამფუძნებელმა თამარა მელონმა დატოვა. კომპანიის დიზაინს სათავეში სანდრა ჩოი ჩაუდგა, ნათესავი იმ ჯიმი ჩუსი, რომელმაც 90-იან წლებში ბრენდი შექმნა. კრეატიული დირექტორის თანამდებობაზე ორი შვილის დედა, 46 წლის სანდრა თავდაჯერებულად გრძნობს თავს და ბოლომდე დარწმუნებულია საკუთარ შესაძლებლობებში. იგი მარკის დაარსების დღიდან მუშაობდა ჯიმისთან სხვადასხვა პოზიციაზე, ხოლო დაახლოებით ექვსი წლის წინ ოფიციალური "კურთხევა" მიიღო და დღეს კომპანიის კრეატიული დირექტორი და მარკის მთავარი სახეა.




- Jimmy Choo-ს ერთ-ერთი დამფუძნებელი ბიძაჩემი ჯიმი ჩუც იყო და სწორედ მან მიმიწვია კომპანიაში სამუშაოდ 1996 წელს, მისი დაარსების პირველივე დღიდან. მაშინვე დამეკისრა პასუხისმგებლობა, ახალი მოდელების შექმნის პროცესისთვის თვალყური მედევნებინა. სანამ სენტ-მარტინის სკოლაში ვსწავლობდი, ბევრი ფიქრობდა, რომ მენეჯერობა ჩემთვის შესაფერისი იქნებოდა. ერთადერთი ადამიანი მარკის იმჟამინდელი კურატორი იყო, რომელიც დაბეჯითებით მიმტკიცებდა, რომ დიზაინერობის უდიდესი ნიჭი მქონდა. მიხარია, რომ, განგების ნებით, წარმატებით შევუთავსე პირველი პროფესია მეორეს.



პირველ წლებში პატარა გუნდი გვყავდა, მთლად გაწაფულნი არ ვიყავით, ამიტომაც გადაწყვეტილებებს თითქმის ინსტინქტურად ვიღებდით. ნელა მივიწევდით წინ, ყოველთვის ვერ ვასწრებდით, რომ ცვლილებისთვის დროულად აგვეწყო ფეხი. მაგრამ გავიდა დრო, გამოცდილება შევიძინეთ და ბევრად კრეატიულები გავხდით _ ახლა თავად შთავაგონებთ სხვებს ტრენდულ იდეებსა და მოდურ ტენდენციებს.

დროთა განმავლობაში, ქალის ფეხსაცმლის ხაზის პარალელურად, მამაკაცის ხაზიც განვავითარეთ, ასევე - ჩანთების, აქსესუარებისა და პარფიუმერიის, მაგრამ ფეხსაცმელი ჩვენთვის ყოველთვის პრიორიტეტული იქნება.



რა თქმა უნდა, რთულია, როცა ოჯახურ კომპანიაში მუშაობ და მთელი პასუხისმგებლობა მხრებზე გაწევს, ყველას მოლოდინი უნდა გაამართლო, ყველაფერს უნდა გასწვდე, მაგრამ ვახერხებ. ჩემთვის ეს პროცესი ჟონგლიორობასავითაა - რამდენიმე ამოცანას თავს ერთდროულად ვართმევ, არა მარტო დიზაინზე ვფიქრობ და ვზრუნავ, არამედ ინტერვიუების მისაცემადაც კი მრჩება დრო, შეხვედრებზეც დავდივარ. ვისწავლე ბალანსის დაცვა და სწორედ ეს არის ჩემი უდიდესი პასუხისმგებლობა, ამავდროულად ჩემი მთავარი სიამაყე.
კარგად ვიცნობ ჩვენი კომპანიის შიდა სამზარეულოს და, როცა მას სათავეში ჩავუდექი, არ გამჭირვებია, ჩემი ფანტაზიისთვის გასაქანი მიმეცა. თუმცა, მთლიანად არაფერი შემიცვლია, აქ ისედაც კარგადაა ყველაფერი აწყობილი. ჩემი მიზანი მხოლოდ ერთია - მარკის სახელი და დიდება გავამყარო და პროდუქციის დიზაინი გავაუმჯობესო. ყოველ წვრილმანში კრეატიულობის მარცვალი უნდა იგრძნობოდეს. ჩვენ უამრავ ფეხსაცმელს ვყიდით, იგი ფანტასტიკური ხარისხისაა. ჩვენ საუკეთესო ბრენდი გვაქვს - ვინც მის სახელს გაიგონებს, თვალები უბრწყინდება.



ახლა მთავარია წინ წასვლა და განვითარება. საუკეთესო მაღალქუსლიან ფეხსაცმელს ვკერავთ, მაგრამ ირგვლივ სხვა ბევრი რამეც არსებობს - დაბალქუსლიანი ფეხსაცმელი, ლანჩის ძირები, გლუვზედაპირიანი... თუნდაც კედები, ბოტასი...

გვყავს ისეთი კლიენტებიც, რომლებიც ამ მარკის ფეხსაცმელების სრულ კოლექციას აგროვებენ. და ასეთი კლიენტურა ასობით ადამიანს შეადგენს.

ისეთ სარეკლამო კამპანიას ვაწარმოებთ, იმდენად ფართომასშტაბიანს, რომ ბევრს ეს ბრენდი ამერიკული ჰგონია და უკვირთ, როცა იგებენ, რომ ბრიტანელები ვართ. პირველ რიგში Jimmy Choo დღესასწაულია, ეს არის ლამაზი ფეხსაცმელი, რომელსაც მაშინ ირგებ, როცა მნიშვნელოვანი რამ უნდა აღნიშნო. არ ვილტვით იმისკენ, რომ რომელიღაც კონკრეტულ ქვეყანას წარმოვადგენდეთ, ჩვენი ბრენდი, პირველ რიგში, გლობალური ბრენდია. ასე ვთქვათ, კოსმოპოლიტები ვართ.



დღეს ძალიან შემაშფოთებელია ბრეკსიტის (ინგლისური ნეოლოგიზმი, რომელიც ორი სიტყვის პრეფიქსების გაერთიანებაა - "ბრიტანეთი" და "ექსიტ", გასვლა, რაც მიგრაციას ნიშნავს) ტენდენცია. სამწუხაროდ, შეუძლებელია წინასწარ ამის გამოცნობა და კონტროლი, მაგრამ ამან მოდაზე გავლენა არ უნდა მოახდინოს, წინ უნდა ვიაროთ და ვაკეთოთ ის, რაც საუკეთესოდ გამოგვდის: დავამზადოთ ხარისხიანი ფეხსაცმელი, რომელიც ჩვენს კლიენტებს ძალიან მოსწონთ, და განვავითაროთ ბიზნესი _ იტალიის ფაბრიკიდან დაწყებული, მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყანაში გახსნილი მაღაზიებით დამთავრებული.

ხშირად საყვედურობენ მოდის მესვეურთ, ბოლო წლებში მოდა პოლიტიზებული გახდაო. ვერ დავეთანხმები ამ მოსაზრებას - ეს არ არის ბოლო წლების `გამოგონება~. მოდის დიზაინერები ყოველთვის რეაგირებდნენ ისტორიულ პროცესებსა და პოლიტიკურ სიტუაციებზე, ამაზე არაერთი დისერტაცია და წიგნი დაწერილა. გავიხსენოთ თუნდაც 90-იან წლებში რა გააკეთეს ვივენ ვესტვუდმა და კეტრინ ჰემნეტმა.



მიუხედვად იმისა, რომ Jimmy Choo ერთობ ახალგაზრდა ბრენდია, ჩვენი ფეხსაცმელი ქალებისთვის უდავოდ სტატუსის მატარებელი გახდა, როგორც სიმბოლო დამოუკიდებლობისა. ეს ყველაფერი კონკიას ზღაპრიდან მოდის და ყველას ბავშვობიდან გვაქვს ჩაგონებული, რომ ქალის ფეხსაცმელი ზღაპრული ნივთია. ამიტომაც გვეცვა ბავშვობაში ჩვვენი დედების მაღალქუსლიანი ფეხსაცმელი, რათა თავი ზრდასრულ ქალად გვეგრძნო. დროთა განმავლობაში კი, რაც უფრო გვემატება ასაკი, ეს ჯადოსნული ძალა არსადაც არ ქრება, პირიქით, რეალურ კონტურებს იძენს: დღისით ჩასაცმელი სამოსი მხოლოდ ფეხსაცმლის მეშვეობით შეიძლება საღამოს კოსტიუმად გადააქციო.



ხშირად მეუბნებიან, Jimmy Choo-ს იმპერიის იმპერატორი ხართო. აბა, რომელი იმპერატორი მე ვარ? ჩემი ყველაზე საყვარელი საქმიანობაა, დავჯდე და ესკიზები ვხატო. ამის კეთება არასდროს მბეზრდება. შემიძლია ვთქვა, რომ სრულიად არასტანდარტული იმპერატორი ვარ. გამორჩეულად არასდროს მაცვია, შემიძლია, ბოტასით გავიდე ქუჩაში და ვერასდროს ვერავინ მიხვდება, რომ ამხელა კომპანიას ვუდგავარ სათავეში.



კარიერის დასაწყისში არნახულად გამიმართლა - შევძელი სრულფასოვნად დავტვირთულიყავი დიზაინერის საქმიანობით ჯერ კიდევ სენტ-მარტინის სკოლაში სწავლის პერიოდში, მე ხომ ბიძაჩემთან ვცხოვრობდი და მის სტუდიაში ვმუშაობდი. ყოველთვის მადლობელი ვიქნები ამისთვის მისი, თუმცა, ხშირად ვნანობ, რომ ადრე მომიწია სწავლის მიტოვებამ და ბევრი ჩემი თანატოლის ახლოს გაცნობა ვერ მოვასწარი. ნებისმიერ ახალბედას ვურჩევდი, ვისაც მოდის სფეროში კარიერის აწყობა სურს, კარგად ისწავლოს თავისი პროფილით, თანაც - კარგ სკოლაში, თუნდაც იმიტომ, რომ სწორი მიმართულება აიღოს, საჭირო კავშირები დაამყაროს, რაც ძალიან წაადგება მომავლის მოწყობაში.
და კიდევ - ყოველთვის ენდეთ საკუთარ ინტუიციას - ნდობის გარეშე მოდის სამყაროში არავის არაფერი ესაქმება!


სვეტა კვარაცხელია

TOP სერიალები
უყურო სამყაროს წამოწოლილმა, თავით გადაეშვა კაცობრიობის იდუმალ ისტორიებში, ერთობ აზარტული და, თქვენ წარმოიდგინეთ, სასარგებლოცაა.
საუკეთესო ლუქები და ყველაფერი მეთ გალას შესახებ
მოგეხსენებათ ყოველ წელს მაისის პირველ ორშაბათს, კოსტიუმების ინსტიტუტი ნიუ-იორკის მეტროპოლიტენ მუზეუმში იმართავს მოდის ყველაზე დიდ ივენთს MET GALA.
დღის ფოტო: ფეხმძიმე ირინა შეიკი ბრედლი კუპერთან ერთად პლაჟზე

გასულ კვირას, პაპარაცებმა ირინა შეიკი და ბრედლი კუპერი კალიფორნიის ერთ-ერთ სანაპიროზე, რომანტიკული პიკნიკის დროს დააფიქსირეს.

იმიჯის გასაუმჯობესებლად ანჯელინა ჯოლიმ PR მენეჯერები დაიქირავა

მსახიობს აღელვებს ის ფაქტი, რომ საზოგადოებას ბრედ პიტი ჯერ კიდევ უყვარს.

რით გაუმასპინძლდებიან "ოსკარი 2017"-ის სტუმრებს?

რიგით 89-ე კინოპრემიამდე ერთ კვირაზე ოდნავ მეტი დარჩა. ლოს-ანჯელესში უკვე ემზადებიან ვარსკვლავთცვენისთვის.

სამოდელო ბიზნესის რუხი კარდინალები

მსოფლიო მოდამ წლების განმავლობაში არაერთი ცვლილება განიცადა. ამ მხრივ "მოდურ ამინდს" ყველაზე მსხვილი "მოთამაშეები", ანუ დიზაინერები ქმნიან. მათი პროფესიონალიზმი და გამოცდილება მოდის სამყაროს სრულიად სხვაგვარად წარმოგვიდგენს.
ცხელი სეზონის ყველაზე კომფორტული აქსესუარი - საზაფხულო შლაპა
წლევანდელმა ცხელმა ზაფხულმა ახალი საზრუნავი გაგვიჩინა ქალებს. როგორი ეფექტურიც არ უნდა იყოს ბიჟუტერია, ამ სიცხეში მათი ტარება ცოტა მძიმეა.
საუკეთესო ქუჩის სტილი 2019 წლის პარიზის მაღალი მოდის კვირეულიდან
სტილი ინდივიდუალიზმის სარკეა, ამ სარკეში ჩახედვისას კი უმნიშვნელოვანესი ქვეტექსტების ამოკითხვაა შესაძლებელი. თავდაპირველად, რამ შეიძლება გვითხრას იმაზე მეტი ქუჩაში შემხვედრ უცნობ ადამიანზე, ვიდრე სამოსი გვეუბნება? ქუჩის სტილი მოდის კვირეულის განმავლობაში საუკეთესო საშუალებაა, წარუდგინო საზოგადებას შენი შინაგანი სამყარო ვიზუალური კუთხითა და იმიჯის საშუალებით.

ფოტოგრაფებისთვის, ყოველთვის უფრო სინტერესო პარიზის ქუჩის მოდაა. პარიზული კლასიკა და ტენდენციური ელემენტები დაუვიწყარ სახასიათო მიქსს ქმნიან, რომელზეც დიდი ხნის განმავლობაში ლაპარაკობენ.









TOP ჰიტი - ზაფხულის პრინტი
ზაფხულს ნებისმიერი ფერისა და ფორმის პრინტი უხდება.
ზიგზაგი-ეს შეუცვლელი პრინტია, რომელიც მოდიდან არასოდეს გადადის და თითოეული ქალის გარდერობში უნდა იყოს, თუნდაც ერთი,იქნება ეს ბოჰემური სტილის ფაროთოტოტებიანი შარვლალი, ტუნიკა კაბა, ხალათი კაბა თუ საზღვაო მოსაცმელი, არჩევანი თქვენზეა.

მოდური პრინტით ტანსაცმელს კი MISSONI და Diane Von Furstenberg-ი გვთავაზობენ. ინსპირაციისთვის კი გიტოვებთ ფოტოებს.



2018 წლის საზაფხულო ლუქები, რომელსაც სპორტული ფეხსაცმელი ძალიან უხდება
ზაფხული თავისუფლებასთან და ბევრ თავგადასავალთან ასოცირდება, ამიტომ ამ სეზონზე სპორტული ფეხსაცმელი კიდევ უფრო აქტუალურია. მოიმარაგეთ თავისუფალი სტილის სპორტული კაბები, რადგან სპორტული ფეხსაცმელების მოყვარულთათვის ეს შესანიშნავი შეხამებაა.

ჩვენ შეგირჩიეთ ლუქები, რომელსაც თუ სპორტულ ფეხსაცმელს შეუხამებთ, იდეალურ შედეგს მიიღებთ.



სადა ფერის სარაფანს კონტრასტული ფერის სპორტული ფეხსაცმელი შეუხამეთ. შეარჩიეთ ფერები, რომლებიც ერთმანეთს უხდება და დისონანსს არ ქმნის.
ცხელ სეზონს პასტელის ფერები უხდება. ლიმონისფერს იდეალურად ეხამება ლურჯი, ცისფერი და იისფერი.

თუ შავ ფერს ვერ ღალატობთ, შეარჩიეთ კომბინიზონი ფერადი პრინტის დეტალებით. სპორტული ფეხსაცმელი პრინტის ფერებთან შეახამეთ.


თუ ნეიტრალური ფერები მოგწონთ, „nude” და „ტაუპი“ -თქვენი ფერებია. ლუქი მოსაწყენი რომ არ იყოს, ერთი-ორი ტონით განსხვავებული ფერის სპორტული ფეხსაცმელი ჩაიცვით.

კლასიკის მოყვარულების იდეალური ფერები - თეთრი და შავია. თეთრი წვრილ სალტეებიანი მაისური ყოველთვის მოდურია, შორტი კი ზაფხულისთვის განუყოფელი ტანსაცმელი. ასეთ ლუქს როგორც ჭრელი, ასევე კრემისფერი, თეთრში გარდამავალი ფერის სპორტული ფეხსაცმელი ძალიან მოუხდება.

თუ ჯერ ისევ მუშაობთ და საზაფხულო შვებულება თქვენთვის არ დაწყებულა საოფისედ იდეალურია ერთი ფერის კოსტიუმი და შარვალი (ან ქვედა კაბა). ძალიან რომ არ აჭრელდეთ, მსგავს ლუქს შავი ფერის სპორტული ფეხსაცმელი შეუხამეთ.

თეთრ კაბაზე ლურჯი სპორტული ფეხსაცმელი, თეთრი ელემენტებით - იდეალური ვარიანტია. ასე გრილადაც იქნებით და კომფორტულადაც.
ამ სეზონზე ჭრელი და თამამი ფერებიც საკმაოდ აქტუალურია. ასე რომ ნუ მოერიდებით ექსპერიმენტებს. ყვითელი, ფოსფორისფერი, ჟოლოსფერი, ცისფერი, სალათისფერი - ნებისმიერი მკაფიო და ნათელი ფერის სპორტული ფეხსაცმელი გამოგადგებათ. ნებისმიერი ლუქისთვის იდეალურ ვარიანტს პირდაპირ ონლაინ შეარჩევთ, მაგრამ თუ რეალური შოპინგი გიყვართ, ვაჟა-ფშაველას 20 ნომერსა და სავაჭრო ცენტრ - „ისთ ფოინთში“ new balance-ის სპორტული ფეხსაცმელების მაღაზია გელით, ფართო ასორტიმენტით.

ბედნიერ დასვენებას გისურვებთ!


TOP 7 ყველაზე სექსუალური საცურაო კოსტიუმი, რომელიც მოდიდან არასდროს გადავა
წლის ყველაზე ცხელ სეზონზე ლამაზი და კომფორტული საცურაო კოსტიუმი ყველა ქალბატონის მთავარი საფიქრალია. უამრავი ბრენდი გვთავაზობს განსხვავებული ფორმის, სტილისა და დიზაინის საცურაო კოსტიუმების ხაზს, თუმცა ყველა მათგანი ვერ უძლებს მოდის ტენდენციურ ცვლილებებს. ხშირ შემთხვევაში გვბეზრდება კიდევაც და სეზონზე ორი თუ არა, რამდენიმე მათგანის შეძენის სურვილი მაინც გვაქვს. ამბობენ, რომ წონასთან და ვიზუალთან დაკავშირებით სანაპიროზე ყველა პრობლემა მოგვარებული იქნება თუ სწორად შეარჩევთ სასურველ საცურაო კოსტიუმს.

წარმოგიდგენთ ყველაზე პრაქტიკული და სექსუალური საცურაო კოსტიუმების შვიდეულს, რომლის ანალოგსაც მარტივად ნახავთ სხვადასხვა ბრენდის მაღაზიებში.