რეტროსპექტივა - დროში მოგზაურობა - The MUSE by CHRISTINA REGINI

პროექტის თემა გარდასახვა და ქალის ტრანსფორმაციაა, ერთგვარი ევოლუცია, რასაც ის გასული საუკუნის სხვადსხვა ათწლეულში განიცდიდა. ვიზუალური ეფექტის მიღმა კარგად ჩანს მისი ხასიათი თუ ემოცია, განმასხვავებელი ნიშნები.

 

ნანკა


" ჩემი

პროფესიული ხიბლიც გარდასახვასა თუ ტრანსფორმაციაშია. ჩემი ცხოვრების ერთ ეტაპზე საკუთარ თავს განსხვავებული რაკურსით რომ შევხედე, აღმოვაჩინე, სადაც უნდა წავსულიყავი, რაც უნდა მეკეთებინა, ჩემი ტრაექტორია თბილისის ხუთ უბანს არ სცდებოდა. ამ რეალობით გამოტანილმა დასკვნებმა არ მომხიბლა, იმდენად ერთფეროვანი მეჩვენა. მივხვდი , რომ შემეძლო ჩემი პროფესიით დროსა და სივრცეში, ადამიანებში, მათ შიგნაგან სამყაროშიც კი მემოგზაურა".


მას ყოველთვის განსხვავებულ როლებს ანდობნენ. იხსენებს სპექტაკლებს "ქალი ძაღლით" და "თოლია" . მიაჩნია რომ რეჟისორებში გაუმართლა.


XXI საუკუნეში გართულდა ისეთი სპეკტაკლის დადგმა, რომელსაც მაყურებლამდე მიიტან. ეს საუკუნე აბსოლუტური სიმარტოვის ეპოქაა.



ასეთი გარდასახვა არასოდეს ჰქონია, ერთ გადაღებაზე რამდენიმე ეპოქის ქალი სახე შექმნა.

რა გიყვარს?


"სიმშვიდეში ქაოსი. ზედმეტად მშვიდი გარემოც არ მიყვარს. ქაოსი მიყვარს მაშინ, როცა თავად ვქმნი. სულ ქაოსშიც არ უნდა ვიყო. გარემო უნდა მქონდეს სადაც განვმარტოვდები"...

ნანკას ცხოვრებაში ახალი ფერი და ტრანსოფრმაცია ბავშვის დაბადებაა. " ბავშვის არსებობა ჩემს ცხოვრებაში ახალი გალაქტიკაა", - ამბობს.


საყვარელ ადამიანს დაშორდა.


რატომ?

"ადამიანები შორდებიან მაშინ, როცა ერთმანეთს ვერ უგებენ. გაცნობის და ურთიერთობის პირველი პერიდი ხომ მაინც ემოციების, პირველი ვნებების ეიფორიას უკავშირდება. წესიერად არც იცნობ ადამიანს. გაცნობის პერიოდი მოგვიანებით დგება. შემდეგ ჩნდება მეგობარი, თანამოაზრე და დამოკიდებულება " ჩვენ". შემდეგ ამ ურთიერთობით უნდა ისიამოვნო. ასეთი ისტორია ძალიან მხიბლავდა, მაგრამ ამ დამოკიდებულებაში ერთმანეთს ავცდით. ეს არ არის ტრაგედია. სიყვარული და სიძულვილი ჩემთვის იდენტური სიმძაფრის გრძნობებია. ნეგატივზე ენეგიის დახარჯვას ნამდივლად არ ვაპირებ"...


კრისტინას ისრტორია რამდენიმე წლის წინ დაიტყო. სკოლის დამთავრების შემდეგ მოსკოვის ერთ-ერთ სკოლაში საფუძვლიანად შეისწავლა პროფესიონალური მაკიაჟი. თუმცა დრო ისე გადიოდა, ამ საქმიანობით არ დაკავებულა. მხოლოდ წლების შემდეგ, როცა მისმა ძმამ, გრეგორი რეჯინმა ფოტოგრაფიაში წარმატებას მიაღწია, თბილისში დაბრუნდა...
თავიდან ვინაობას არ ამხელდა...

ახლა კრისტინა რეჯინს იცნობენ, როგორც ინდივიდსა და თავისი საქმის მცოდნეს. ყოველთვის განსაკუთრებული მოთხოვნაა მის მაკიაჟზე.

ნანკა:

"ძალიან სასიამოვნოა კრისტინასთან მუშაობა. უმაღლესი რადნის პროფესიონალია"...

კრისტინა დამოუკიდებელი საქმიანობის გარდა, ვიზაჟის სკოლაში პედაგოგიურ საქმიანობასაც ეწევა. Make up atelier Paris  გრანგული ბრენდია.. მისი ოფიციალური წარმომადგენლობა თბილისში სკოლის Make up atelier Georgia  სახელითაა ცნობილი.


ფოტოპროექტის გადაღება ქრისტინას იდეაა...
"ბომონდის" ფურცლებზე შემოგთავაზებთ XX საუკუნეს და ქალის სხვადასხვა ხასიათს, რეტროსპექივას საბედისწერო ქალიდან, - ემანსიპირებულ ქალბატონამდე.


რატომ ნანკა?
"თუ პროფესიული კუთხით მივუდგებით, ნანკა არაჩვეულებრივი არტისტია. პროექტში გვჭირდებოდა ადამიანი, რომელიც ამ იდეის სულისკვეთებას ჩასწვდებოდა".

გრეგორი:
"ამ შემთხვევაში მხოლოდ ფოტოგრაფი ვარ. იდეაც და კონცეფციაც კრსიტინას ეკუთვნის. საინტერსო პროექტი გამოვა, რადგან ერთ პროფესიონალ მსახიობზე სხვადასხვა ეპოქის ქალი იქნება წარმოდგენილი"...


Mua/Styling: Cristina Regini

Photo: Gregory Regini

Starring: Nanka Kalatozishvili

like
0

კომენტარები

zeta 2016-02-10 13:16
გრეგორი რეჯინი არ არის უბრალოდ ფოტოგრაფი - ის არის საოცარი ფოტოხელოვანი. უნიჭიერესი. :)
mea 2016-02-09 13:16
nanka profesionali da momxibvlelia.kargi proeqtia.
teo 2016-02-09 08:57
wow

კომენტარის დამატება

სახელი*
აღწერა*
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.