ფილიპ პლეინი - მეკობრე პოდიუმიდან

გერმანული ბრენდი "ფილიპ პლეინი" (Philipp Plein) აწარმოებს ქალის, მამაკაცის, ბავშვის ტანსაცმელს, ფეხსაცმელსა და აქსესუარებს. ბრენდის ძირითადი ხაზი არა მხოლოდ Fashion-ხაზია, არამედ Lunettes, მზის სათვალეების ხაზიც, Diamonds - საიუველირო სამკაულები, Home Collection -
ავეჯი და სხვადასხვა საოჯახო ნივთი, ასევე ტექსტილი. - თუ მკითხავთ, საიდან ვიღებ შთაგონებას, გიპასუხებთ, რომ ყველაფრისგან. სამყარო იმდენად მშვენიერია, მხოლოდ თვალის გახელაა საჭირო იმის დასანახავად, რასაც ეძებ. - ამბობს ფილიპი.

რა თქმა უნდა, სამყარო მართლაც მშვენიერია, მაგრამ ყველას როდი შეუძლია თვალის გახელით მისი დანახვა. თუმცა, მათი წყალობით, ვინც ხედავს და სილამაზეს ქმნის, საშუალებას აძლევს სხვებსაც, დაინახონ იგი და არა მხოლოდ დაინახონ, ხელითაც შეეხონ ამ სილამაზეს. დიზაინერი ფილიპ პლეინიც ერთ-ერთი ახალგაზრდა და წარმატებული მოდელიერია, რომელიც კოლექციების შექმნისას საკუთარ თავს ამოცანას უსახავს - სამყარო კიდევ უფრო ლამაზი გახადოს.



ბრენდის შტაბბინა შვეიცარიაში მდებარეობს, ხოლო სამოსი იწარმოება იტალიაში, საოჯახო ტექნიკა და აქსესუარები - გერმანიაში, კოლექციების ჩვენება კი მოდის კვირეულებზე ხდება ნიუ-იორკში, მილანში, ბერლინში, ლას-ვეგასში, ბარსელონაში, მოსკოვში. მისი ბრენდი მსოფლიოს 40 ქვეყანაშია წარმოდგენილი.

ფილიპ პლეინი დაიბადა 1978 წელს მიუნხენში, გერმანიის ერთ-ერთ ლამაზ ქალაქში. ბავშვობაში მშობლებთან ერთად ბევრს მოგზაურობდა, სტუმრობდა მუზეუმებს, გამოფენებს, რამაც მისი სხვადასხვა ქვეყნის კულტურისა და ხელოვნებისკენ სწრაფვა განაპირობა, ამან კი ასახვა მის შემოქმედებაში პოვა. გარდა იმისა, რომ ხელოვნებისადმი გაუჩნდა ინტერესი, მათემატიკითაც იყო გატაცებული.



სურდა, ეკონომისტი გამოსულიყო. მათემატიკის სიყვარულმა სწორედ ეს მიზანი ჩაუნერგა, თუმცა ბადენ-ვურტემბერგის გიმნაზიის დამთავრების შემდეგ ნიურნბერგში გაემგზავრა და ფრიდრიხ-ალექსანდრეს სახელობის უნივერსიტეტში იურიდიულ ფაკულტეტზე ჩააბარა. სწავლის დამთავრების შემდეგ მუშაობა მაინც ეკონომიკის სფეროში დაიწყო. მისი აზრით, იურიდიული განათლებით ეკონომიკაში უფრო მეტს მიაღწევდა. რაც შეეხება დიზაინერის პროფესიას, სრულიად შემთხვევით აირჩია.

ძაღლისთვის, რომელსაც თავს ევლებოდა, ვერა და ვერ მოძებნა კომფორტული სავარძელი. არ დაუტოვებია არც ერთი გერმანული მაღაზია, მაგრამ სასურველ მოდელს ვერ მიაგნო. მაშინ გადაწყვიტა, თავად დაემზადებინა ოთხფეხა მეგობრისთვის სასურველი ავეჯი. ასეც მოიქცა. როცა სავარძელი გააკეთა და მეგობრებს უჩვენა, ყველანი აღფრთოვანდნენ და თავიანთი ცხოველებისთვისაც სთხოვეს მსგავსის გაკეთება.



ეს მოხდა 1998 წელს. იმდენად ლამაზი ნაკეთობები გამოსდიოდა, ურჩიეს, დიზაინერი გამხდარიყო. რჩევა ფილიპს ჭკუაში დაუჯდა და შესაძლებლობების მიხედვით, პატარა სახელოსნო გახსნა, სადაც საოჯახო აქსესუარებისა და ავეჯის დამზადება დაიწყო.

შეკვეთებმაც არ დააყოვნა. შემოსულმა თანხამ საშუალება მისცა, არა იაფფასიანი, არამედ ეგზოტიკური ხის მასალა შეეძინა და სერიოზულად მოეკიდა ამ საქმისთვის ხელი. ხის მასალის გარდა იყენებდა ტყავს, ხავერდს, აბრეშუმს.

ერთხელაც, ერთმა კომპანიამ მოდის კვირეულის დღეებში, რომელიც დიუსელდორფში იმართებოდა, მოსასვენებელი ოთახის დიზაინისთვის პროექტი შეუკვეთა. ფილიპმა გადაწყვიტა, საჩუქრის ვარიანტში სტუმრებისთვის ტყავის ჩანთებიც შეეკერა.



წარმატება თავბრუდამხვევი იყო. ფილიპს ვერც კი წარმოედგინა, მისი ნამუშევარი ასეთ ფურორს თუ მოახდენდა.

ახალგაზრდა დიზაინერმა გააგრძელა ავეჯზე მუშაობა, პარალელურად რამდენიმე ნიმუში პარიზში წაიღო Maison&Objet-ის გამოფენაზე. თავისი სტენდი პლეინმა რამდენიმე უჩვეულო ნივთით გაალამაზა - მოაწყო მილიტარის სტილის ვინტაჟური პარკი, რომელიც სვაროვსკის თვლებით იყო გაფორმებული. მალევე შეამჩნია, რომ ამ დიზაინმა მყიდველთა ყურადღება მიიპყრო. სწორედ მაშინ მიხვდა, რომ დადგა დრო, ტანსაცმლის დიზაინერობა დაეწყო.

ბრენდ Philipp Plein-ის შექმნის თარიღად 2004 წელი მიჩნევა. სწორედ ამ წელს ჩაუშვა წარმოებაში დიზაინერმა ტანსაცმლის პირველი ხაზი. ფილიპმა გადაწყვიტა, შეექმნა "ნებისმიერი სტილი, მოსაწყენის გარდა".



ორი წლის შემდეგ საიუველირო ნაწარმის წარმოებაც დაიწყო, ხაზს Dirty Diamonds ერქვა. 2007 წელს კი შექმნა კოლექცია, რომელშიც გამოიყენა აპლიკაციები სვაროვსკის თვლებით, რომელიც თავის ქალის სხვადასხვა ფორმას განასახიერებდა, რაც ბრენდის განმასხვავებელ ნიშნად იქცა.

პლეინი ერთ-ერთი პირველია, რომელმაც ტანსაცმლის წარმოებისას აქსესუარად თავის ქალა გამოიყენა. თავის ქალის იდეა ფილიპს შთააგონა საყვარელმა კინოპერსონაჟმა ჯეკ-ბეღურამ ცნობილი ფილმიდან, "კარიბის ზღვის მეკობრეები". ალბათ ამიტომაცაა, რომ მის კოლექციებში გოტიკური სტილის მეკობრული ხაზები შეიმჩნევა. იგი იყენებს მეტალის დეტალებს, ეგზოტიკური ტყავის სხვადასხვა სახეობას, ატარებს ექსპერიმენტებს სამოსის ფორმაზე, კლასიკურ თარგებს სხვა სტილს უხამებს და ა.შ.



2009 წელს სწორედ პლეინს შესთავაზეს ამერიკული კომპანიის წარმომადგენლებმა მათ მიერ წარმოებული სათამაშოებისთვის ტანსაცმელი ფილიპს შეეკერა. დიზაინერმა ბარბის სვაროვსკის თვლებით გაწყობილი ბრწყინვალე შავი კაბა ჩააცვა, მხრებზე კი პალანტინი მოასხა.

2011 წელს მოდელიერმა თავისი პირველი საბავშვო კოლექცია წარმოადგინა - გაზაფხული-ზაფხული 2012, რომლის მაისურებზე პრინტის სახით დისნეის სტუდიის მულტფილმებისა და კომპანია "მარველის" კომიქსების გმირები იყო გადატანილი.

2012 წელს სახელი ისე გაითქვა, იტალიის საფეხბურთო კლუბ "რომას" გუნდის წევრებისთვის სამოსის შეკვეთა მიიღო. მას უნდა შეეკერა ქურთუკები, პალტოები, სავარჯიშო კოსტიუმები, ბოტასები, ჩანთები და ა.შ. კოლექცია განკუთვნილი იყო მინდორს მიღმა სატარებლად. დიზაინერი უდიდესი ენთუზიაზმით შეუდგა შეკვეთის შესრულებას: "მე გუნდის თითოეულ ფეხბურთელს დღევანდელი დღის ნამდვილ გლადიატორად ვაქცევ. მათით აღფრთოვანდებიან არა მხოლოდ მინდორზე, არამედ მის გარეთაც".



ბრენდის სტილი, როგორც თავად ამბობს, "არის Haute Couture გოტიკური გლამურის ელემენტებით". მისი სამოსი ორიენტირებულია ახალგაზრდა წარმატებულ ადამიანებზე. მოსწონს ახალგაზრდებისთვის მუშაობა, რომლებიც აყალიბებენ თავიანთ სტილს, იქმნიან ინდივიდუალურ იმიჯს, ამიტომაც მისი კლიენტები არიან ისინი, ვინც შეუპოვრად მუშაობენ და ვისაც ესმით, რომ სწორედ მუშაობაზეა დამოკიდებული მათი ცხოვრების ხარისხი.

მისი კლიენტები არიან ფეხბურთელები, მსახიობები, მომღერლები, მოდელები. ფილიპის სამოსს უპირატესობას ანიჭებენ რობი უილიამსი, ჯონი დეპი, ანტონიო ბანდერასი, რიანა, პერის ჰილტონი, დევიდ ბექჰემი, პიერ სარკოზი, ჯენიფერ ლოპესი და სხვა წარმატებული ადამიანები.

ჟურნალ GQ-ს ვერსიით ფილიპ პლეინი გახლავთ ლაურეატი პრემიისა "წლის ნაციონალური ბრენდი". მასვე მიანიჭეს ჯილდო "მოდა", რომელიც სატელევიზიო შოუ "ახალი სახეების" მიერ დაწესდა.



ასე რომ, ფილიპ პლეინი სვაროვსკის თვლებითა და თავის ქალის ფორმებით ისევ და ისევ დიზაინის მეფედ რჩება. მისი ერთ-ერთი უცნაური დამახასიათებელი თვისებაა, ჩვენების დამთავრებისას, როცა მადლობის მოსახდელად გამოდის, სცენიდან სწრაფადვე გარბის. როცა შეეკითხნენ, რატომ გარბიხარ ასე სწრაფად და რატომ დინჯად არ გახვალო, მახვილგონივრულად მიუგო: "მე სწრაფად დავრბივარ და სწრაფადვე ვვითარდები, პრაქტიკულად - გეომეტრიული პროგრესიით".

სვეტა კვარაცხელია

like
0

კომენტარის დამატება

სახელი*
აღწერა*
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.