BURBERRY-ს ახალმა ლოგომ მთელი მსოფლიო მოიცვა!

162 წლის ინგლისური ბრენდი Burberry კვლავ აოცებს მსოფლიოს და ინარჩუნებს საზოგადოების ყურადღების ეპიცენტრში ყოფნას. ტრენჩ მოსაცმელებით სახელგანთქმული ბრენდი, რომელიც 1856 წელს ტომას ბარბერიმ დაარსა კვლავ მსოფლიოს ერთ-ერთ ყველაზე ძვირფას და ძვირადღირებულ ბრენდად ითვლება. მოგეხსენებათ, სულ ცოტა ხნის წინ ბრენდმა დაანონსა მისი ახალი კრეატიული დირექტორი, რომელიც იტალიელი რიკარდო ტიშია. შეგახსენებთ რიკარდო ბარბერიმდე იყო მოდს სახლ Givenchy-ს კრეატიული დირექტორი.




ახალმა დიზაინერმა სრულიად გადაწყვიტა რომ ბარბერისთვის გაეკეთებინა რებრენდინგი. შეიცვალა ბრენდის ლოგო, რომელმაც მთლიანი მსოფლიო მოიცვა. ლოგოები არამხოლოდ ბილბორდებზე, არამეთ მთლიან შენობებზე, ტრანსპორტზე და
სანაპიროებზე გამოჩნდა.





ძალიან დიდია მოლოდინიც თუ რას შემოგვთავაზებთ რიკარდო ტიში ახალს ბარბერის სახელით. მოგეხსენებათ 14 სექტემბერს დაიწყება ნიუ-იორკის მოდის კვირეული, სადაც ბარბერი წარმოგვიდგენს ახალ გაზაფხული~ზაფხული 2019-ის კოლექციას, რომელსაც უკვე მთელი მსოფლიო სულმოუთმენლად ელოდება.







Running Shoes & Gear
like
0

კომენტარის დამატება
×
სახელი*
კომენტარი*
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.