ბრენდი

საუკეთესო საქორწინო კაბები მაღალი მოდის კვირეულიდან
გასულ თვეს ევროპაში მაღალი მოდის კვირეული მოეწყო და ჩვენთვის საყვარელმა დიზაინერებმაც ახალი კოლექციები წარმოადგინეს.
ვარსკვლავთცვენა Dior-ის ჩვენებაზე
გუშინ პარიზის მოდის კვირეულის ფარგლებში, მოდის სახლის Dior-ის მამაკაცის გაზაფხული 2019-ის კოლექციის ჩვენება გაიმართა. ჩვენება Dior-ის სახლის ახალმა კრეატიულმა დირექტორმა კიმ ჯონსმა წარმოადგინა. სტუმრების სიასა და პრესის გამოხმარეუბას თუ თვალს გადავავლებთ მივხვდებით, რომ საზოგადოება ჩვენებას სულმოუთმენლად, დიდი ინტერესით ელოდებოდა. ჩვენება დანიის პრინცმა ნიკოლაიმ გახსნა.



მოწინავე ადგილს იკავებდნენ ისეთი ვარსკლავები როგორებიც არიან: კარლ ლაგერფელდი, ქეით მოსი, ნაომი ქემპბელი, ვიქტორია ბექჰემი, რიტა ორა, რობერტ პატინსონი და სხვა.

ნახეთ ფოტომასალა:

ბელა ჰადიდი



ნაომი ქემპბელი და ქეით მოსი



რიტა ორა



ჯო ჯონასი 



ვიქტორია ბექჰემი



კრისტინა რიჩი



კოლტონ ჰეინესი



დარენ კრისი



გვენდოლინ კრისტი



რობერტ პატინსონი




ივანე ქეშიკაშვილი

ნახეთ საუკეთესო ლუქები კოლექციიდან:


„Jacquemus“-მა ჩვენება პირდაპირ ლავანდების მინდორში მოაწყო
სად აღარ მოუწიათ წელს დიზაინერებსა და მოდის რედაქტორებს, ვარსკვლავებთან ერთად ყოფნა, იმისათვის, რომ ენახათ და შეეფასებინათ მსოფლიოს წარმატებული ბრენდების ჩვენებები. მათთან ერთად მოგვიწია ჩვენც გვემოგზაურა მარაქეშში, შანხაიში, პარიზის ულამაზეს ბაღებში, თუმცა „Jacquemus“-მა ყველა ლოკაცია უკან მოიტოვა: სიმონ პორტ ჟაქმუსიმ მოაწყო შოუ პირდაპირ ლავანდების მინდორში, საფრანგეთის აღმოსავლეთით. ამ ფორმით დიზაინერმაგადაწყვიტა ბრენდის ათწლედის აღნიშნვა.

ტრენდი

კოლექცია სახელწოდებით „Coup de soleil“, პირდაპირ ფრანგულიდან ითარგმნება, როგორც „მზის დარტყმა“, დავეთანხმებით სიმონს, თუმცა ეს ჩვენება მზის დარტყმის ნაცვლად პირდაპირ გულში დარტყმის ტოლფასი იყო.



ჟაქმუსი ამტკიცებს, რომ მისი სიძლიერე არამარტო მიკროჩანთებშია, არამედ უზარმაზარ ჩალის ქუდებშიც: კოსტუმები შარვალი-ბერმუდის ორეულით, ფართე ტოტებით, ვარდისფერი პიჯაკით, გამჭვირვალე ტოპები და მრვალიარუსიანი ქვედაბოლოები იმდენად ორგანულად გამოიყურებოდა, რომ ვისაც არ უყვარს შეუყვარდა, ხოლო ვისაც უყვარდა უფრო გაუმძაფრდა „Jacquemus“-სადმი სიყვარული.

დეტალი





გამჭვირვალე სათვალეები, ჩალის პანამები თასმებით, შემკული „Swarovski“-ს კრისტალებით, მასიური მონოსაყურეები და დენიმები სიმინდის სტილში.

მოსაწვევი





მზის დარტყმა და დამწვრობა სტუმრებმა პირდაპირი მნიშვნელობით არ მიიღეს, თუმცა შეიძლება პირდაპირადაც, იმის გათვალისწინებით რომ ტემპერატურა მინდორში 40 გრადუსზე ნაკლები ნამდვილად არ იყო. სიმონ პორტმა იზრუნა ყველა სტუმარზე და ჩვეულებრივი მოსაწვევის ნაცვლად მათ გაუგზავნა მზისგან დამცავი საცხი ქილაში „SPF 50“.


ლიდია ამარიანი
როგორ გამოიყურებოდნენ და სად გაქრნენ სინამდვილეში ცნობილი კოსმეტიკური ბრენდების შემქმნელები?
Max Factor, Estée Lauder, Yves Rocher - ეს ბრენდები მილიონობით ქალბატონისთვის ცნობილია მთელი მსოფლიოს მასშტაბით, თუმცა არც თუ ისე ბევრმა იცის, როგორ გამოიყურებოდნენ მათი შემქმნელები.
სინდი კროუფორდმა 90-იანების სტილში გადაწყვეტილი ჯინსები გამოუშვა
ბრენდმა Re/Done-მა დააანონსა ყოფილ ტოპ მოდელ სინდი კროუფორდთან თანამშრომლობა.
რა უნდა ჩაიცვათ ქორწილში? - საუკეთესო საქორწილო კაბები
ქორწილი და მისი სამზადისი ერთ-ერთი ყველაზე ამაღელვებელი პროცესია ჩვენს ცხოვრებაში.
კიანუ რივზის დებიუტი მაღალ მოდაში
ბევრისთვის საყვარელი მსახიობი, კიანო რივზი მაღალ მოდაში აგრძელებს მოღვაწეობას. გუშინ ინტერნეტში 54 წლის კანადელის ფოტოები გავრცელდა, რომლებიც ცნობილი ბრენდის, Saint Laurent-ის შემოდგომა/ზამთრის კოლექციისთვის არის გადაღებული.
სასიამოვნო სიახლე: ბიონსე სპორტული სამოსის გიგანტ ბრენდთან ითანამშრომლებს
სპორტული სამოსისა და ბიონსეს მუსიკის მოყვარულებისთვის სასიამოვნო სიახლე გვაქვს- პოპ მომღერალი ადიდასთან ითანამშრომლებს.
ულამაზესი საქორწინო კაბები - 2020 წლის კოლექცია
Cushnie et Ochs-ის საქორწინო კაბების გაზაფხული-ზაფხული 2020 კოლექცია
კალამი, რომელიც ისტორიაა - Waldmann-ის ექსკლუზიური აქსესუარები საქართველოში
მუდ­მი­ვი ელე­გან­ტუ­რო­ბა, უკ­ვდა­ვი ღი­რე­ბუ­ლე­ბა და უმაღ­ლე­სი ხა­რის­ხი - ეს Waldmann_ის ვერ­ცხლის კალ­მე­ბია.
ჰაერივით მსუბუქი: ირინა შეიკი H&M-ის ჰაეროვან კაბაში
Conscious Exclusive გაზაფხული-ზაფხულის კოლექციის საპრეზენტაცია წვეულებაზე დამსწრე სტუმრებმა დაუვიწყარი საღამო გაატარეს.
ალესანდრა ამბროსიომ საცურაო კოსტიუმების ბრენდი შექმნა და ის ბრაზილიას მიუძღვნა
იდეალური სხეულის მფლობელმა და Victoria's Secret-ის ყოფილმა ანგელოზმა, ალესანდრა ამროსიომ საცურაო კოსტიუმების საკუთარი ბრენდის შექმნა გადაწყვიტა.