ბრენდი

კორტნი კარდაშიანმა გიორგი ქებურიას სათვალე მოირგო
გასაკვირი აღარ არის, რომ ცნობილი ვარსკვლავები ქართველი დიზაინერების ტანსაცმელსა და აქსესუარებზე აკეთებენ არჩევანს. გიორგი ქებურია ერთ-ერთი წარმატებული დიზაინერია, რომლის სამოსშიც უამრავი ცნობადი სახე ვიხილეთ. მათ შორისაა ლედი გაგა და ლორდი. ახლა კი, ყველაზე სკანდალური ოჯახის წევრმა, კორტნი კარდაშიანმა ქართველი დიზაინერის სათვალე მოირგო.

რამდენიმე დღის წინ კი ლინდსი ლოჰანი გამოცემა "Paper Magazine"-სთვის გიორგი ქებურიას სამოსში მოგვევლინა, სადაც მსახიობა Disney-ს პრინცესები განასახიერა.
დემნა გვასალია - პირველი დიზაინერი, რომელმაც გრაფიკული ხელოვნება და მოდა ერთ ვიდეოში გააერთიანა

დემნა გვასალია პირველი დიზაინერი გახდა, რომელმაც გრაფიკული ხელოვნება და მოდა ერთ ვიდეოში გააერთიანა.
დღეს BALENCIAGA-ს ინსტაგრამ გვერდზე 2019 წლის გაზაფხულის კოლექციის ვიდეო გამოქვეყნდა, სადაც ბრენდის სამოსში გამოწყობილი ვირტუალური მოდელების სხეულები დეფორმირდებიან.


ვიდეო თურქი არტისტის ილმაზ სენის მიერ არის შექმნილი. ვიზუალურ არტისტს უამრავ პროექტზე აქვს ნამუშევარი, თუმცა, არა იდენტურზე. ილმაზ სენის მიზანია უგუნებელყოს ანატომიური ნორმები და გვიჩვენოს ფორმები, რომლებიც ჯერ არ გვინახავს. თუ გადახედავთ ვიდეოებს, რომლებიც ილმაზმა BALENCIAGA-სთვის შექმნა, მიხვდებით მიმართულების მთავარ ეფექტს: ის ჩვენში მკვეთრ ემოციებს იქვევს, რომელთა ახსნაც გაგვიჭირდება.


გაზაფხულის კოლექციის "ქამფეინ" ვიდეოები დემნას პორთფოლიოში მორიგ წარმატებულ ექსპერიმენტად ჩაიწერება. საინტერესოა, რატომ გადაწყვიტა დიზაინერმა კამპანიისთვის გამოეყენებინა ვიდეოები, სადაც მოდელები გრავიტაციას კარგავენ, ფორმებს იცვლიან, ჰაერში ლივლივებენ... ალბათ შორს წაგვიყვანს მთავარი იდეის არქეტიპზე ფიქრი, თუმცა დიდიხნის განმავლობაში ბევრი დაიწერება, დემნა გვასალია კი "Digital Fashion" მიმართულებაშიც პირველ ადგილს დაიკავებს.

ბაკა ალავიძე

 

TOP 5 საუკეთესო საღამოს კაბა
წარმოგიდგენთ 5 საუკეთესო საღამოს კაბას ცნობილი ბრენდების ახალი კოლექციებიდან:


შანელი



სელინი 



ვალენტინო



მარკ ჯეიკობსი



ჟივანში


კოსმიური ოდისეა Louis Vuitton-ის ჩვენებაზე - კვერცხის ფორმის ჩანთები და ფუტურისტული პანამები
პარიზის მოდის კვირეული Louis Vuitton-ის გაზაფხული-ზაფხული 2019 ქალის კოლექციით დასრულდა. Woodkid -ის მუსიკის ფონზე ნიკოლა ჟესკერმა შესანიშნავი უტოპიური ფუტურიზმი წარადგინა, უჩვეულო ფორმისა და ფერის კაბებით, ფართო მხრებით, ოთხკუთხედი პანამებით, ბადე კაბები კი კოსმიურ ჟანა დარკს მოგაგონებთ.

კოლექცია აბსოლუტურად არამიწიერი გამოვიდა. თითქოს მოდელები მალე რაკეტაში ჩასხდებოდნენ და მთელ პირველ რიგთან ერთად საერთაშორისო გალაქტიკურ წვეულებაზე გაემგზავრებოდნენ. პირველ რიგებში ისხდნენ - ქეით ბლანშეტი, ალისია ვიკანდერი, სოფი ტერნერი, ნინა დობრევი.





ანა ვერძაძე
ყურების მაკიაჟი Off-White-ის გაზაფხული-ზაფხული 2019-ის ჩვენებაზე
27 სექტემბერს პარიზში Off-White-ის ჩვენება გაიმართა. მოდელები პოდიუმის ნაცვლად იმპროვიზირებულ სარბენ ბილიკზე მოძრაობდნენ. ეს, რა თქმა უნდა, უმიზოზედ არ მომხდარა - ვირჯილ აბლომ წარადგინა კოლექცია, რომელშიც ჩანდა ქალურობისა და სპორტის თანაკვეთა.

მის სამოსში ერთმანეთს ეხამებოდა ქვედა ბოლოები, რომლებიც ბალერინას კაბებს მოგაგონებდათ, და სხეულზე მჭიდროდ მორგებული ქსოვილი, რომლითაც, როგორც წესი ათლეტები გვევლინებიან. კოლექცია წარადგინეს ცნობილმა მოდელებმაც - კაია გერბერი, ქენდალ ჯენერი, ბელა ჰადიდი.

იქ კი, სადაც სპორტია, ადგილი არ აქვს მასიურ ვარცხნილობებსა და მძიმე მაკიაჟს, ამიტომ გამოსახულება იყო შესაბამისი - უბრალოდ მაღლა ატანილი თმა და სუფთა კანი. მაგრამ ვირჯილისთვის ეს ზედმეტად მოსაწყენი იქნებოდა, ამიტომ აქცენტის გაკეთება ყურებზე გადაწყვიტა. ყურების მაკიაჟში ის პირველი არ არის - პირველი მსგავსი ექსპერიმენტები პოდიუმზე ჯერ კიდევ 90-იან წლებში გამოჩნდა. თუმცა Off-White-ის შესრულებით ეს ბევრად უკეთ გამოიყურება.

ანა ვერძაძე
TOP 7 ლუქი ლონდონის მოდის კვირეულიდან
მოგეხსენებათ, რამდენიმე დღის წინ დასრულდა ლონდონის მოდის კვირეული და მსოფლიოს ყურადღებამ უკვე მილანში გადაინაცვლა. გთავაზობთ 7 საუკეთესო  ლუქს ლონდონის მოდის კვირეულიდან:

Victoria Beckham 



Burberry



Christopher Kane



David Koma






Palmer Harding



Erdem



JW Anderson



ასევე დაგაინტერესებთ:

ნიუ-იორკის მოდის კვირეულის ტოპ 10 ლუქი!
5 საუკეთესო ლუქი შემოდგომისთვის!
ნოტებად გაჟღერებული ემოციური შეგრძნებები - MAISON MARGIELA “REPLICA”
ფრანგული მოდის სახლი „მეისონ მარჯიელა“ 1988 წლიდან იღებს სათავეს. ბრენდის კონცეფცია ექსტრავაგანტური ელემენტების ერთობლიობით ხასიათთდება.
მარტინ მეისონ მარჯიელა მთავარ აქცენტებს ყოველთვის სიახლესა და შემოქმედებითობაზე აკეთებდა. მან დაამსხვრია სტერეოტიპები და უარყო მოდის ყველა გაბატონებული სტანდარტი. აღსანიშნავია, რომ რევოლუციონერი შემოქმედის კულისებში წარმატებული ქართველი დიზაინერი დემნა გვასალია პირველ კარიერულ ნაბიჯებს დგამდა. Agnès Barret-ი, რომელიც Margiela-სთვის ტალანტების მოძიებაზე მუშაობდა, გვასალიას მეისონ მარტინ მარჯიელას "სულიერ შვილს" უწოდებდა.
2014 წლიდან მარჯიელას კრეატიული დირექტორი ჯონ გალიანოა, რომელიც რომანტიკულ ხედვასთან ერთად ახალი, უცნაური სილამაზის აღმოცენებას განაგრძობს.


მარჯიელას პირველი პარფიუმი 2010 წელს გამოვიდა, პროვოკაციული სახელწოდებით „Untitled” (უსათაურო). 2 წლის შემდეგ კი ბრენდმა არომატების კოლექცია „REPLICA” Eau De Toilette წარადგინა, რომელიც ტანისამოსისა და არომატების კოლექციაზე ვრცელდება.

10 არომატისგან შექმნილი უნიკალური პარფიუმი ნოსტალგიურ შეგრძნებებს იწვევს, აღადგენს პერიოდებს, რომლებიც არამარტო პირად ისტორიას არამედ კოლექტიურ გაუცნობიერებელს ასახავს.
რიანას ახალი თეთრეულის ხაზის პრეზენტაცია!
როგორც აღვნიშნეთ, 30 წლის მომღერალი რიანა ნიუ-იორკის მოდის კვირეულს დაუბრუნდა. ამჯერად მომღერალმა ახალი თეთრეულის კოლაბორაცია წარმოადგინა Savage X Fenty. მოგეხსენებათ, რიანას გასული სეზონების განმავლობაში ჰქონდა სამოსის ხაზის კოლაბორაცია პუმასთან.



გასულ ღამეს მარკ ჯეიქობსის ჩვენების დასრულების შემდეგ, რიანამ მანჰეტენზე ახალი ხაზის პრეზენტაცია ჩაატარა, სადაც მომღერალმა სექსუალური ქალის თეთრეულის ხაზი წარმოადგინა. პრეზენტაციაში მონაწილეობდნენ უამრავი ცნობილი მოდელები, როგორებიც არიან ჯიჯი და ბელა ჰადიდები, სლიკ ვუდსი და სხვა. აღსანიშნავია ის ფაქტიც, რომ სლიკ ვუდსმა პრეზენტაციაზე ორსულმა მიიღო მონაწილეობა. შოუს მუსიკალურად აფორმებდნენ არტისტები Sevdaliza და Catnaap. პრეზენტაციის სახელწოდებით „Enter the World”-ის ნახვა შესაძლებელია რიანას ოფიციალური Youtube-ის არხზე.









ნიუ-იორკის მოდის კვირეულის ტოპ 10 ლუქი!
გთავაზობთ 10 საუკეთესო ლუქს ნიუ-იორკის მოდის კვირეულიდან. შეგახსენებთ, მსოფლიოში დაიწყო გაზაფხული/ზაფხული 2019-ის კოლექციების ჩვენებები, სადაც მსოფლიოში მოღვაწე ყველა დიზაინერი და მოდის სახლი, რომელიც იღებს სხვადასხვა მოდის კვირეულზე მონაწილეობას ქმნის სეზონისთვის კოლექციებს.

TOM FORD



Brandon Maxwell 



BOSS



Sies Marjan



Carolina Herrera






TIBI



OSCAR DE LA RENTA



Coach



Anna Sui



Zimmerman


ACHROMATOPSIA
ეგრძნებას ადამიანი აღქმის გარეშე არ განიცდის, ეს ფილოსოფიაა. რამდენად არის შესაძლებელი ნებისმიერი კოგნიტური წერტილის „აქრომატიზაცია“
- ეს უკვე სცდება მატერიალისტურ სამყაროს. არის თუ არა ფერი იქ, სადაც სინათლის სხივი არ იშლება ნაწილებად? დილემაში ორი მიმართულება გვაქვს: დავეყრდნოთ ფიზიკის კანონებს, ან მივყვეთ სუბიექტური აღქმის საკუთარ ინტერპრეტაციებს.






EDITORIAL BY DATA ALEKSEEV

Apparel – Vaska
Photo – Shotie BlackMore
Style – Data Alekseev
Make Up – Roman Mchedlishvili
Hair – Franck Provost
Models : Mariam Khorguashvili (Look Models)
George Gogokhia (IC.M Management)

A C H R O M A T O P S I A











BURBERRY-ს ახალმა ლოგომ მთელი მსოფლიო მოიცვა!
162 წლის ინგლისური ბრენდი Burberry კვლავ აოცებს მსოფლიოს და ინარჩუნებს საზოგადოების ყურადღების ეპიცენტრში ყოფნას. ტრენჩ მოსაცმელებით სახელგანთქმული ბრენდი, რომელიც 1856 წელს ტომას ბარბერიმ დაარსა კვლავ მსოფლიოს ერთ-ერთ ყველაზე ძვირფას და ძვირადღირებულ ბრენდად ითვლება. მოგეხსენებათ, სულ ცოტა ხნის წინ ბრენდმა დაანონსა მისი ახალი კრეატიული დირექტორი, რომელიც იტალიელი რიკარდო ტიშია. შეგახსენებთ რიკარდო ბარბერიმდე იყო მოდს სახლ Givenchy-ს კრეატიული დირექტორი.




ახალმა დიზაინერმა სრულიად გადაწყვიტა რომ ბარბერისთვის გაეკეთებინა რებრენდინგი. შეიცვალა ბრენდის ლოგო, რომელმაც მთლიანი მსოფლიო მოიცვა. ლოგოები არამხოლოდ ბილბორდებზე, არამეთ მთლიან შენობებზე, ტრანსპორტზე და სანაპიროებზე გამოჩნდა.





ძალიან დიდია მოლოდინიც თუ რას შემოგვთავაზებთ რიკარდო ტიში ახალს ბარბერის სახელით. მოგეხსენებათ 14 სექტემბერს დაიწყება ნიუ-იორკის მოდის კვირეული, სადაც ბარბერი წარმოგვიდგენს ახალ გაზაფხული~ზაფხული 2019-ის კოლექციას, რომელსაც უკვე მთელი მსოფლიო სულმოუთმენლად ელოდება.







მილა იოვოვიჩი კენზოს ახალი სახეა!
ამერიკელი 42 წლის მსახიობი მილა იოვოვიჩი კენზოს შემოდგომა\ზამთრის კოლექციის სახე გახდა. მილა სარეკლამო ფოტოსესიაში ჯეი ელისთან, X-Men-ის მსახიობებთან ალექსანდრა შიპთან, კოდი მაკფისთან და საშა ფროლოვასთან ერთად გადაიღეს.



ფოტოსესია ფოტოგრაფ ეთან ჯეიმს გრინს ეკუთვნის ასევე ბრენდისთვის გადაიღეს მოკლემეტრაჟიანი Fashion Film-ი, რომლის პრემიერაც ნიუ-იორკის მოდის კვირეულის ფარგლებში შედგება სექტემბერში. ფილმის სახელია „The Rverything” და მისი ყურება შესაძლებელი იქნება კენზოს საიტზე 8 სექტემბრიდან.