ყველაზე ადვილი და ეფექტური ვარჯიში ლამაზი სხეულისთვის

„ჩაჯდომები“ ყველაზე ადვილი და ეფექტური ვარჯიშია იმისათვის, რომ საჯდომის და ზურგის კუნთები ლამაზი გქონდეთ, თუმცა იოლი მოძრაობის შესრულების დროსაც აუცილებელია წესების დაცვა. ჩვენ აგიხსნით, როგორ უნდა ივარჯიშოთ სწორად ისე, რომ შედეგი რეალური იყოს.


ფეხები მხრების სიგანეზე გაშალეთ ისე, რომ ერთმანეთის პარალელური იყოს. დადექით სწორად და ხელები წინ გაშალეთ. ჩაჯექით ისე, თითქოს დაჯდომას აპირებდეთ და მთელი სიმძიმე ტერფებზე გადაიტანეთ. ეს მუხლებს ზედმეტ დატვირთვას აარიდებს. დაიხარეთ იმ დონემდე, რომ საჯდომის კუნთები დაგეჭიმოთ, მაგრამ ზედმეტი არ მოგივიდეთ, რომ ტრამვა არ მიიღოთ.

ჩაჯდომის დროს გაამაგრეთ

კუნთები და დაეყრდენით ფეხებს კარგად.
ადექით ისე, რომ ტერფები იატაკს არ მოაცილოთ, გაასწორეთ მუხლები და დადექით საწყის პოზიციაში. ჩაისუნქეთ ჩაჯდომის დროს და ამოისუნთქეთ ადგომისას.

პირველი ჩაჯდომა ნელა გააკეთეთ, იმისათვის, რომ მიეჩვიოთ ვარჯიშის ტექნიკას, როგორც კი თავს კომფორტულად იგრძნობთ, ტემპს მოუმატეთ.

დამატებითი დატვირთვის მისაღებად, შეგიძლიათ ადგომის დროს თითის წვერებზეც აიწიოთ.


დაიწყეთ 10-15 ჩაჯდომით და ყოველ ჯერზე მოუმატეთ რაოდენობას და სურვილის მიხედვით დაიმატეთ დამატებითი სიმძიმეები ( ჰანტელები).

like
1

კომენტარის დამატება
×
სახელი*
კომენტარი*
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.