გაიგეთ მეტი საკუთარ სხეულზე: ქალთა ფიტნესის თავისებურებები

უმეტესობა სავარჯიშო დარბაზში, ქალები მამაკაცებზე გათვლილი პროგრამებით ვარჯიშობენ, რაც დაუშვებელია. ხშირად ეს შეცდომა გამოწვეულია იმით, რომ მითითებებს არაკომპეტენტური ადამიანები იძლევიან და საერთო ჯამში, ქალბატონები ვერ აღწევენ სასურველ შედეგს. - რა უნდა გავაკეთოთ და რა არ უნდა გავაკეთოთ? - რატომ უნდა განსხვავდებოდეს ქალთა ფიტნესის პროგრამა მამაკაცთა პროგრამისგან?

Nike Blog



პირველ რიგში, დავიწყოთ იქიდან, რომ ქალბატონების პროგრამა შედგენილი უნდა იქნას ქალის ორგანიზმზე დაყრდნობით და მისი შესაძლებლობების გათვალისწინებით.


ქალის ორგანიზმი განსხვავდება მამაკაცის ორგანიზმისგან. ქალბატონების ორგანიზმი

გაცილებით ნაკლებ ტესტოსტერონს და ნორადრენალინს შეიცავს, ვიდრე მამაკაცებისა, აქედან გამომდინარეობს ის გარემოება, რომ ქალბატონებს ძალისმიერი ვარჯიშების დროს ნაკლებად შეუძლიათ დაძაბონ კუნთოვანი სისტემა, რაც გარკვეულ შეზღუდვებს აწესებს.



ქალის ორგანიზმი შეიცავს ნაკლებ კუნთოვან ბოჩკოებს, ანუ უმჯობესი იქნება, თუ ვარჯიშის პერიოდში მეტ გამეორებას შეასრულებთ. საუკეთესო გამეორებების რაოდენობა ამ შემთხვევაში არის 12-დან 18 მდე.



ქალის ძირითადი კუნთოვანი მასა წელს ქვემოთ მდებარეობს. ქალებისთვის გაცილებით რთულია, განავითარონ სხეულის ზედა ნაწილი.
მნიშვნელოვანია ის გარემოებაც, რომ ქალის ორგანიზმი სხვაგვარად მოქმედებს ნახშირწლების ათვისების პროცესის მიმართ. ქალბატონები ადვილად იმატებენ წონაში - ტკბილეულის, რთული და მარტივი ნახშირ წყლების მიღებით, რაც ადვილად გროვდება ქალის ორგანიზმში ცხიმის სახით, ამიტომ, სასურველია, რომ ტკბილეული შეზღუდულად მიიღოთ.


ქალბატონების მიზანი ხშირ შემთხვევაში რადიკალურად განსხვავდება მამაკაცების მიზნისგან, ამიტომ ქალებმა არ უნდა გაანაწილონ ვარჯიშები სხვადასხვა დღეებზე. უმჯობესი იქნება, თუ ერთ დღეს დაიტვირთება მთელი სხეული.

რა როლს თამაშობს მენსტრუალური ციკლი ვარჯიშის დროს?

  • წინა
like
1

კომენტარის დამატება
×
სახელი*
კომენტარი*
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.

მსგავსი სიახლეები