რა შემთხვევებშია კარგი სირბილი და როგორ ვირბინოთ სწორად? (ქალთა ფიტნეს ინსტრუქტორი სირბილის შესახებ)

რა არის სირბილი? სირბილი არის კონტროლირებული ვარდნა, ამიტომ, უმჯობესი იქნება, თუ სარბენად გრუნტიან საფარს, ბალახს ან სხვა რბილ ზედაპირს შეარჩევთ, რადგან სახსრები და მალათაშუა დისკები განიცდიან დარტყმას (სარბენი ბილიკს აქვს ამორტიზაცია, რაც არეგულირებს ვარდნას).

Air Jordan XXXI Low



იმ ადამიანებისთვის, რომლებსაც აწუხებთ ჭარბი წონა, სახსრების ტკივილი, ხერხემლის ტკივილი და ა.შ სირბილი არ არის რეკომენდებული.

სირბილი აერობული დატვირთვაა, ამ დროს ორგანიზმს მიეწოდება დიდი რაოდენობით ჟანგბადი, უმჯობესდება სუნთქვითი პროცესი, გულსისხლძარღვთა სისტემის მუშაობა, ნივთიერებათა ცვლის

პროცესი და სხვა.


ბევრს ჰგონია, რომ ცხიმი წვას იწყებს სირბილის დაწყებისთანავე, მაგრამ ეს მცდარი შეხედულებაა! ცხიმის დასაწვავად საჭიროა არც მეტი, არც ნაკლები 50 წუთი სირბილი, რადგან 40 წუთის განმავლობაში მიმდინარეობს სისხლში არსებული გლიკოგენების გამოყოფა.



როდესაც სისხლში არსებული გლიკოგენები გამოილევა, მხოლოდ მას შემდეგ იწყება ცხიმის უჯრედების დაშლა. აქედან გამომდინარე, სირბილის ბოლო 10 წუთია ყველაზე ეფექტური.



50 წუთზე მეტხანს სირბილი არ არის სასურველი, რადგან კუნთების უჯრედები დაშლას იწყებს.

სირბილი უნდა დაიწყოთ სიარულით (ნელი ტემპით) და ასევე (ნელი ტემპით) დაასრულეთ.



ანტონ ლაშქარაშვილი Lady Fitness LAB-ის ინსტრუქტორი

like
1

კომენტარის დამატება
×
სახელი*
კომენტარი*
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.

მსგავსი სიახლეები