რა არის წრიული ვარჯიშები და როგორ უნდა ივარჯიშოთ სწორად?


ცხიმის დასაწვავად ერთ-ერთი ეფექტური სავარჯიშო მეთოდია „წრიული ვარჯიშების“ პრინციპი.


რა არის წრიული ვარჯიშები?

Zoom Huarache 2K4 Kobe


წრიული ვარჯიში ითვალისწინებს ერთ ვარჯიშზე მთელი სხეულის დატვირთვას. თითო კუნთის ჯგუფზე ერთი სავარჯიშო გამოიყენება. პირველ რიგში, სრულდება ბაზისური ვარჯიშები დიდი კუნთების ჯგუფებზე, კერძოდ კი ფეხი, ზურგი და მკერდი.
ამის შემდეგ, პატარა ჯგუფებზე: მხარი, ბიცეპსი, ტრიცეპსი .


თუ მიზნად გვაქვს დასახული ცხიმების დაწვა, ამ შემთხვევაში ვარჯიშებს შორის დასვენება არ უნდა გააკეთოთ. უნდა ეცადოთ, რომ ვარჯიშები შესრულდეს

ერთმანეთის მიყოლებით, გადაბმულად (14-20 გამეორება). ამ შემთხვევაში შენარჩუნებული იქნება გულის მაღლი პულსი, რაც ეფექტურია ცხიმების დასაწვავად.


ამ სავარჯიშოს სწორი პრინციპი მდგომარეობს იმაში, რომ ვასრულებთ პამპინგის რეჟიმს (სავარჯიშოს ვასრულებთ ბევრი გამეორებით და ვარჩევთ ისეთი წონებს (ჰანტელი), რომ კუნთი დაიღალოს, და არ გაითიშოს).
ვარჯიშების რაოდენობა უნდა იყოს 5-9. შესვენება შეგვიძლია სხვა წონებზე გადასვლის მონაკვეთში, ისიც მცირე დროით. ვარჯიში უნდა გაგრძელდეს არა უმეტეს 1 საათისა. ვარჯიშის დროს ეცადეთ იმუშაოთ იმ ტემპში, რომელიც შეინარჩუნებს გულის მაღალ პულსს.


მანდილოსნების შემთხვევაში შეგვიძლია ამოვიღოთ პატარა კუნთის ჯგუფების ვარჯიში (ბიცეფსი, ტრიცეფსი) სავარჯიშოს გამარტივების მიზნით.


ეს კუნთები ისედაც იტვირთება სხვა ვარჯიშების დროსაც.

 

ავტორი ანტონ ლაშქარაშვილი (Lady Fitness Lab-ის ინსტრუქტორი)

like
1

კომენტარის დამატება
×
სახელი*
კომენტარი*
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.