ქალის საჯდომის 4 ფორმა და საუკეთესო ვარჯიშები თითოეული მათგანისთვის!

ნებისმიერი საჯდომის ფორმა შეიძლება ისე შეიცვალოს, რომ ძალიან სექსუალურად გამოიყურებოდეს, მაგრამ ვარჯიში ინდივიდუალურად, საჯდომის ფორმის გათვალისწინებით უნდა შეირჩეს!


1. ”კვადრატი”

виды женских поп
შენი ვარჯიში ყოველდღიურად:
დაწექი გვერდულად, გაიჭიმე სწორ ხაზზე. ზედა ფეხი აწიე ვერტიკალურ მდებარეობამდე. შეასრულე 10 აწევა, თითოეულ ფეხზე.
დადგი ფეხები მხრების სიგანეზე, ხელში 1-2 კგ-იანი ჰანტელი დაიჭირე. შეასრულე გადახრები მარჯვენა და მარცხენა მხარეზე. საწინააღმდეგო ხელი ზემოთ ასწიე (მაგალითად, როდესაც მარცხნივ გადაიხრები, მარჯვენა ხელი აწიე და პირიქით).

  • წინა
like
16

კომენტარის დამატება
×
სახელი*
კომენტარი*
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.