2. ”წრე”

виды женских поп фото
შენი ვარჯიში ყოველდღიურად:
ყოველ დილა-საღამოს გააკეთე ვარჯიში ”ხიდი” – 5-ჯერ. როდესაც ხიდზე

გადახვალ, 1 წთ გაჩერდი.
აიღე ხელში ჰანტელი, ცალი ფეხი უკან გაშალე და გაჭიმე. მუხლი უნდა დაიჭიმოს. სხეულის წონა წინა, მოხრილ ფეხზე გადაიტანე და ჩაჯექი. ზურგი დაჭიმული შეინარჩუნე. შეასრულე დღეში 15 ჩაჯდომა (თითოეულ ფეხზე).

like
16

კომენტარის დამატება

სახელი*
აღწერა*
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.