3. ”გული”

упражнения для попы
შენი ვარჯიში ყოველდღიურად:
დადექი სარკის წინ გვერდულად, რომ ჩაჯდომები აკონტროლო. ისე ჩაჯექი, თითქოს სკამზე ჯდები. მუხლები წინ არ უნდა მიდიოდეს. ზურგი სწორად გეჭიროს. შეასრულე დღეში 20 ჩაჯდომა.
ნახევარხიდი: დაწექი და ფეხები მუხლებში მოხარე. ხელები სხეულის გასწვრივ დადე და წელი მაქსიმალურად მაღლა აწიე. შეასრულე 25 -ჯერ.

like
16

კომენტარის დამატება

სახელი*
აღწერა*
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.