4. ”სამკუთხედი”

как сделать попу
შენი ვარჯიში ყოველდღიურად:
ნელი ჩაჯდომები: დადექი სარკესთან გვერდულად და ჩაჯექი ისე, თითქოს უკან მდგარ სკამზე უნდა დაჯდე. ფეხები ფართოდ დადგი და რაც შეიძლება ნელა იმოძრავე. დაბლა ჩასვლისას 10 წამით გაჩერდი.
გააკეთე დიდი ნაბიჯი წინ და თეძოებით მაქსიმალურად ქვემოთ ჩაჯექი. ნელა გასწორი და ახლა იგივე მეორე ფეხით გაიმეორე. ამ ვარჯიშს მინიმუმ 15 წთ დაუთმე დღეში.




  • შემდეგი
like
16

კომენტარის დამატება

სახელი*
აღწერა*
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.